Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Kyllä sää blokkasit myös semmosia ketkä ei oo ottanu screenejä.
Saattaapi olla jos lähettelee mulle jotain ihan paskaa. Kiinnosta vittuakaan miesten yksityisviestit, missä ollaan sängyssä ja laitetaan viesti "Mitäs sun iltaan". Ne on niitä runkkareita, jotka lähettää kaikille sen saman viestin saadakseen jotain typeriä pisteitä.

Sit mulla on semmoinen taika, että jos joku kaveri mua jostain syystä vituttaa, niin mä vain poistan sen elämästäni, mä en ala seuraamaan sitä ja stalkkaamaan joka paikassa, kaikilla ei tätä taitoa ole.

Viimeksi muokattu:
Töölö on kai ihan hyvä, ite en vain pidä siitä fiiliksestä, kukkasia sun muuta paskaa siellä. City gym on ihan fine. Voimalaitos kannattaa myös zekkaa.
Eriävä mielipide Töölö Gymistä. Omistajat eivät treenaa itse salillaan, ja sen todellakin huomaa. Salia pitäisi uudistaa rankalla kädellä, laittaa vanhoja laitteita romuraudaksi, uusia KAIKKI käsipainot, taljat, iso osa koneista, hackit, prässit... Ja sitten sellainen 1000 kg lisää painolevyjä. Mutta kun ei. Ainoat uudistukset moneen vuoteen on muovikasvit ja LCD-telkkarit, joissa pyörii mainoksia.

Eriävä mielipide Töölö Gymistä..
oot vaan kateellinen kun töölö gymillä on komee hunks pt ja sua ei kukaan silmäillyt :(

Töölö gym voisi olla ihan ok mutta kävijäkuntaa uusisin ekana. Rasittavaa porukkaa varsinkin iltaisin ja siellä vaan käydään koska töölö gym on "must". Painoja sun muita välillä todella holtittomasti joka puolella eikä tunnu olevan kuria. Muistaakseni myös perkeleen kallis sali eikä oikein siltäkään osin vakuuta.

No mut Suomesta pitäis löytää, koska ulkomailta valitsisin hands down Victor Portugalin tai Jack Ribeiron.
VictorPortugal35.jpg
Iltaa!
Munkkivuoressa on semmonen ku La Muerte Ink Tattoo Studio. Käy kahtomassa Kimmon portfolio. Kaveri tekee melko pätevän olosta trash polka ja musta-valkorealismi kuvaa.

Saattaapi olla jos lähettelee mulle jotain ihan paskaa. Kiinnosta vittuakaan miesten yksityisviestit, missä ollaan sängyssä ja laitetaan viesti "Mitäs sun iltaan". Ne on niitä runkkareita, jotka lähettää kaikille sen saman viestin saadakseen jotain typeriä pisteitä.

Sit mulla on semmoinen taika, että jos joku kaveri mua jostain syystä vituttaa, niin mä vain poistan sen elämästäni, mä en ala seuraamaan sitä ja stalkkaamaan joka paikassa, kaikilla ei tätä taitoa ole.

En mää sulle mitään homo viestejä lähetättäny :D

Mikelle suunnattu pieni pohdinta tai avautuminen. Kun tätä pakkotoisto.comin toimintaa tässä vuosia aktiivisesti, toki joskus vähemmän, seuranneena niin oletko koskaan miettinyt millaisen platformin olet rakentanut? Oletko tyytyväinen siihen suuntaan mihin hommat ovat menneet vai onko / oliko visioissa jotain muutta?

Jos katsoo mitä kaikkea uusia aloja, varsinkin Suomen tasolla, täällä on tuettu (valokuvaaminen, vapottelu, jne.) niin onhan tämä suomalaisista yksi merkittävimmistä. Itsestään selvyytenä toki voimailu, body, kamppailu- ja muut urheilulajit. Katsoo vaikka kisaajia, seuroja, yrittäjiä (PT:t, valmentajat) niin ilmainen mainospaikkahan tämä on. Jokaisen tahon threadeissa pyörii saman päivän aikana uusimmat tuotokset, joten jopa verrattavissa Facebook-, youtube- ja muihin sosiaalisen median kanaviin.

Lisäksi se tuotannon määrä mitä olet eri tyyppien kanssa tehnyt niin on aika massiivinen. Melkein voi sanoa että jokin laatu-takuu on voimassa, jos vaikka sun kuvauksiin pääsee.

Kaduttaako koskaan että esim. sun maine on muovautunut aika paljon pakkiksen takia (negatiiviset asiat) tiettyyn suuntaan? Entäs se seikka että jos lopettaisit niin ne jonnet vittuisisi varmaan vielä aika kauan?

