Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Mitäs mieltä pakkislaiset technogymin laitteista ? Tai ylipäätään, minkä valmistajan laitteet miellyttää ihmisiä ? itse pidän hammerin laitteista, mut onhan noita hyvii muitakin...

En tiiä oonko joku salihipsteri, mut varsinki ne uudemmat näytöillä varustetut laitteet on ihan suolesta. Tuntuu huonolta ja näyttää perseeltä. Poikkeuksia toki noissakin on. Technogymin levypainot on kans vehkeestä, ku ne suorastaan liimautuu tankoihin kiinni.

Kysellääs vähän kuten ennen muinoin.

Mitä tekisit jos Pakkis hakkeroitaisiin?
Missä suomen kaupungissa asuisit, pois.luk. pk-seutu?
Pisin aika hereillä?
Mitä harrastaisit jos et boudais? Jos autoja ei olisi olemassa.
Unelma auto?
Unelma työ?
Karate vyö?
Mielipide suomesta vuonna 2017?
Oletko aatellut sijoittamista?
Oletko sijoittanut?
Koska kännit?
Kovin Pakkotoisto -keskustelu ikinä (IMO)?
Keltanen vai punanen?
Eestä vai takaa?
Tissit vai perse?
Kana vai jauheliha?
Instagram vai Snapchat?
Vitun komea alfa ja pieni muna, vai karmea slerba ja hikinen nörtti?
Oletko opiskellut mitään toisen vaiheen tutkinnon jälkeen?
Kuva vai video?
Onko ikinä tehnyt mieli hakata joku?
Siwa vai Sale?
Käytkö Lidlissä?
Neukku vai natsi?
Mielipide Adolf Hitleristä?
Mielipide Donald Trumpista?
Mielipide Podesta?
Kuka on Pakkiksen aktiivisin käyttäjä?

Mitä tekisit jos Pakkis hakkeroitaisiin? - Kerran etusivu hakkeroitu, sitten vain korjataan, ei muuta.
Missä suomen kaupungissa asuisit, pois.luk. pk-seutu? - Töiden puolesta Tampere.
Pisin aika hereillä? - 48h hinkuyskässä.
Mitä harrastaisit jos et boudais? Jos autoja ei olisi olemassa. - Varmaan jotain kahvakuulailua.
Unelma auto? - R8
Unelma työ? - Olen jo siinä.
Karate vyö? - Vihreä.
Mielipide suomesta vuonna 2017? - Muuten hyvä maa, mutta menossa pahasti pohjaan.
Oletko aatellut sijoittamista? - Joo, mutta en osaa.
Oletko sijoittanut? - Mitä nyt asunto. Enää joku 80 tonnia lainaa ja arvo päälle 250 tonnia.
Koska kännit? - Ei taida tulla.
Kovin Pakkotoisto -keskustelu ikinä (IMO)? - Kortsuketju.
Keltanen vai punanen? - Punainen.
Eestä vai takaa? - Eestä.
Tissit vai perse? - Perse.
Kana vai jauheliha? - Jauheliha.
Instagram vai Snapchat? - Insta.
Vitun komea alfa ja pieni muna, vai karmea slerba ja hikinen nörtti? - Hikinen nörtti. Eikä pienellä munalla voi olla alfa.
Oletko opiskellut mitään toisen vaiheen tutkinnon jälkeen? - En ole.
Kuva vai video? - Kuva.
Onko ikinä tehnyt mieli hakata joku? - Monta kertaa.
Siwa vai Sale? - Siwa.
Käytkö Lidlissä? - En.
Neukku vai natsi? - Neukku.
Mielipide Adolf Hitleristä? - Määrätietoinen hullu.
Mielipide Donald Trumpista? - Outo hömppä, rikas.
Mielipide Podesta? - Kujalla ja pahasti. Huomiohuora.
Kuka on Pakkiksen aktiivisin käyttäjä? - Minä.

Miksi sä vedät ittes tähänkin topicciin mukaan , kyllä sua dissataan on se jo kuultu.

