Niin tekee kaikki muutkin, mutta eivät saa samaa kohtelua. Oikeuttaako se huorittelun ja törkeen sikailun jos laittaa yhteisen kuvan nettiin? Ilmeisesti mä ajattelen asian kovin erialaisesti ja taidan haistaa ketkä mua kyttää ja laudalle sitten postaa kaiken mun tekemisen.
Ja sä taisit juuri osoittaa, että olet sitä kaartia, joiden agenda on siellä dissauksen puolella. Menikö tunteisiin?
Ootteko te kummatkin niin tissiposkia, että te ette kestä jotain parikuvaa netissä tai vahvoja mielipiteitä forumilla? Ja kun te kuitenkin sitä paskaa suollatte muualla, niin voitteko omakätisesti kertoa, onko se noin 40 tuhatta paskaviestiä jossakin suhteessa mun tekemisiin? Eikö se ole mennyt snadisti yli? Mikä mussa saa aikaan ton vihan? Kertokaa ihmeessä kun niin paljon näytätte tietävän.
Esim tämä viesti on teille myrkkyä, niin onko se niin, että sen sijaan, että ottaisitte pallit käteen ja olisitte kuin miehet, te menette dissamaan vaikka mun tyttöystävää toiselle palstalle anonyyminä. Vittu mitä akkoja.
Mulle ei vain mene jakeluun, että jos sanon, etten tykkää kissoista, niin joku vetää siitä niin kovat porot, että on pakko mennä spämmimään mun insta, snäppi. face ja tube ja sitten itkeä 100 viestiä muualla. En vain ymmärrä. Hankkikaa vitun elämä. Kyttäätte kaiken mitä teen ja käännätte sen paskaksi. Tämänkin, liekö jo pastettu.