Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Mikelle "kyssäreitä"

Mitä super autoa haluaisit koeajaa?
Et ilmeisesti ole Ferrarin miehiä, mutta jos olisi pakko valita joku Ferrari niin minkä ottaisit?
Dingo vai Popeda vai Yö?
Raptori vai 2. Maanantai ?
Aarne Tenkanen vai Jaakko Teppo vai Frederik?
Eppu Normaali vai J. Karjalainen vai Pauli Hanhiniemi?
Aikakone vai Movetron vai Waldo's People?
Aake Kalliala vai Pirkka-Pekka Petelius vai Vesa Matti Loiri?
Paras Nightwish solisti Tarja Turunen vai Anette Olzon vai Floor Jansen?
Cat Cat vai Taikapeili vai Kikka?
Olis kiva testaa Dodge Demonia.
Ferrareista ottaisin pakon edessä jonkun uusimman, joissa ilmeisesti jo turbot kun italialaiset tajuaa vihdoin.
Dingo hands down.
Raptori.
Aarne Tenkanen.
Pauli Hanhiniemi.
Movetron.
Loiri.
Anette.
Kikka.

Kerro Mike top 5 iskelmä biisit ja top5 iskelmä laulajat
Vaikee nyt biisejä erotella, mutta Mona Carita, Tarja Lunnas, Eini, Taiska, Ranto.

Syötkö paljon jauhelihaa? Mitä laatua menee?
Seiskaa joo menee aina, ei pysty kymppiä syömään.

Suojakaasuun kun mä syön aika vapaasti laskurin mukaan, niin aina ei paketti mee päivässä ja oon ihan neurottinen sen päiväyken kanssa aina lihan osalta.

Ihan turhaa niistä päivämääristä stressata. Lihasta haistaa kyl sitten kun on pilalla. Lisäks ruskistettuna se jauheliha säilyy ainakin viikon jääkaapissa.

Ihan turhaa niistä päivämääristä stressata. Lihasta haistaa kyl sitten kun on pilalla. Lisäks ruskistettuna se jauheliha säilyy ainakin viikon jääkaapissa.
Vaikka vähän sattuis tuoksahtamaan raakana persehieltä niin kyllä mä oon monesti silti paistanut ja ei ruskistettuna huomaa eroa tuoreeseen.
Toki selvästi pilaantunutta lihaa nyt ei kannata paistaa

Mikelle ja muillekkin pk-seudun lihansyöjille suosittelen tutustumista expertfood.fi osoitteeseen.

On siis Espoon Juvanmalmilla oleva lihakauppa jossa usein hyviä tarjouksia...esim kananrintafile (naturel) 11e/kg ja angushärän jauhelihaa alle kympin kg jne, mitä nyt tästä muistan nopsaan hyödyntäneeni aiemmin.

!

Back
Ylös Bottom