Kateus? Sitäpaitsi toi dissaaminen on täysin itsetunnosta riippuvainen asia. Koirat haukkuu, karavaani kulkee, ymmärrättekö? Jos minä luudaan kartsalla ja joku koira haukkuu perään, en minä sen vuoksi foorumeilla itke. Jos minä herätän salilla pahennusta jonkun mielensäpahoittajan pikkuruisessa mielessä, se kiinnostaa minua aika helvetin vähän. Jos tuollaisesta ottaa paiseita, peili kertoo syyn ja syyllisen. Jos on vuosikymmenet treenattu ego edellä eikä vieläkään osaa jättää vatipäitten mölinää omaan arvoonsa, kannattaisi katsella kokonaan toinen harrastus..

Mitä tulee tähän yleiseen pulinaan ja spekulaatioihin niin a. mikä todistaa että M.Savolainen edes ajoi autoa b. entäs sitten ja c. onko eka kerta kun auto lipee selvän taikka kännisen käsistä?

Kateus? Sitäpaitsi toi dissaaminen on täysin itsetunnosta riippuvainen asia. Koirat haukkuu, karavaani kulkee, ymmärrättekö? Jos minä luudaan kartsalla ja joku koira haukkuu perään, en minä sen vuoksi foorumeilla itke. Jos minä herätän salilla pahennusta jonkun mielensäpahoittajan pikkuruisessa mielessä, se kiinnostaa minua aika helvetin vähän. Jos tuollaisesta ottaa paiseita, peili kertoo syyn ja syyllisen. Jos on vuosikymmenet treenattu ego edellä eikä vieläkään osaa jättää vatipäitten mölinää omaan arvoonsa, kannattaisi katsella kokonaan toinen harrastus..

Mitä tulee tähän yleiseen pulinaan ja spekulaatioihin niin a. mikä todistaa että M.Savolainen edes ajoi autoa b. entäs sitten ja c. onko eka kerta kun auto lipee selvän taikka kännisen käsistä?
Haha, tää on aina parasta, sä et edes tiedä mitä on dissaaminen kun sun koko suku vedetään mukaan. Joten älä suotta hypi nenille kun sä et ole kokenut yhtään mitään mitä oikeesti se on kun sun koko elämä kaivetaan joka päivä nettiin ja käännetään ympäri. Sit kuule kun sun tyttöystävän kuvat kaivetaan nettiin, huoritellaan ja uhataan väkivallalla, niin säkin alat tajuamaan miten sairasta se vammainen dissaaminen on.

Sun psyyke ei kestäis päivääkään.

Haha, tää on aina parasta, sä et edes tiedä mitä on dissaaminen kun sun koko suku vedetään mukaan. Joten älä suotta hypi nenille kun sä et ole kokenut yhtään mitään mitä oikeesti se on kun sun koko elämä kaivetaan joka päivä nettiin ja käännetään ympäri. Sit kuule kun sun tyttöystävän kuvat kaivetaan nettiin, huoritellaan ja uhataan väkivallalla, niin säkin alat tajuamaan miten sairasta se vammainen dissaaminen on.

Sun psyyke ei kestäis päivääkään.
Haha, mistä sä tiedät mitä Roboz on kokenut ja miten toiminut? Ja mitä tulee sun tyttöystävän kuviin, niin eiköhän hän ja sinä ihan itse ole ne nettiin ladannut omatahtoisesti. Kyllä tuossa Robozin postissa ihan selkeä pointti on. Ei muuta ku peiliä nenän eteen sen kameran sijaan, vähenee se "jonnejen" dissaaminen yms. samantein.

Mitä Markoon tulee, niin eipähän paljoa jaksa kiinnostaa, on paljon parempaa ja kehittävämpääkin tekemistä. Ja niin pitäisi olla monella muullakin. Toivottavasti sama liukastelu ei nyt kuitenkaan ylly.

Back
Ylös Bottom