5xAmphion Helium 2 ja Impact400 subbari. Voisin Heliumit myydä.Millainen äänentoisto sulla on telkkarin/pleikan yhteydessä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
5xAmphion Helium 2 ja Impact400 subbari. Voisin Heliumit myydä.Millainen äänentoisto sulla on telkkarin/pleikan yhteydessä?
paide,lukee tuossa vasemmalla. Jos tajusin kysymymyksen oikein?
Mitäs mieltä pakkislaiset technogymin laitteista ? Tai ylipäätään, minkä valmistajan laitteet miellyttää ihmisiä ? itse pidän hammerin laitteista, mut onhan noita hyvii muitakin...
Ebay, Union5 jne.Mike, mistä ostat netissä suprasi?
En tiedä minkäkokoinen kämppäs on, mutta aika alakanttiin kuulostaisi menevän tuo hinta-arvio.Oletko sijoittanut? - Mitä nyt asunto. Enää joku 80 tonnia lainaa ja arvo päälle 250 tonnia.
En tiedä minkäkokoinen kämppäs on, mutta aika alakanttiin kuulostaisi menevän tuo hinta-arvio.
Pk-seudun hinnat jne.Mutta osaat ilman kokoa kertoa että hinta-arvio on alakanttiinn?
En mä nyt Kirkkonummelle muuta saatana. :D Mut saatan ehkä Espoosta katsella rivaria kun tarttis lisää tilaa sattuneesta syystä.Ei muutaku kämppä myyntiin ja muutat Kirkkonummelle allun naapuriin :D
Tietäen missä kämppä on, kyllä (+veikkaus että se ei ole niin pieni).Mutta osaat ilman kokoa kertoa että hinta-arvio on alakanttiinn?
Neukku vai natsi? - Neukku.
Mä kanssa katoin. Kun on niin aina sosialistit ja kommarit haukuttu. Ehkä se oli jollain muulla ajatuksella pohdittu. Kuten hienommat sotilasparaatit?Ei voi olla totta!
Miksi sä vedät ittes tähänkin topicciin mukaan , kyllä sua dissataan on se jo kuultu.
Haha, tää on aina parasta, sä et edes tiedä mitä on dissaaminen kun sun koko suku vedetään mukaan. Joten älä suotta hypi nenille kun sä et ole kokenut yhtään mitään mitä oikeesti se on kun sun koko elämä kaivetaan joka päivä nettiin ja käännetään ympäri. Sit kuule kun sun tyttöystävän kuvat kaivetaan nettiin, huoritellaan ja uhataan väkivallalla, niin säkin alat tajuamaan miten sairasta se vammainen dissaaminen on.Kateus? Sitäpaitsi toi dissaaminen on täysin itsetunnosta riippuvainen asia. Koirat haukkuu, karavaani kulkee, ymmärrättekö? Jos minä luudaan kartsalla ja joku koira haukkuu perään, en minä sen vuoksi foorumeilla itke. Jos minä herätän salilla pahennusta jonkun mielensäpahoittajan pikkuruisessa mielessä, se kiinnostaa minua aika helvetin vähän. Jos tuollaisesta ottaa paiseita, peili kertoo syyn ja syyllisen. Jos on vuosikymmenet treenattu ego edellä eikä vieläkään osaa jättää vatipäitten mölinää omaan arvoonsa, kannattaisi katsella kokonaan toinen harrastus..
Mitä tulee tähän yleiseen pulinaan ja spekulaatioihin niin a. mikä todistaa että M.Savolainen edes ajoi autoa b. entäs sitten ja c. onko eka kerta kun auto lipee selvän taikka kännisen käsistä?
Haha, mistä sä tiedät mitä Roboz on kokenut ja miten toiminut? Ja mitä tulee sun tyttöystävän kuviin, niin eiköhän hän ja sinä ihan itse ole ne nettiin ladannut omatahtoisesti. Kyllä tuossa Robozin postissa ihan selkeä pointti on. Ei muuta ku peiliä nenän eteen sen kameran sijaan, vähenee se "jonnejen" dissaaminen yms. samantein.Haha, tää on aina parasta, sä et edes tiedä mitä on dissaaminen kun sun koko suku vedetään mukaan. Joten älä suotta hypi nenille kun sä et ole kokenut yhtään mitään mitä oikeesti se on kun sun koko elämä kaivetaan joka päivä nettiin ja käännetään ympäri. Sit kuule kun sun tyttöystävän kuvat kaivetaan nettiin, huoritellaan ja uhataan väkivallalla, niin säkin alat tajuamaan miten sairasta se vammainen dissaaminen on.
Sun psyyke ei kestäis päivääkään.