Onko kukaan yritys / instituutio koskaan tehnyt sulle työtarjouksia (siis ihan palkalliseksi mediahommiin)? Entäs kukaan yrittäjä-taho sillä näkökulmalla että olisit hyvä yrittäjä-esimerkki?

Jos kovaa tatskaajaa haet, niin Tampereelta Takomo custom tattoo. Joni, Aadee ja Make kaikki aivan älyttömän kovia sällejä hommassaan. Löytyy jos jonkinmoista palkintoa ja pokaalia. Ja aikataulutkin on kyllä pitänyt

Haluutteko lisätä mut takas? Itse en ole ainakaan mitään jonneillut:cool:.
Pistäkää mulle maililla nickinne ja katon sitten mikä oli eston syy.

Mikelle suunnattu pieni pohdinta tai avautuminen. Kun tätä pakkotoisto.comin toimintaa tässä vuosia aktiivisesti, toki joskus vähemmän, seuranneena niin oletko koskaan miettinyt millaisen platformin olet rakentanut? Oletko tyytyväinen siihen suuntaan mihin hommat ovat menneet vai onko / oliko visioissa jotain muutta?

Jos katsoo mitä kaikkea uusia aloja, varsinkin Suomen tasolla, täällä on tuettu (valokuvaaminen, vapottelu, jne.) niin onhan tämä suomalaisista yksi merkittävimmistä. Itsestään selvyytenä toki voimailu, body, kamppailu- ja muut urheilulajit. Katsoo vaikka kisaajia, seuroja, yrittäjiä (PT:t, valmentajat) niin ilmainen mainospaikkahan tämä on. Jokaisen tahon threadeissa pyörii saman päivän aikana uusimmat tuotokset, joten jopa verrattavissa Facebook-, youtube- ja muihin sosiaalisen median kanaviin.

Lisäksi se tuotannon määrä mitä olet eri tyyppien kanssa tehnyt niin on aika massiivinen. Melkein voi sanoa että jokin laatu-takuu on voimassa, jos vaikka sun kuvauksiin pääsee.

Kaduttaako koskaan että esim. sun maine on muovautunut aika paljon pakkiksen takia (negatiiviset asiat) tiettyyn suuntaan? Entäs se seikka että jos lopettaisit niin ne jonnet vittuisisi varmaan vielä aika kauan?

Onko kukaan yritys / instituutio koskaan tehnyt sulle työtarjouksia (siis ihan palkalliseksi mediahommiin)? Entäs kukaan yrittäjä-taho sillä näkökulmalla että olisit hyvä yrittäjä-esimerkki?
Mielenkiintoista pohdintaa. Suoranaisesti nyt Pakkotoiston aikana syntyneiden sosiaalisten medioiden tuoma muutos internetkäyttäytymiseen ei ole ollut mun valittavissa. Esim huomaa täälläkin, miten esim. ylilauta on kurannut ja tuhonnut hyvin paljon käyttäjien viestintää, sen tasoa ja viestien pituutta. Samankaltaista käytöstä on täällä havaittavissa ja lienee syy, että samat käyttäjät ja niiden viestit potevat pahaa inflaatiota, viestien arvo putoaa ja laatu laskee kauttaaltaan. Siihen ei voi oikein vaikuttaa kuin muistuttelemalla välillä, että jätetään se arvoton small talk pois ja keskitytään aiheeseen.

En ole suuntaan ollut laisinkaan tyytyväinen, samoin on myös käyttäjien loputon itseiarvoksi asetettu "me saadaan automaattisesti kaikki aina ja ilmaiseksi" aiheuttanut oireita. Pidetään täysin itsestäänselvänä, että kotisohvalta voidaan huudella ihan mitä sattuu milloin sattuu ja satojen videoiden katsotaan olevan täysin oletusarvo. Kyllä katsojillakin on oma vastuu kaikkien tekijöiden motivaation ruokkimisessa ja sisällöntuoton jatkumisessa. Ja mä nyt puhun kauttaaltaan kaikkien tekemästä materiaalista. Ja valitettavasti sitä suuntaa ei voi mihinkään muuttaa, koska kukaanhan ei tätä viestiä tosissaan ota, vaan ensimmäisenä huudetaan sanaa marttyyri, vaikka enhän minä ole puhunut vain omista tekeleistäni, enkä todellakaan ole lopettamassa. Jonnet sitten erikseen, niillee ei kelpaa mikään ikinä, ei mikään, ei tämäkään.

Mun maine on mikä on, eikä se ole haitannut laisinkaan mun tekemistä miltään osin. Voidaankin herättää kysymys, että olisinko näin pitkällä, solmisinko 6 numeroisia mainossopimuksia jos olisin ollut joku poskea kääntävä vässykkä?

Työtarjouksia on tullut, mutta se ala missä mä vaikutan, esim valokuvaus, on niin surkeasti palkattua hommaa, ettei mun ole mitään järkeä lähteä syömään aikaa Pakkotoistolta pennien takia. Vakavasti otettavia tarjouksia ei ole näkynyt, eikä siitä voi syyttää kun itseään. En ole kovinkaan hyvä itseäni myymään. Mä tarttisin jonkun agentin, joka sitten 30% provikalla myisi mua kuvaamaan isompia projekteja.

Kyllä Pakkista ja laadukasta sisällöntuottoa pitää jo tietyllä tapaa itsestäänselvyytenä, mutta se ei mielestäni ole tuottajan kannalta ainoastaan huono asia. Arvostusta silti löytyy ja paljon. Itse en pahemmin netissä aikaani muuten vietä, mutta Pakkotoisto ja etenkin tämä "kilpailijat ja bodyjuorut" -lanka tulee kyllä nykyisellään tsekkailtua useampaan otteeseen päivässä. Siinäkin on ollut "pahimmillaan/parhaimmillaan" varmasti yli vuoden taukoja, kun ei ole bodailu samalla tapaa kiinnostanut. Mutta kyllä tänne Pakkikselle on aina mukava palata pidemmänkin tauon jälkeen, kun katsomatonta materiaalia löytyy niin paljon. Noita Wlogejakin oli aikanaan itseltä vajaa sata kipaletta katsottavana "kerralla". Nykyään taas tulee kaikki videotuotanto tarkastettua päivittäin ja nytkin olin aamulla "pettynyt", kun ei Mikeltä ollut mitään uutta tullut aamupalan kanssa katsottavaksi :D Laatu Miken pätkissä on MINUN MIELESTÄNI aika lailla eri luokkaa kuin muiden kotimaisten bodauksen sisällötuottajien, mainittakoon kuitenkin esim.Jukka Nyyssölä hyvänä kakkosena. Mikeltä kuitenkin tasaisen laadukasta materiaalia tulee niin usein ja nykyään vielä eri bodailijoiden kanssa, ettei kukaan voi tällä hetkellä niiden kanssa mielestäni vakavasti kilpailla. Ilman Pakkotoistoa koko suomalainen bodyskene olisi aivan totaalisen eri hantimissa mitä nykyään. Toivottavasti videotuotanto jatkuu mahdollisimman pitkään yhtä mielenkiintoisena, monipuolisena ja tiheään julkaistuna. :worship:

En ole suuntaan ollut laisinkaan tyytyväinen, samoin on myös käyttäjien loputon itseiarvoksi asetettu "me saadaan automaattisesti kaikki aina ja ilmaiseksi" aiheuttanut oireita. Pidetään täysin itsestäänselvänä, että kotisohvalta voidaan huudella ihan mitä sattuu milloin sattuu ja satojen videoiden katsotaan olevan täysin oletusarvo. Kyllä katsojillakin on oma vastuu kaikkien tekijöiden motivaation ruokkimisessa ja sisällöntuoton jatkumisessa.
.
.
Voidaankin herättää kysymys, että olisinko näin pitkällä, solmisinko 6 numeroisia mainossopimuksia jos olisin ollut joku poskea kääntävä vässykkä?
Eikö ne 6-numeroiset mainosdiilit ruoki motivaatiota ja pidä huolen siitä, että sisällöntuotto jatkuu? Tai toisaalta mistäs minä tiedän – voihan olla, että tuo videosisältö ei oikeasti sisälly siihen Fast Finlandin 6-numeroiseen mainosdiiliin ja että teet sen oikeasti ilmaiseksi. Sitten taas ne ilmaiseksi tehdyt videot tuovat palstalle väkeä, ja siitä kai mainostajat maksaa. Itse kuitenkin veikkaisin, että jos lopettaisit sisällöntuoton, kävijämäärissä tapahtuisi notkahdus.

Ilman Pakkotoistoa koko suomalainen bodyskene olisi aivan totaalisen eri hantimissa mitä nykyään. Toivottavasti videotuotanto jatkuu mahdollisimman pitkään yhtä mielenkiintoisena, monipuolisena ja tiheään julkaistuna. :worship:
Luulen, että ilman Pakkista omakin "kiinnostus skeneen" olisi niin paljon pienempää, että ehkäpä sitä tulisi käytyä muutaman kerran kuussa salilla ja lähinnä läpsyttelemässä, nykyisen 5 kovaa treeniä / viikko sijaan. Siispä täältäkin kiitokset Pakkikselle hyvään harrastukseen motivoinnista ja pidentyneestä eliniänodotteesta. :worship:

Tehän voitte kaikki tätä sisältöä parantaa kollektiivisesti ja myös jakaa juttuja facessa jos esim jotain asiallista mielestään löytää. Etenkin videoiden etusivun linkin jakaminen on yksi tapa jeesiä kaikkia niitä jotka videoita veivaa.

Back
Ylös Bottom