Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

^ Väittäisin kyllä toista, jos kyseessä esim 1-2 hengen talouden ostokset kokonaisuudessaan. Toki yksittäisissä tuotteissa eroja molemminpuolin. Ja tukkukortti minullakin käytössä tarpeen vaatiessa duunin kautta, mutta omien kokemusten mukaan hintataso ei mikään maaginen.

Tukkukortti pitäisi saada kaikkien yrittäjien ellei laki ole sitten muuttunut.
Kuljetusfirma (maansiirto) ei mun mielestä safkaan liity, mutta tukusta ruoka haettiin sillon.
Hakemus tukkuun ja voithan sanoa, että teet ruokaohjelmia ihmisille bodyjuttujen lisäksi. ;)

Tukkukortti pitäisi saada kaikkien yrittäjien ellei laki ole sitten muuttunut.
Kuljetusfirma (maansiirto) ei mun mielestä safkaan liity, mutta tukusta ruoka haettiin sillon.
Hakemus tukkuun ja voithan sanoa, että teet ruokaohjelmia ihmisille bodyjuttujen lisäksi. ;)

Eli sinun mielestä olisi ihan ok lähteä kusettamaan kyseistä/kyseisiä firmoja??

Meen kameran kans tekeen ton nyt. Tossa paino. Vähän veikkaan, että alaselkä ottaa damaa. Mut jos mä teen 20 toistoa 150 kilolla, niin 97,5kg ei voi jäädä alle 40.

IMG_5391.webp

2:30 kohdalla 35 toistoa ja alaselkä ihan tilessä. Mun pitää tehdä toi jotenkin erilailla. Esim nopeita vitosia, sillai onnistuis paremmin. Mut veivaan ens kerralla ton paremmalla idealla. Tais videolla se voittaja just nykii nopeita sarjoja ja tauko.

Jalathan tossa jaksaa ihan hyvin, eniten haittaa alaselkä ja sitten se kuorma niskassa.

Back
Ylös Bottom