Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Hihattomillakin on monia eri malleja olemassa ja täytyy myöntää ettei omaa silmää miellytä kovin moni. Toiset tykkää niistä "stringi" malleista (naruista roikkuu patalappu navan kohdalla) ja niitä ei salin ulkopuolella juuri näy. Toinen malli mitä vieroksun myös on sellainen missä hartiat jää piiloon, eli menee hiukan yli sivuolkien kangas.
Ai tank top? Tällainen?

DwlaYD5.jpg

Itse en myöskään käytä niitä "stringi"-mallisia hihattomia, mutta olka- ja rintatreeneissä tulee monesti pidettyä UA:n wifebeateria.

Välillä on tullu ihmeteltyä miks porukka ei kehtaa pitää hihatonta paitaa..
Samoin.. omatkin hanskat lähempänä 18 kuin 80 cm, mutta silti pidän usein hihatonta ihan mukavuussyistä. Mielestäni ihan perus treenivaate siinä missä vaikka shortsitkin, jota voi käyttää vaikkei mikään tuleva Mr Olympia olisikaan.

Vaatteiden arvostelu on vähän kyseenalaista ja johtopäätösten vetäminen niiden perusteella on kun menis takas ala-asteelle. Kuitenkin liikutaan hyvän maun rajoissa ainakin kaikissa näissä mainituissa tapauksissa.

Veikkaan muuten Mike, että vois tulla ainakin pieni katsojapiikki jos saisit Bullin&Vertin reenautettaviksi. Vielä parempi jos molemmista omat videonsa. Mutta viihdyttäviähän nämä on toistaiseksi ollut ihan sama kuka on ollut vieraana. :worship:

Suuret kiitokset videoista, pysyy mielenkiinto kun erilaisten ihmisten kanssa tulee vähän väliä videota!:worship: ja tsemppiä elämään noin niinkun yleensäkin, miten nyt sattuukaan tällä hetkellä menemään yksityiselämän puolella!

miten nyt sattuukaan tällä hetkellä menemään yksityiselämän puolella!
Ihan kamala loppuvuosi ollut. Eka meni rinta paskaksi, sitten tuli raju ero, sitten meni mainosjutut uusiksi. Mut tässä mä pystyssä olen edelleen ja haistatan vitut vihaajille. Mä kaadun joskus, silloin ollaan potkimassa päähän, mutta mä nousen ja potkin takaisin tuplana.

Näitäpä juuri tuossa vihjailinkin, aika hyvin äijä kuitenkin kestää suhteellisen määrän muutosta ja paskaa kerralla. Heikompi sortuis ylensyömään, dokaamaan tai muuten vaan angstaamaan yksin himassa, mutta hyvä että jaksat painaa eteenpäin, ei ainakaan mun silmään videoilla näytä murheet hidastavan. Mr. Pakkotoiston arvostus noussu kyllä entisestään!

Ihan kamala loppuvuosi ollut. Eka meni rinta paskaksi, sitten tuli raju ero, sitten meni mainosjutut uusiksi. Mut tässä mä pystyssä olen edelleen ja haistatan vitut vihaajille. Mä kaadun joskus, silloin ollaan potkimassa päähän, mutta mä nousen ja potkin takaisin tuplana.

Back
Ylös Bottom