Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olis kiva testaa Dodge Demonia.Mikelle "kyssäreitä"
Mitä super autoa haluaisit koeajaa?
Et ilmeisesti ole Ferrarin miehiä, mutta jos olisi pakko valita joku Ferrari niin minkä ottaisit?
Dingo vai Popeda vai Yö?
Raptori vai 2. Maanantai ?
Aarne Tenkanen vai Jaakko Teppo vai Frederik?
Eppu Normaali vai J. Karjalainen vai Pauli Hanhiniemi?
Aikakone vai Movetron vai Waldo's People?
Aake Kalliala vai Pirkka-Pekka Petelius vai Vesa Matti Loiri?
Paras Nightwish solisti Tarja Turunen vai Anette Olzon vai Floor Jansen?
Cat Cat vai Taikapeili vai Kikka?
Vaikee nyt biisejä erotella, mutta Mona Carita, Tarja Lunnas, Eini, Taiska, Ranto.Kerro Mike top 5 iskelmä biisit ja top5 iskelmä laulajat
Seiskaa joo menee aina, ei pysty kymppiä syömään.Syötkö paljon jauhelihaa? Mitä laatua menee?
Seiskaa joo menee aina, ei pysty kymppiä syömään.
Suojakaasuun kun mä syön aika vapaasti laskurin mukaan, niin aina ei paketti mee päivässä ja oon ihan neurottinen sen päiväyken kanssa aina lihan osalta.Lihatiskiltä vai hyllystä suojakaasuun pakattuna ?
Suojakaasuun kun mä syön aika vapaasti laskurin mukaan, niin aina ei paketti mee päivässä ja oon ihan neurottinen sen päiväyken kanssa aina lihan osalta.
Vaikka vähän sattuis tuoksahtamaan raakana persehieltä niin kyllä mä oon monesti silti paistanut ja ei ruskistettuna huomaa eroa tuoreeseen.Ihan turhaa niistä päivämääristä stressata. Lihasta haistaa kyl sitten kun on pilalla. Lisäks ruskistettuna se jauheliha säilyy ainakin viikon jääkaapissa.

Ei kuulosta kyl pahanhintaiselta. Mitä elukkaa toi muuten on?Mulle tuo jannu tohon lähi-Nesteelle suoraan tilalta 13 €/kg luomulihhoo. Ai jeesus sentään niin on hyvää.![]()
Onnellista nautaa, jolle on luettu Uuno Kailaan runoja Vesa-Matti Loirin huilusäestyksen soidessa taustalla.Ei kuulosta kyl pahanhintaiselta. Mitä elukkaa toi muuten on?
Kalori kuin kaloriMinkä takia iso osa bodareista syö jauhelihaa johon tunnetusti ei kovin laadukasta osaa eläimestä useasti käytetä. (Erikseen tietenkin jotkin)
Mitä kautta onnistuis?Mulle tuo jannu tohon lähi-Nesteelle suoraan tilalta 13 €/kg luomulihhoo. Ai jeesus sentään niin on hyvää.![]()
Minkä takia iso osa bodareista syö jauhelihaa johon tunnetusti ei kovin laadukasta osaa eläimestä useasti käytetä. (Erikseen tietenkin jotkin)
Eiköhän se kanan filee ole vielä suositumpiMinkä takia iso osa bodareista syö jauhelihaa johon tunnetusti ei kovin laadukasta osaa eläimestä useasti käytetä. (Erikseen tietenkin jotkin)

Mistäs täältä Suomen perseestä eli Turusta saisi halvalla ostettua kananmunia vähän isomman satsin kerralla?
Mistäs täältä Suomen perseestä eli Turusta saisi halvalla ostettua kananmunia vähän isomman satsin kerralla?