Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Ei sitten muuta kuin välillä painonnostotreeniin! En usko, että satunnainen painonnostoharjoittelu tekisi bodareillekaan pahaa.
Ei ihan kylmiltään semmoiseen kuitenkaan viitsisi lähteä, pitäis olla tekniikat kunnossa, ettei sitten rusauta mitään paikkaansa. Eli noissa toki perusjärki mukana, pysytään bodauksessa kun se lajina on, ettei nyt joku luule, että lähtisin crossfittamaan.

Huhhuh, olipahan nättiä tekemistä Johanalla, harvoin näkee naisilla tuollaista tekemistä lihaksella. Ihana nainen muutenkin, useammankin vaan kameran eteen, jos mahdollista.

Odotamme mielenkiinnolla vastaustasi Mike! Tai siis ajan sopimista :D

Ja loppuun yhteisposet!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huikea video tulossa, ehkä!
Toivotaan vaan, että Mikelle homma sopii kun omien sanojensa mukaan 1 treeni ei vaikuta millään tavalla suuntaan tai toiseen.

Kuullostaa omaan korvaan niin ylpeälle kun puhutaan "treenautettavaksi" tulemisesta ja paskoista metodeista, eikö se olekkaan yhteistreeni?
Onko yhdellä treenillä niin iso merkitys sitten nykyisin, ettei voi tehdä asiaa X, koska se ei varmastikkaan toimi itselle.

Kuullostaa omaan korvaan niin ylpeälle kun puhutaan "treenautettavaksi" tulemisesta ja paskoista metodeista, eikö se olekkaan yhteistreeni?
Onko yhdellä treenillä niin iso merkitys sitten nykyisin, ettei voi tehdä asiaa X, koska se ei varmastikkaan toimi itselle.

Hehe, joo :D varsinkin kun toisin päin se ei missään nimessä olisi ollut mahdollista :)

En tiiä onko sitten aina edes pakko reenata samalla tavalla tai "toisen metodeilla". Eikö molemmat voi vetää omia juttujaan, kuvailla vuoron perään ja sitten sekoilla sarjojen välillä. Varmaan tuo höpöttely ja vitsailu on se mitä porukka eniten kaipaa miken ja mikan yhteis jutuissa.

Ylpeälle? Sanon mä näköjään mitä tahansa niin väärin menee. Yhteistreeniä mä olin ihan ajatellut. Ensinhän minua haluttiin treenautettavaksi, päättäkää nyt mitä termejä tässä saa käyttää ja mitä ei, kun tuntuu että täällä pakkiksella on ryhmä ämmiä, jotka pahoittaa mielensä ihan mistä tahansa mun kirjoituksesta.

Ja sitten puhutaan paskoista metodeista, vaikken mielestäni ole sanaa paska käyttänyt koskaan missään. Enkö ole todennut vain, että meillä on ERI metodit ja lähestymistavat treenaamiseen? Jännä kun nyt sitten väität mun jo haukkuvan muiden treenitapoja? Ei kuulu mun tapoihin arvostella. Jokainen tyylillään. Lopputulos ratkaisee.

Back
Ylös Bottom