Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Itsellä oli Mike seurannassa viikon verran Snapissa, mutta videot oli pääasiassa silmien siristelyä ja irvistelyä sekä ihmisten haukkumista ja pilkkaamista. Jätin Snapin muutenkin tauolle nyt, tuntuu olevan pääasiassa itsensä katselua puhelimen etukameran kautta, vammailua ja huulet tötterölle -irvistelyä. (Tämä siis ihan yleinen huomio)
Heh, toi on kyllä ehkä aivokuolleisin sovellus koskaan. Aikuiset ihmiset toljottaa silmät suurina puhelintaan jatkuvalla syötöllä, ja tulos on, kun kuvattajan pään päälle on ilmestynyt sädekehä, tota sit jengi tohkeissaan seuraa. Mitä vittua. Tulispa se kolmas maailmansota pian.

Heh, toi on kyllä ehkä aivokuolleisin sovellus koskaan. Aikuiset ihmiset toljottaa silmät suurina puhelintaan jatkuvalla syötöllä, ja tulos on, kun kuvattajan pään päälle on ilmestynyt sädekehä, tota sit jengi tohkeissaan seuraa. Mitä vittua. Tulispa se kolmas maailmansota pian.
Onneks sua ei kukaan sitä pakota käyttämään.. Silti pitää tulla tänne siitä valittamaan

Onneks sua ei kukaan sitä pakota käyttämään.. Silti pitää tulla tänne siitä valittamaan
Onneksi ei. No ihmisten idioottimaisuutta pitää välillä vähän ääneen ihmetellä. Ja tää ei todellakaan ollut Mikelle kohdistuvaa, vaan lähinnä noihin nuoriin naisiin.

Mikelle kyssäriä.
Pidätkö kauhupeleistä? Lähinnä tuli mieleen kun huomenna ilmestyy uusi Resident evil.

Syksyllä pitäisi ilmestyä Red dead redemption 2. Aiotko hankkia? Muistaakseni ensimmäistä osaa pelailit ja omasta mielestä Rdr on paras Rockstarin tekemä peli.

Aiotko mennä katsomaan uuden Alienin kun se tuossa keväällä elokuviin tulee?

Mä promoon kuvauksia siellä, kerron tulevista kuvauksista, otan salilta matskuu, sitten yleistä päivänkulkua kun sitä on toivottu.
Tän takii haluisinkin seuraa snäpissä, kun olis kiva tietää mitä videoo milloinkin tulossa. Laitoin eilen instagramin Directissä viestiä asiaan liittyen, siellä siis sen takia kun ei tullut muuta paikkaa ottaa henk. Kohtasesti yhteyttä.

Kai aikuiset ihmiset saavat tehä just ku haluaa, mitä vittua se sua kiinnostaa? Ärsyttää tommoset oman elämänsä sankarit, jotka haukkuu muita niitten kiinnostuksista.. Mee leikkii sitä aikuista poikaa muualle, kiitos

Täytyy aina välillä toivoa ja nyt olisi hyvä hetki toteuttaa vuoden 2017 katsotuin treenipätkä.

Ehkä te jollain ilveellä saisitte aikataulutkin yhteen. Eli Mika Nyyssölä treenattavaksi ja tokihan Mikekin voi samalla treenata. Lupaan samalla ostaa Mikan kirjan ja vipit tänne säännöllisesti :D

@Bisley @Mike
Oon sanonut kauan sitten, että Miken tapa treenata ei sovi minulle. Meillä on täysin eri lähestymistapa bodauksessa. Osta kirja, niin avautuu sulle myös minun treenifilosofia. En siis lähtisi miken treenattavaksi, koska menee niin ristiin metodit.

Pahoittelut. En tiennyt yhden treenin olevan niin merkityksellinen.
No mitä merkitystä sillä on sitten sulle kuka siellä miken kanssa treenaa? On se silloin sulle aika merkityksellinen myös jos niin kovasti haluaisit miken vetävän just mulle treenit? Mä en sellaisesta opi mitään, koska olen luonut itselleni +25 vuoden kokemuksella omat toimivat tavat treenata. Kaikki on jo testattu. Viihdearvo voi olla sit eri asia.

