Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
1. Oxygen Gym, Arsenal gym Flex. Metroflex.Pari Q&A kysymystä:
1. Millä saleilla haluaisit joskus päästä käymään?
2. Onko ketään tiettyä kenen kanssa haluaisit päästä treenaamaan?
3. Kellä on sinun mielestä kaikkien aikojen hienoin fysiikka?
Joista monet lopettaneet uuden tupakkalain myötä.Niin ei saa tilata mut kivijaloista saa edelleen ostaa
Joista monet lopettaneet uuden tupakkalain myötä.
Mikä estää? Voit laittaa reissun kokonaisuudessaan firman piikkiin (lennot, hotellit, vuokra-autot jne) ja nostaa siitä vieläpä verottomat päivärahat. Pakkikselle 5/5-tason sisältöä ja itse saisit huikeita kokemuksia...1. Oxygen Gym, Arsenal gym Flex. Metroflex.
Ei yksin oikein jaksa treenilomalle lähtee, pitäis olla messissä joku hyvä treenikaveri. Vähennyksiin sais joo kaiken ja samalla varmaan ihan siistiä videologia.Mikä estää? Voit laittaa reissun kokonaisuudessaan firman piikkiin (lennot, hotellit, vuokra-autot jne) ja nostaa siitä vieläpä verottomat päivärahat. Pakkikselle 5/5-tason sisältöä ja itse saisit huikeita kokemuksia...
Onhan sulla noita treenikavereita pilvin pimein. Olisi oikeesti hemmetin hienoa nähdä jätkät Camel Crew'n rääkättävänä!Ei yksin oikein jaksa treenilomalle lähtee, pitäis olla messissä joku hyvä treenikaveri. Vähennyksiin sais joo kaiken ja samalla varmaan ihan siistiä videologia.

Sit pitäis etukäteen selvitellä vielä, että aivan varmasti saa kameran kanssa kuvaa.Onhan sulla noita treenikavereita pilvin pimein. Olisi oikeesti hemmetin hienoa nähdä jätkät Camel Crew'n rääkättävänä!![]()
Ei yksin oikein jaksa treenilomalle lähtee, pitäis olla messissä joku hyvä treenikaveri. Vähennyksiin sais joo kaiken ja samalla varmaan ihan siistiä videologia.
Mistä mulla on semmonen muistikuva, ettei toiminimellä voi laittaa matkoja firman piikkiin?Mikä estää? Voit laittaa reissun kokonaisuudessaan firman piikkiin (lennot, hotellit, vuokra-autot jne) ja nostaa siitä vieläpä verottomat päivärahat. Pakkikselle 5/5-tason sisältöä ja itse saisit huikeita kokemuksia...
Miksei voi, jos ne ovat oikeasti yritystoiminnan kustannuksia? Saahan kilometritkin laskuttaa ihan normaalisti.Mistä mulla on semmonen muistikuva, ettei toiminimellä voi laittaa matkoja firman piikkiin?
Juu ei ole merkitystä mihin juridiseen muotoon se elinkeinotoiminta on laitettu; verotuksessa ratkaisevaa on se rahojen käyttötarkoitus.Miksei voi, jos ne ovat oikeasti yritystoiminnan kustannuksia? Saahan kilometritkin laskuttaa ihan normaalisti.
Syötkö paljon jauhelihaa? Mitä laatua menee?