Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Ihan kamala loppuvuosi ollut. Eka meni rinta paskaksi, sitten tuli raju ero, sitten meni mainosjutut uusiksi. Mut tässä mä pystyssä olen edelleen ja haistatan vitut vihaajille. Mä kaadun joskus, silloin ollaan potkimassa päähän, mutta mä nousen ja potkin takaisin tuplana.

Ei ihme jos stressiä, mutta ei sua kukaan vihaa, come on it's not real, it's internet. :-)

Ehottomasti mansen äijiä videolle. Bullin ja vertin lisäksi miten ois matias niemi? Rennonletkeä pohojalaanen ainakin omilla videoissa. Ja hyvin pärjäs ekoissa kisoissa.

Tein ton sun ja killen käsitreenin tänään hyvin osu ja uppos. Kyllä 40kg ranskalaisessa oli RASKAS en ois uskonu =) mittasin huvikseni ennen treeniä oli 49,7cm ja jälkeen 51,8cm hyvin pakkas verta käsiin. Kysymys kun ekalla liikeparilla kädet meni jo niin pumppiin niin vaikea saada lopuissa liikkeissä enää tuntumaa kun kädet oli kuin puuhalot..venyttelyt sarjojen välissä jeesas vähän. Millä ton vois välttää vai onko hyvä vaan? Se paine oli jo häiritsevän kova voin kuvitella vielä jos olis setit päällä! Mille lihasryhmille tota systeemiä suosittelisit?

Paljolla irtoaa penkki ja ratti?

Ai olet eronnut Mintun kanssa :/ ikävä kuulla...

Jos mansen poikien kanssa tulee pätkää voisiko vertin osuudet jättää vähemmälle tai vaikka kokonaan pois?

Paljolla irtoaa penkki ja ratti?

Ai olet eronnut Mintun kanssa :/ ikävä kuulla...

Jos mansen poikien kanssa tulee pätkää voisiko vertin osuudet jättää vähemmälle tai vaikka kokonaan pois?
Myyn tonnilla koko paketin, 1500euroa hinta oli. Mut ei mitään postituksia, se on tultava tommoisenaan hakemaan, sitä ei kannata purkaa.

Mä taas jaksaisin kuunnella noita Vertin läppiä vaikka pari tuntia videolta. Nuo maikkarin läskileiriohjelmat ei oikein oo antanut oikeaa kuvaa, kun on tietenkin kanavan mukaiset käyttäytymisnormit jne, kun taas Bullin ym videoilla kaverilta tulee aivan loistavaa läppää lähes kokoajan. Kuten myös tässä Miken viimeiselläkin videolla. Tekee Mentulankin videoista huomattavasti paremman, kun on aivan toisen kaliiberin jätkä siinä tutkaparina.

Vertti vaikuttaa helvetin mukavalta tyypiltä. Tuommonen mukavan lepposen olonen tyyppi. Tuntuu että Bulliltakin irtoaa parempaa juttua Vertin seurassa. Tuommosta tosi mukavaa vittuilua / piikittelyä puolin ja toisin.

Tätä Treen outroa oli viihdyttävää katsella - rentoa läppää ja sopivanlaista piikittelyä kavereiden kesken - Verttiä ja Bullia ehdottomasti lisää videoille (toisi varmasti hyvää katsojapiikkiä ja mainosta Pakkiksellekin)!

Mulla tulee tosta vertin ja bullin keskenäisestä piikittelystä mielee allun ja markuksen hommat :DDD
Tätä oon kyllä oottanutkin että vertti tulee miken kans jumpalle :P

Mulla tulee tosta vertin ja bullin keskenäisestä piikittelystä mielee allun ja markuksen hommat :DDD
Tätä oon kyllä oottanutkin että vertti tulee miken kans jumpalle :p
Allu ja Markus vielä mukaan, niin voisi olla melkoinen hyväntahtoisen vittuilun riemujuhla. Treeninä tosin vähän hankala toteuttaa noin isolla lössillä.

Back
Ylös Bottom