Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Haha, tää on aina parasta, sä et edes tiedä mitä on dissaaminen kun sun koko suku vedetään mukaan. Joten älä suotta hypi nenille kun sä et ole kokenut yhtään mitään mitä oikeesti se on kun sun koko elämä kaivetaan joka päivä nettiin ja käännetään ympäri. Sit kuule kun sun tyttöystävän kuvat kaivetaan nettiin, huoritellaan ja uhataan väkivallalla, niin säkin alat tajuamaan miten sairasta se vammainen dissaaminen on.

Sun psyyke ei kestäis päivääkään.

Taisit juuri ihan itse jälleen kerran osoittaa syyn miksi sinulle on käynyt noin?

[QUOT="nigster, post: 5234279, member: 15422"]Mitä Markoon tulee, niin eipähän paljoa jaksa kiinnostaa, on paljon parempaa ja kehittävämpääkin tekemistä. Ja niin pitäisi olla monella muullakin. Toivottavasti sama liukastelu ei nyt kuitenkaan ylly.[/QUOTE]
Nämä "Ei tosiaan kiinnosta tämä ketju"-pojat on kyllä foorumeiden suola ja taas kommentoidaan lisää ja ketjua kytätäään varmaan monta kertaa päivässä että onko jotain uutta :D
montako postia nigsteriki on tähän postannu? Kymmeniä? mutta ei vaan kiinnosta siltikään. Ja tätäkin se kommentoi alle 1min koska ei sitä vaan kiinnosta :D

Ja mitä tulee sun tyttöystävän kuviin, niin eiköhän hän ja sinä ihan itse ole ne nettiin ladannut omatahtoisesti
Niin tekee kaikki muutkin, mutta eivät saa samaa kohtelua. Oikeuttaako se huorittelun ja törkeen sikailun jos laittaa yhteisen kuvan nettiin? Ilmeisesti mä ajattelen asian kovin erialaisesti ja taidan haistaa ketkä mua kyttää ja laudalle sitten postaa kaiken mun tekemisen.

Taisit juuri ihan itse jälleen kerran osoittaa syyn miksi sinulle on käynyt noin?
Ja sä taisit juuri osoittaa, että olet sitä kaartia, joiden agenda on siellä dissauksen puolella. Menikö tunteisiin?

Ootteko te kummatkin niin tissiposkia, että te ette kestä jotain parikuvaa netissä tai vahvoja mielipiteitä forumilla? Ja kun te kuitenkin sitä paskaa suollatte muualla, niin voitteko omakätisesti kertoa, onko se noin 40 tuhatta paskaviestiä jossakin suhteessa mun tekemisiin? Eikö se ole mennyt snadisti yli? Mikä mussa saa aikaan ton vihan? Kertokaa ihmeessä kun niin paljon näytätte tietävän.

Esim tämä viesti on teille myrkkyä, niin onko se niin, että sen sijaan, että ottaisitte pallit käteen ja olisitte kuin miehet, te menette dissamaan vaikka mun tyttöystävää toiselle palstalle anonyyminä. Vittu mitä akkoja.

Mulle ei vain mene jakeluun, että jos sanon, etten tykkää kissoista, niin joku vetää siitä niin kovat porot, että on pakko mennä spämmimään mun insta, snäppi. face ja tube ja sitten itkeä 100 viestiä muualla. En vain ymmärrä. Hankkikaa vitun elämä. Kyttäätte kaiken mitä teen ja käännätte sen paskaksi. Tämänkin, liekö jo pastettu.

Viimeksi muokattu:
Niin tekee kaikki muutkin, mutta eivät saa samaa kohtelua. Oikeuttaako se huorittelun ja törkeen sikailun jos laittaa yhteisen kuvan nettiin? Ilmeisesti mä ajattelen asian kovin erialaisesti ja taidan haistaa ketkä mua kyttää ja laudalle sitten postaa kaiken mun tekemisen.

Ja sä taisit juuri osoittaa, että olet sitä kaartia, joiden agenda on siellä dissauksen puolella. Menikö tunteisiin?

Ootteko te kummatkin niin tissiposkia, että te ette kestä jotain parikuvaa netissä tai vahvoja mielipiteitä forumilla? Ja kun te kuitenkin sitä paskaa suollatte muualla, niin voitteko omakätisesti kertoa, onko se noin 40 tuhatta paskaviestiä jossakin suhteessa mun tekemisiin? Eikö se ole mennyt snadisti yli? Mikä mussa saa aikaan ton vihan? Kertokaa ihmeessä kun niin paljon näytätte tietävän.

Esim tämä viesti on teille myrkkyä, niin onko se niin, että sen sijaan, että ottaisitte pallit käteen ja olisitte kuin miehet, te menette dissamaan vaikka mun tyttöystävää toiselle palstalle anonyyminä. Vittu mitä akkoja.
Sun tilanne on vähän kuin koulukiusauksesta, ja tuollainen viesti on juuri sellainen reaktio mikä on polttoainetta kiusaajalle jatkaa kiusaamistaan

Mulle ei vain mene jakeluun, että jos sanon, etten tykkää kissoista, niin joku vetää siitä niin kovat porot, että on pakko mennä spämmimään mun insta, snäppi. face ja tube ja sitten itkeä 100 viestiä muualla. En vain ymmärrä. Hankkikaa vitun elämä. Kyttäätte kaiken mitä teen ja käännätte sen paskaksi. Tämänkin, liekö jo pastettu.
Jos sä oot alusta asti ''netti-Mikenä'' ollu tällänen joka vastaa haukkuen muut paskaksi ja väittää niitä vain vahvoiksi mielipiteiksi, niin ei voi tulla yllätyksenä että jengi vihaa ja haukkuu takasin. Vai onko tosiaan niin että siitä hetkestä kun sä ekan videon/kuvan jonnekkin uppasit vuosia sitten, sitä haukuttiin ja sua haukuttiin/häiriköitiin vaikka et ollu mitään pahaa netissä kenestäkää sanonu?

Jos sä oot alusta asti ''netti-Mikenä'' ollu tällänen joka vastaa haukkuen muut paskaksi ja väittää niitä vain vahvoiksi mielipiteiksi, niin ei voi tulla yllätyksenä että jengi vihaa ja haukkuu takasin. Vai onko tosiaan niin että siitä hetkestä kun sä ekan videon/kuvan jonnekkin uppasit vuosia sitten, sitä haukuttiin ja sua haukuttiin/häiriköitiin vaikka et ollu mitään pahaa netissä kenestäkää sanonu?
Kyllä se alkoi jo Jippiin aikana, eikä loppua näy ja mielestäni en ole ihan ansainnnut sitä. Ja edelleen, onko mun tekemiset missään suhteessa siihen paskaan mitä saan? Ei todellakaan ole. Jota ihmettelen ja vielä enemmän ihmettelen miten jengi vain jaksaa.

Ne spämmii mun mainostajien sähköpostiin paskaa, soittelee pilareita, iskee lähimmäisten someen jne. Miksi?

Sun tilanne on vähän kuin koulukiusauksesta, ja tuollainen viesti on juuri sellainen reaktio mikä on polttoainetta kiusaajalle jatkaa kiusaamistaan
Jatkakoot, ei ne koskaan lopeta, en vain tajua miten täälläkin porukka puolustelee sitä paskanjauhamista, mun pää ei osaa käsitellä noin idioottimaista toimintaa. Kun sitä on jatkunut sen 15 vuotta, ihan sama mitä tekee, niin alkaa vähän naurattamaan nää roboz kaltaiset käyttäjät, joilla ei ole mitään maailman tietoa miltä se sitten loppupeleissä tuntuu sivullisissa jotka kuran saa niskaansa. Tuokin pitäisi pienempää meteliä jos omalle kohdalle osuisi ja kysyisi samaa, miksi?

Perheenjäsenten, seurustelukumppanien jne. vetäminen mukaan näihin nettidissauksiin, puhumattakaan uhkailusta ovat täysin hyväksymättömiä. Se, että Mike on tietyssä piirissä "julkkis" valitettavasti lisää joidenkin taipumusta tuollaiseen käyttäytymiseen, varsinkin Miken ollessa aktiivinen somessa jne.

Ihan näin puolueettomana asioiden sivustaseuraajana sanoisin, että joillekin Miken tyyli ottaa kantaa asioihin hyvinkin kärkkäästi lisää varmasti intoa heittää enemmän pökkyä pesään ja pyrkiä ärsyttämään entistä enemmän. Olen aika varma siitä, että monen "haterin" ja "jonnen" mielestä on lähinnä hauskaa saada Mike suuttumaan ja vastaamaan aggressiivisesti. En osaa sanoa, vähenisikö nettimollaaminen matalamman profiilin pitämisellä somessa ja erityisesti vastauksissa muille Pakkiksen käyttäjille. Mietin vaan, että ei ole ehkä paras vaihtoehto käydä vastahyökkäykseen ja nimittää toisia tissiposkiksi ja sanoa heille, ettei heillä ole kokemusta vastaavista jutuista. Todennäköisesti ei olekaan, mutta koskaan ei voi tietää ja muuten tuollaiset viestit vain innostavat joitakin yksilöitä heittämään lisää kuraa myllyyn. Puolensa saa tietysti pitää ja esittää vahvoja mielipiteitä, mutta kannattaa kuitenkin harkita, miten asiansa ilmaisee. Mutta kuten jo sanoin, on tyttöystävän huorittelu ja uhkailu täysin väärin. Jossain pitäisi mennä raja ns. hatereillakin.

Ennen vanhaan jos pisti toista pataan, tuli siitä sanomista. Nykyään mulla riittää vain hauiskuvan laittaminen instaan. Se on katalyytti paskalle. Ja kun mä en sanallakaan pariin kuukauteen maininnut mitään mistään haterista, niin ne kimpaantui siitä vallan kokonaan ja referaatit tänne tuplaantui. Ne keksi sitten mut sinne ja joka toinen viesti on "moi mike". Nyt ne keskustelee mun kanssa siellä itse kirjoittaen kaiken. Se alkaa olemaan jo vitun häiriintynyttä.

Kyllä se alkoi jo Jippiin aikana, eikä loppua näy ja mielestäni en ole ihan ansainnnut sitä. Ja edelleen, onko mun tekemiset missään suhteessa siihen paskaan mitä saan? Ei todellakaan ole. Jota ihmettelen ja vielä enemmän ihmettelen miten jengi vain jaksaa.

Ne spämmii mun mainostajien sähköpostiin paskaa, soittelee pilareita, iskee lähimmäisten someen jne. Miksi?
Jaa, jos näin niin onhan toi aivan perseestä ja häiriintynyttä. Tuskin on missään suhteessa, enhän minä edes tiedä sitä todellista paskan määrää. Kunhan kysäisin miten tää kaikki on alkanu.
Ei enempää off-topiccia mun osalta, Mikelle iso kiitos kaikesta materiaalista mitä tuotettu. Arvostan.

Kyllä vain, tässä jo vuodelta 2005. Sit nää Nigsterit ja muut syyttää mua, voi elämä. Mä olen mennyt niin pahasti joidenkin tunteisiin, ettei niiden elämässä enää muuta sisältöä ole kun mun kyttääminen.

3.webp

Ehdotan Mike, että puret hammasta yhteen ja et anna mitään huomiota näille "sankareille". Superpallostakin tulee hemmetin tylsä kun siitä rupeaa kimmoisuus vähenemään ja pitää aina vaan heittää lujempaa, että saa sen edes vähän pomppimaan ympäriinsä.
Kimmoisuus kun on kokonaan poissa niin jäljellä on enää pelkkä kuminen pallo. Kuka sillä jaksaa enää leikkiä?

Ehdotan Mike, että puret hammasta yhteen ja et anna mitään huomiota näille "sankareille". Superpallostakin tulee hemmetin tylsä kun siitä rupeaa kimmoisuus vähenemään ja pitää aina vaan heittää lujempaa, että saa sen edes vähän pomppimaan ympäriinsä.
Kimmoisuus kun on kokonaan poissa niin jäljellä on enää pelkkä kuminen pallo. Kuka sillä jaksaa enää leikkiä?
Olenhan ton jo tehnyt ja voin tehdä uudestaankin. Tänne ne välillä ajautuu ja ne kokee huomiona senkin, jos ne bannataan. Instassa ne kokee huomiona sen, jos bannaan ja huomiona sen jos en bannaa. Vaikea tie, koska ovat kehittäneet jo alter egon mulle ja keskustelevat leikki-miken kanssa. Hyvä juttu on se, että ne levittää videoita itse ja sitten perään väittävät mun tekevän sitä. Miettikää miten pervessi tilanne. Ne haukkuu kaikki videot pystyyn, katsoo no, sitten vielä levittää niitä ja syyttää mua sitten niiden levittämisestä. Mitä vittua?

Ne on suurimpia faneja, ei kukaan jaksa noin paljoa, mutta niiden fanittaminen on asteen mielisairasta stalkkaamista.

Kuinka paljon some on osa sinun työtäsi? Onko esim. instagram pelkästään vain henkilöhtaiseen tarkoitukseen vai onko siitä jotain ammatillista hyötyä? Onko siis mahdollista pitää some - hiljaisuutta hetki tai laittaa Instagram - tili suljetuksi?
Näin sankarit ei pääsisi instagrammissa mellestämään. Pakkotoistolla on pakko antaa banaania jos laittavat ketjuja roskaposteilla tukkoon. Kuinka paljon tämä vaatisi työtä jos rupeaa järjestelmällisesti vaan banneja antamaan? Hetken ryöpyn jälkeen varmaan innostus loppuisi.
Samalla jatkaisi sisällön tuottamista välittämättä siitä mitä palautetta siitä tulee. Täysi ignooraaminen ja taustalla tapahtuva "siivous" varmaan ainoa keino millä heiltä meilenkiinto saadaan loppumaan. Enkä usko tuon tapahtuvan viikoissa.

Ei siis mitään kokemusta asiasta, mutta tuli nyt nuo ajatukset mieleen kun kerran tähän keskusteluun osallistuin.

Olenhan ton jo tehnyt ja voin tehdä uudestaankin. Tänne ne välillä ajautuu ja ne kokee huomiona senkin, jos ne bannataan. Instassa ne kokee huomiona sen, jos bannaan ja huomiona sen jos en bannaa. Vaikea tie, koska ovat kehittäneet jo alter egon mulle ja keskustelevat leikki-miken kanssa. Hyvä juttu on se, että ne levittää videoita itse ja sitten perään väittävät mun tekevän sitä. Miettikää miten pervessi tilanne. Ne haukkuu kaikki videot pystyyn, katsoo no, sitten vielä levittää niitä ja syyttää mua sitten niiden levittämisestä. Mitä vittua?

Ne on suurimpia faneja, ei kukaan jaksa noin paljoa, mutta niiden fanittaminen on asteen mielisairasta stalkkaamista.
Tuo bannaminen kyllä heittää vettä kiukaalle, varsinkin kun banneja ei perustella mitenkään. Itsekkin sain bannit jossainvaiheessa, kun käytin tässä ketjussa termiä ``uutis sensuuri´´, tai ainakin oletan, että bannit tuli siitä syystä. Esimerkiksi Timo Rauta nimimerkki oli käsittääkseni saanut bannit, ja piti keskustelua yllä viikkokausia toisella foorumilla koska olisi halunnut perustelut banaanille. Tämä nyt vain toteamuksena, ja toivottavasti tästä ei seuraa banneja tai muuta. Peace!

