Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siis Linda: Maastaveto 1,5x omapainolla, penkki omalla painolla ja rinnalleveto 0.75x omapaino. Suoritetaan ma-ve,penkki, ri-ve järjestyksessä 10-9-8-7-6-5-4-3-2-1 toistoiset sarjat ja katotaan kokonaisaika joka menee. Siis kiertona eka jokaista kympit, sit seuraava rundi 9toistoa jokaista jne..Minkäslainen se on?
Penkki ei onnistu.Siis Linda: Maastaveto 1,5x omapainolla, penkki omalla painolla ja rinnalleveto 0.75x omapaino. Suoritetaan ma-ve,penkki, ri-ve järjestyksessä 10-9-8-7-6-5-4-3-2-1 toistoiset sarjat ja katotaan kokonaisaika joka menee. Siis kiertona eka jokaista kympit, sit seuraava rundi 9toistoa jokaista jne..
Eli niin paljon "putkeen" kun kondis antaa myöden, minimitauoilla.
Cindy: 5leukaa, 10 etunojapunnerrusta, 15 vapaata ilman painoa kyykkyä peräkkäin 20min. Kuinka monta rundia saa.
Otetaanko mun kaikki sanomiset aina absoluuttisena ikuisena faktana? Että kun jotain sanon, niin siihen ei koskaan missään vaiheessa tule muutosta välillä?Etkö joskus sanonu että et aio treenata tank topilla
Toi nyt pätee kaikkiin. Jotain sanoo jollekkin niin se on ikuinen fakta sit.Otetaanko mun kaikki sanomiset aina absoluuttisena ikuisena faktana? Että kun jotain sanon, niin siihen ei koskaan missään vaiheessa tule muutosta välillä?
En tarkottanut kysymystä, että sanomisesi olisi ikuista faktaa. Kysyin vain mielenkiinnostaOtetaanko mun kaikki sanomiset aina absoluuttisena ikuisena faktana? Että kun jotain sanon, niin siihen ei koskaan missään vaiheessa tule muutosta välillä?
Välillä on tullu ihmeteltyä miks porukka ei kehtaa pitää hihatonta paitaa..
Välillä on tullu ihmeteltyä miks porukka ei kehtaa pitää hihatonta paitaa..
Koska kaikilla ei ole 80 cm hanskaa.Välillä on tullu ihmeteltyä miks porukka ei kehtaa pitää hihatonta paitaa..