No mitä merkitystä sillä on sitten sulle kuka siellä miken kanssa treenaa? On se silloin sulle aika merkityksellinen myös jos niin kovasti haluaisit miken vetävän just mulle treenit? Mä en sellaisesta opi mitään, koska olen luonut itselleni +25 vuoden kokemuksella omat toimivat tavat treenata. Kaikki on jo testattu. Viihdearvo voi olla sit eri asia.

Sori että aikanaan tykkäsin saatanan paljon teidän videoista ja silloin tällöin tulee mieleen että olisi siistiä nähdä vanhat "kaverukset" treenin parissa ja olkoot sitten vaikka yhteisesti suunniteltu kokonaisuus. Mut joo Älä huoli. En varmasti enää kysele kun anaaliasi kirvelee noin paljon.

Kauan muuten kalmi joutui suostuttelee sua jättärin portaisiin? #metodit

Siinä vaiheessa kun ihminen on tuota mieltä että kaikki on opittu ja lopetetaan tiedon imeminen ja oppimisprosessi lakkaa niin voi alkaa valmistautuun kiikkustuoliin.
Tässä opitaan koko ajan, itse, joka päivä. Ei siihen tarvita jotain tiettyä henkilöä neuvomaan, varsinkin kun kyseessä on henkilö jonka tavan treenata tiedän varsin hyvin ja olen sitä metodia jopa testannut huonolla menestyksellä. :) mä luon ja kehitän treenaamistani jatkuvasti. Se on prosessi joka elää läpi elämän.

Sori että aikanaan tykkäsin saatanan paljon teidän videoista ja silloin tällöin tulee mieleen että olisi siistiä nähdä vanhat "kaverukset" treenin parissa. En varmasti enää kysele kun anaaliasi kirvelee noin paljon. Joten se siitä.

Pahoitinko nyt sun mielesi, kun kerroin etten halua mennä miken treenautettavaksi? Herkkä miäs olet. Ja nyt varmaan mä olen se kauhean paha ihminen jota pitää jatkossa vihata? Mmm. Voi veljet. :(

Pahoitinko nyt sun mielesi, kun kerroin etten halua mennä miken treenautettavaksi? Herkkä miäs olet. Ja nyt varmaan mä olen se kauhean paha ihminen jota pitää jatkossa vihata? Mmm. Voi veljet. :(
Mitä sä vikiset? Kyllä ne kalsarit pystyy treenin jälkeen vaihtamaan jos sitä huolit.

Ainiin hymiö. :heart:

Sori että aikanaan tykkäsin saatanan paljon teidän videoista ja silloin tällöin tulee mieleen että olisi siistiä nähdä vanhat "kaverukset" treenin parissa ja olkoot sitten vaikka yhteisesti suunniteltu kokonaisuus. Mut joo Älä huoli. En varmasti enää kysele kun anaaliasi kirvelee noin paljon.

Hei, miten olis, jos mike tulis mun treenautettavaksi? Kysyppä mikeltä sitä? Katotaan mitä vastaa? ;) Sit kun se sanoo, ettei se sellaisesta mitään oppis niin voit sitten pahoittaa mieles mikelle!

Hei, miten olis, jos mike tulis mun treenautettavaksi? Kysyppä mikeltä sitä? Katotaan mitä vastaa? ;) Sit kun se sanoo, ettei se sellaisesta mitään oppis niin voit sitten pahoittaa mieles mikelle!
Tätä edelleen hieman mietin. Missä vaiheessa pyyntöni tarkoitti jotain semmoista että sä menisit miken oppiin?

Kuten aiemmin viittasin kalmiin ja jättärin portaisiin niin toivottavasti pidit saman saarnan treenifilosofiasta yms.

Ps. Ja rauha vaan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom