Huikeeta, Verttiä ja Bullia toivonutkin jo pitkään mukaan. Tätä odotellessa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ai tank top? Tällainen?Hihattomillakin on monia eri malleja olemassa ja täytyy myöntää ettei omaa silmää miellytä kovin moni. Toiset tykkää niistä "stringi" malleista (naruista roikkuu patalappu navan kohdalla) ja niitä ei salin ulkopuolella juuri näy. Toinen malli mitä vieroksun myös on sellainen missä hartiat jää piiloon, eli menee hiukan yli sivuolkien kangas.
Samoin.. omatkin hanskat lähempänä 18 kuin 80 cm, mutta silti pidän usein hihatonta ihan mukavuussyistä. Mielestäni ihan perus treenivaate siinä missä vaikka shortsitkin, jota voi käyttää vaikkei mikään tuleva Mr Olympia olisikaan.Välillä on tullu ihmeteltyä miks porukka ei kehtaa pitää hihatonta paitaa..
Tuollainen semi-stringer-mallinen wife beater.Mikä malli tää sitten on? Ja pitää vetää tänään Alexin kanssa treeni tank-topissa.
katso liitettä 141000
Otetaan perjantain jalkajumppa reikäsillä boxereilla, niin saavat oikeesti puheenaihetta =)En haluais tosta luopua kun oli kalliimpi ja ostin Tokiosta. Mut ihmiset pahoittaa nyt mielensä kun mä treenaan tank-topilla kerran vuodessa jos silloinkaan.
Tuollainen semi-stringer-mallinen wife beater.
Douchebag-stringer on tällainen:
Hyvin mahollistaI guess im the douchebag. :(

Ihan kamala loppuvuosi ollut. Eka meni rinta paskaksi, sitten tuli raju ero, sitten meni mainosjutut uusiksi. Mut tässä mä pystyssä olen edelleen ja haistatan vitut vihaajille. Mä kaadun joskus, silloin ollaan potkimassa päähän, mutta mä nousen ja potkin takaisin tuplana.miten nyt sattuukaan tällä hetkellä menemään yksityiselämän puolella!
Ihan kamala loppuvuosi ollut. Eka meni rinta paskaksi, sitten tuli raju ero, sitten meni mainosjutut uusiksi. Mut tässä mä pystyssä olen edelleen ja haistatan vitut vihaajille. Mä kaadun joskus, silloin ollaan potkimassa päähän, mutta mä nousen ja potkin takaisin tuplana.
I guess im the douchebag. :(