Kateelliset haukkuu, Make on vaan vetänyt bemmin Ace Ventura -tyylillä parkkiin. :cool:

Hehe, tämä tuli minulla myös mieleen, että siellä on vaan huudettu "LIKE A GLOVE" kun autoa on parkkiin laitettu ja nyt porukka puhuu, että ois piripäissään kaahailtu. :)

Tuo bannaminen kyllä heittää vettä kiukaalle, varsinkin kun banneja ei perustella mitenkään. Itsekkin sain bannit jossainvaiheessa, kun käytin tässä ketjussa termiä ``uutis sensuuri´´, tai ainakin oletan, että bannit tuli siitä syystä. Esimerkiksi Timo Rauta nimimerkki oli käsittääkseni saanut bannit, ja piti keskustelua yllä viikkokausia toisella foorumilla koska olisi halunnut perustelut banaanille. Tämä nyt vain toteamuksena, ja toivottavasti tästä ei seuraa banneja tai muuta. Peace!

Miksi te haluatte perusteluja banneille? Mikä tiedän sisältä kuolee jos jonnekkin forumille tulee bannit? Mitä merkitystä tuolla on, jotain on tehty kun bannit tulee. Tosin banneihin olisi hyvä laittaa ihan automaattina tuleva viesti "olette rikkoneet forumin sääntöjä". Siinäpä se selitys olisi.

Edit: toki joo jos noin pienestä on banaanit kiinni niin kyllähän tuo kummastuttaisi. Toki taustallahan voi olla jatkuvaa käyttäjän viestien siivoamista ja jossain vaiheessa tulee sitten mitta täyteen.

Viimeksi muokattu:
Hehe, tämä tuli minulla myös mieleen, että siellä on vaan huudettu "LIKE A GLOVE" kun autoa on parkkiin laitettu ja nyt porukka puhuu, että ois piripäissään kaahailtu. :)

Miksi te haluatte perusteluja banneille? Mikä tiedän sisältä kuolee jos jonnekkin forumille tulee bannit? Mitä merkitystä tuolla on, jotain on tehty kun bannit tulee. Tosin banneihin olisi hyvä laittaa ihan automaattina tuleva viesti "olette rikkoneet forumin sääntöjä". Siinäpä se selitys olisi.
Omasta esimerkistä vielä. Jos bannit tulivat tuosta ``uutis sensuuri´´ termin käytöstä, niin en ole missään nähnyt ettei noin saisi ilmaista mielipidettä ja kyllä se vaan alkaa vituttamaan. Tämä foorumi vain on pitkään ollut se ykkönen ja toivoisin ettei se vaihtuisi, mutta lähiaikoina täällä on tuntunut olevan kovasti hiljaisempaa, kun taas muut foorumit ovat aktivoituneet reilusti. Ja en nyt yritä kerjätä mitään banneja tänne, vaikka se siltä saattaa kuulostaa, mutta jos niin tapahtuu niin joudun jatkamaan täälä käymistä proxyjen kautta ja lukea vain mielenkiintoisimmat ketjut ja olla kommentoimatta mitään.

Ai raudan timppa onkin saanut bannit. Oonkin ihmetelly ku ei oo sen ukon mahtavia viestejä näkyny enään pitkään aikaan. No selvispä tämäkin. :D

Jottei mene ihan off topiciksi niin tsemppiä Makelle!

No jokainen joka omistaa aivot ymmärtää ettei miken dissi lopu ikinä koska jaksat ignoree 2vk ja sit lähtee taas avautumiset. Mut kukin tyylillään.

No jos miettii vaikka Möykkysen ainakin omiens sanojensa mukaan jatkuvia banneja joitakin vuosia sitten, ni kyse oli aika selkeästi yhden tietyn, jo nyt hommista poistuneen moden fiksaatiosta tiettyjä nimimerkkejä kohtaan. Tekstien perusteella banneja ei tullu, koska muut vastaavat porskuttivat ilman kieltoja eteenpäin.

Back
Ylös Bottom