Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

IMG_5845.webp

Pari Q&A kysymystä:

1. Millä saleilla haluaisit joskus päästä käymään?
2. Onko ketään tiettyä kenen kanssa haluaisit päästä treenaamaan?
3. Kellä on sinun mielestä kaikkien aikojen hienoin fysiikka?
1. Oxygen Gym, Arsenal gym Flex. Metroflex.
2. Flex Lewis.
3. Flex Wheeler.

Mikä estää? Voit laittaa reissun kokonaisuudessaan firman piikkiin (lennot, hotellit, vuokra-autot jne) ja nostaa siitä vieläpä verottomat päivärahat. Pakkikselle 5/5-tason sisältöä ja itse saisit huikeita kokemuksia...
Ei yksin oikein jaksa treenilomalle lähtee, pitäis olla messissä joku hyvä treenikaveri. Vähennyksiin sais joo kaiken ja samalla varmaan ihan siistiä videologia.

Ei yksin oikein jaksa treenilomalle lähtee, pitäis olla messissä joku hyvä treenikaveri. Vähennyksiin sais joo kaiken ja samalla varmaan ihan siistiä videologia.

Oisko aika ottaa lahjakkain suomalainen Cbb kisaaja mukaan. Nuori kaveri, jolla on tavoitteena siirytä bodauskeen turpoamaan sinne sen 20kg lihasta muutamaan kuukauteen.

Mikä estää? Voit laittaa reissun kokonaisuudessaan firman piikkiin (lennot, hotellit, vuokra-autot jne) ja nostaa siitä vieläpä verottomat päivärahat. Pakkikselle 5/5-tason sisältöä ja itse saisit huikeita kokemuksia...
Mistä mulla on semmonen muistikuva, ettei toiminimellä voi laittaa matkoja firman piikkiin?

Mikelle "kyssäreitä"

Mitä super autoa haluaisit koeajaa?
Et ilmeisesti ole Ferrarin miehiä, mutta jos olisi pakko valita joku Ferrari niin minkä ottaisit?
Dingo vai Popeda vai Yö?
Raptori vai 2. Maanantai ?
Aarne Tenkanen vai Jaakko Teppo vai Frederik?
Eppu Normaali vai J. Karjalainen vai Pauli Hanhiniemi?
Aikakone vai Movetron vai Waldo's People?
Aake Kalliala vai Pirkka-Pekka Petelius vai Vesa Matti Loiri?
Paras Nightwish solisti Tarja Turunen vai Anette Olzon vai Floor Jansen?
Cat Cat vai Taikapeili vai Kikka?

Back
Ylös Bottom