Ei kai.onko kp ouramalla ollu joskus oma ketju pakkiksella ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei kai.onko kp ouramalla ollu joskus oma ketju pakkiksella ?

Voisiko KP-ketju olla mitään muuta kuin negatiivinen juoruilu ketju ylilauta tyyliin? Ehkä ei hän nykyään enää niin tunteita herätä, kun on muitakin kohteita, joita voi vihata.onko kp ouramalla ollu joskus oma ketju pakkiksella ?
Voisiko KP-ketju olla mitään muuta kuin negatiivinen juoruilu ketju ylilauta tyyliin? Ehkä ei hän nykyään enää niin tunteita herätä, kun on muitakin kohteita, joita voi vihata.
LOL, pitää ottaa kuva.Oletko tietoinen että sulla on 666 seuraajaa twitterissä?
Zekkaa Halmon ja mun video Mayorin selkätreenistä.Olit ilmeisesti suunnitellut jonkin leuanvetotreenin Bettinan kanssa, mutt menikin ylätaljalla Bettinan vetäessä vain pari?! leukaa. Olisi mielenkiintoista nähdä leuanvetotreeniä jollain toisella videolla vastaisuudessa. Itse tulee vedeltyä leukoja suht usein, ja olisi mielenkiintoista nähdä joku kunnolla suunniteltu setti.
Tyhmä kysymys mutta mistäs mä löydän ton videon? Löysin tuubista vain treenin Turun Mentorilta.Zekkaa Halmon ja mun video Mayorin selkätreenistä.
Tyhmä kysymys mutta mistäs mä löydän ton videon? Löysin tuubista vain treenin Turun Mentorilta.
Perjantaina.Koska mahtaa tulla Podcastia Onlineen, jos sopii kysyä ?![]()
Sen verran että kaveri tekee.Kiitoksia tästä. Vielä kysymystä Mikelle, eli kuinka pitkän tauon piditte noiden kolmen 4x5 setin välillä?
Kyllä mä iskelmää välillä kuuntelen.Mitä mieltä Mike on iskelmä musiikista? Widowmakereissa soi ainakin Kari Tapio, sekä Tarja Lunnas.