Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Vituttaako kun ei voi vinkua täällä että olen asiakas, palvelkaa minua? Ettei AMK:ssa markkinointikurssia pitänyt puhelinmyyjä tiennytkään mistä puhui kun sanoi että asiakasta pitää nuoleskella, ja ketään ei saa koskaan moittia ettei ketään pahastu ja siten bisnes kaatuu?

Vituttaako kun ei voi vinkua täällä että olen asiakas, palvelkaa minua? Ettei AMK:ssa markkinointikurssia pitänyt puhelinmyyjä tiennytkään mistä puhui kun sanoi että asiakasta pitää nuoleskella, ja ketään ei saa koskaan moittia ettei ketään pahastu ja siten bisnes kaatuu?

En tiedä, minkä AMK:n olet käynyt, jos siellä on puhelinmyyjiä opettajina? Tuohon vittuilun ja nuoleskelun väliin taitaa mahtua jotain muutakin. Kyllä sen voi jo aika varmasti sanoa, että jossain vaiheessa homma kääntyä itseään vastaan, jos vastauksen tekniikka on joko hyökkäävä tai vähättelevä. Ja jottei tästä syntyisi väärää mielikuvaa, niin en todellakaan puolustele henkilöitä, jotka "jahtaavat" Mikeä sosiaalisessa mediassa. Itselläkin tuntuu, että porukka vastaa todella negatiivisesti jokaiseen asiaan.

Tuoreena foorumilaisena ihmettelen, että eikö tämän viestiketjun nimi ole Marko Savolainen ja muu on OT?
Jos vielä minulla lukutaito tallella, niin Mikelle oma viestiketju (Kuvia Pakkiksen Mikestä) :woot:

Vai onko ihan tarkoitus vesittää keskustelu asianomaisesta???

Tuoreena foorumilaisena ihmettelen, että eikö tämän viestiketjun nimi ole Marko Savolainen ja muu on OT?
Jos vielä minulla lukutaito tallella, niin Mikelle oma viestiketju (Kuvia Pakkiksen Mikestä) :woot:

Vai onko ihan tarkoitus vesittää keskustelu asianomaisesta???
Ja Mentulan ketju oli vain dissaamista ja puhe oli lähinnä Milosista, offia tulee aina.

Onko mielestäsi mitään yhteyttä sinun käytöksen ja nettikohtelun välillä? Jos ei niin johtuuko kaikki kateudesta?
Mä olen kokoajan painottanut sitä, että se paskan määrä ei ole missään suhteessa mihinkään. Jos mä nyt vastailen vähän kärkkäästi, niin onko se nyt sitten oikein hyökätä kaikkien mun lähellä olevien kimppuun? Allu oli hyvä jätkä tasan tarkkaan kunnes alettiin tekemään podcasteja. Oliko sun mielestä Allun käytöksessä jotain vikaa vai olisko näiden hatereiden käytöksessä jotain vikaa jos eivät mitään siedä missä mun nimi on edes liitettynä?

Haha, mistä sä tiedät mitä Roboz on kokenut ja miten toiminut? Ja mitä tulee sun tyttöystävän kuviin, niin eiköhän hän ja sinä ihan itse ole ne nettiin ladannut omatahtoisesti. .

Jep. Yhtään paparazzien ottamaa kuvaa Mikestä tai hänen tyttöystävästään en ole vielä netistä löytänyt.

Eikä ole kovinkaan järkevää väittää, etteikö Roboz kestäisi päivääkään paskamyrskyä ym. vain muutaman postauksen perusteella. Vaikea tietää kuka ja millainen ihminen siellä nimimerkin taustalla todellakin on.

Vaikea tietää kuka ja millainen ihminen siellä nimimerkin taustalla todellakin on.
No hyvin näyttää porukka tietävän minkälainen ihminen mun nimen takana on, joten mitä sä selität?

Ja jos jokainen joutuis olemaan omalla nimellä, niin kukaan ei uskaltais dissata ketään. Se olis vähän ilkeetä haukkua huoraksi toisen mimmiä ja odotella vastinetta sitten omalle kohdalle.

Ja kuten huomaatte, heti kun käännetään keskustelu negatiiviseksi, niin jo jumalauta tulee viestejä. Tätäkö te haluatte? Suomalaiset nauttii negaation kautta. Maken ketju räjähti kun alkoi menemään huonosti. Ketään ei kiinnosta kun menee hyvin, paitsi vihaajia, joille se on tosi paha juttu.

Kun mun rinta katkes, niin jumalauta että sille naurettiin laudalla, ne sai siitä mielettömät kiksit. Ja tämän kertoi Allu kun siellä kirjoittelee, mä en enää siellä viitsi käydä edes raportoimassa niitä ketjuja pois. Antaa jauhaa sitä samaa paskaa moi mike moi mike. Mä jouduin instassa laittamaan estoon kaikki moi mike versiot kun niitä tuli niin perkeleesti sinne.

Olis kiva olla vieressä ja katsoa minkälaisen nautinnon sen kirjoittaja saa, katsoa vierestä miten se onanoi samalla kun painaa peukkua alas tubessa. Sitten se palaa peilin ääreen ja katsoo itseään "en mä muutakaan uskalla tehdä".

Viimeksi muokattu:
No hyvin näyttää porukka tietävän minkälainen ihminen mun nimen takana on, joten mitä sä selität?

Sinua koskevaa ketjua, jossa vastaat lähinnä itseäsi koskeviin kysymyksiin, on katsottu yli 10 miljoonaa kertaa. Veikkasin, että ihan ainutlaatuista Suomessa, että jaetaan noin monelle ihmiselle julkisesti kaikenlaista informaatiota itsestään. Kyllä taitaa ihmiset tietää jopa minkä merkkisiä kalsareita käytät. Myös persoonastasi on varmaan saatu niin kattava kuva kuin netin kautta on vain mahdollista saada.

Sinua koskevaa ketjua, jossa vastaat lähinnä itseäsi koskeviin kysymyksiin, on katsottu yli 10 miljoonaa kertaa. Veikkasin, että ihan ainutlaatuista Suomessa. Kyllä taitaa ihmiset tietää jopa minkä merkkisiä kalsareita käytät.
Ja kaikesta sitten vedetään semmoinen johtopäätös, että olen jotenkin ansainnut ja mun lähimmäiset on ansainnut kaiken paskan. Pitäis oikein miettiä mitä helvettiä sitä on tullut sanottua kun en nyt saa päähäni, että olisin oikeasti ketään niin pahasti vahingoittanut, että mua pitäisi sitten jahtaa pitkin nettiä.

Joku ei tykkää Vihreiden kansanedustajasta, mutta ei kellekään tule mieleen alkaa panettelemaan sen puolisoa.

Olis kiva olla vieressä ja katsoa minkälaisen nautinnon sen kirjoittaja saa, katsoa vierestä miten se onanoi samalla kun painaa peukkua alas tubessa. Sitten se palaa peilin ääreen ja katsoo itseään "en mä muutakaan uskalla tehdä".
Tästä video jos onnistuu joskus,Jonne naputtaa päämärkänä postia jonneki ja Mike istuu vieressä silmät pingispallon kokosena päässä ja analysoi tilannetta ja sen tuomaa kliimaksia :D

Tästä video jos onnistuu joskus,Jonne naputtaa päämärkänä postia jonneki ja Mike istuu vieressä silmät pingispallon kokosena päässä ja analysoi tilannetta ja sen tuomaa kliimaksia :D
Haha, oikeesti me istuttais Jonnen kanssa kahvilla ja naurettais miten tyhmä netti on. Mä en ole paha ihminen, kysykää mun ex-mimmeiltä. Mä vain olen esillä ja omaan mielipiteet, enkä piilottele niitä. Teen paljon matskua faneille ja koitan pyörittää tätä tietokantaa. Ehkä se sitten ei ole sallittua.

Niin ei monikaan tunne sinua henkilökohtaisesti, varmaan olet ihan asia tyyppi mutta näin suhteellisen vähän foorumia seuranneena kaikesta näistä väittelyistä ja kahinoista saa äkkiä päinvastaisen kuvan.Täällä oikein huokuu negatiivisuus.

Oli kyllä erikoinen juttu kun kirjoitin tänne plussia ja miinuksia kerran niin ylläpito oli muokannut tekstin että vain positiiviset asiat oli jäljellä.Ei tällaista missään muualla ole tapahtunut.

Eikö jokainen voisi hyväksyä Miken sellaisena kuin hän on. Meitä on moneen lähtöön. Miken tarkoitusperät komenteissaan ovat usein varmasti jotain muuta kuin äkkiseltään luulisi, mutta tietty ehdottomuus monessa asiassa saattaa näyttäytyä ylimielisyytenä. Miken mielipide ei ole aina se oikea (ainoa) totuus. Nöyryyttä kaipaisi. Se ei tarkoita nöyristelyä.

Tuo bannaminen kyllä heittää vettä kiukaalle, varsinkin kun banneja ei perustella mitenkään. Itsekkin sain bannit jossainvaiheessa, kun käytin tässä ketjussa termiä ``uutis sensuuri´´, tai ainakin oletan, että bannit tuli siitä syystä. Esimerkiksi Timo Rauta nimimerkki oli käsittääkseni saanut bannit, ja piti keskustelua yllä viikkokausia toisella foorumilla koska olisi halunnut perustelut banaanille. Tämä nyt vain toteamuksena, ja toivottavasti tästä ei seuraa banneja tai muuta. Peace!
No nyt selvis miks ei oo Timo Raudasta kuulunut mitään, jollain modella vissiin menny herne nenään?
Imo Raudan kommentit oli parhautta ja yksi syy käydä pakkiksella mutta sekin ilo viety :(

Back
Ylös Bottom