Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Mike osaat varmaan neuvoa tässä ei bodaukseen liittyvässä kysymyksessä, kun olet valokuvauksen ammattilainen. Eli saako tavallisia taskukoon digikameroita liitettyä mitenkään tri-pod kolmijalkaiseen telineeseen, vai onko pakko siirtyä eri kameraan? Pitäisi ottaa stillikuvia useista sadoista pienoismalleista ja haluan että kamera pysyy paikoillaan. Luonnonvalossa ajattelin ne kuvata ja kunnollisella taustalla jne.

Jos siellä pohjassa on ruuvin mountti, niin saa, ja saa muutenkin kun kyllä niihin vaihtoehtoja aina on. Mut ruuvin mountilla menee sitten mihin vain halustaan oikealla clampilla.

0065TF-14604984.webp

Kysymys Mikelle kun on kuvan/videon muokkauksen ammattilaisia. Oon tässä miettinyt että miten saa kaikista helpoiten videossa vaihdeltua video osuutta 2 tai useamman videon välillä niin että se synkkaa audion kanssa? Elikkä oon ajatellut kuvailla omia kitaravideo juttuja monesta eri kuvakulmasta ja oon aina nauhottanut äänen erikseen tietokoneeseen. Onkohan olemassa sellaista työkalua esim josta sais valittua "automaattisesti" että vaihtaa videotiedostoa vaikkapa 5 sekunnin välein vai pitääkö tämä tehdä manuaalisesti? Olen paria ilmaisohjelmaa kokeillut, millä varmasti saa sen tehtyä esim. Magix Video Editor mutta en vain tiedä sen englannin kielistä nimeä millä tuo löytyisi. Kaikista helpoin olisi niin tehdä niin että on yksi video mihin on äänet synkattu kunnolla ja sit on 2 muuta videotiedostoa ilman ääniä mitkä vain synkkais sekaan ja vuorottelisi niitä :) Vinkkejä?

Muistaakseni sanoit jollain videolla että Hesaan ois tulossa uus hammer strenght sali. Uskallatko avata enemmän? Itteä kiinnostais.
En viitsi avaa enempää kun ei ole mun projekti.

Kysymys Mikelle kun on kuvan/videon muokkauksen ammattilaisia. Oon tässä miettinyt että miten saa kaikista helpoiten videossa vaihdeltua video osuutta 2 tai useamman videon välillä niin että se synkkaa audion kanssa? Elikkä oon ajatellut kuvailla omia kitaravideo juttuja monesta eri kuvakulmasta ja oon aina nauhottanut äänen erikseen tietokoneeseen. Onkohan olemassa sellaista työkalua esim josta sais valittua "automaattisesti" että vaihtaa videotiedostoa vaikkapa 5 sekunnin välein vai pitääkö tämä tehdä manuaalisesti? Olen paria ilmaisohjelmaa kokeillut, millä varmasti saa sen tehtyä esim. Magix Video Editor mutta en vain tiedä sen englannin kielistä nimeä millä tuo löytyisi. Kaikista helpoin olisi niin tehdä niin että on yksi video mihin on äänet synkattu kunnolla ja sit on 2 muuta videotiedostoa ilman ääniä mitkä vain synkkais sekaan ja vuorottelisi niitä :) Vinkkejä?
Sun pitää soittaa kaikki kulmat kerran läpi ja sitten synkkaat ne aikajanalle päällekäin ja sitten vain leikkaamaan. Aika simppeli proggis. Voin vaikka leikkaa sulle sen pientä korvausta vastaan ku vippaat biisin ja videot.

Oletko ajatellut ottavasi lisää mustetta ihoon?

On muuten kova tuo Brymirin uus lätty.
Kyllä. Haluaisin ehdottomasti lisää tatskoja, mutta haluan kovan tekijän siihen. Sit mitä olin Tatuointilehdessä kuvaajana, niin opin aikakin sen, että valtaosa alan tekijöistä on ihan vitun löysää porukkaa jotka ei pidä aikatauluja, ei kiinnosta, ei jaksa. En edes tajua miten ne pystyy tekeen bisnestä sillä mentaliteetilla. Ihan vitun vätysten hommaa liian usein. Mä haluun tekijän, joka ottaa hommansa vakavasti ja osaa sit myös piirtää.

En viitsi avaa enempää kun ei ole mun projekti.

Sun pitää soittaa kaikki kulmat kerran läpi ja sitten synkkaat ne aikajanalle päällekäin ja sitten vain leikkaamaan. Aika simppeli proggis. Voin vaikka leikkaa sulle sen pientä korvausta vastaan ku vippaat biisin ja videot.

Jees kiitoksia vastauksesta. Enköhän itse yritä kuitenkin kun tulee noita suhteellisen ahkeraan tehtyä. Olen windowsin movie makeria käyttäny useimmiten synkkaukseen. Saisikohan sillä käsiteltyä useampaa kuin yhtä videota kerralla?

Jees kiitoksia vastauksesta. Enköhän itse yritä kuitenkin kun tulee noita suhteellisen ahkeraan tehtyä. Olen windowsin movie makeria käyttäny useimmiten synkkaukseen. Saisikohan sillä käsiteltyä useampaa kuin yhtä videota kerralla?
Tuskin jos on ilmainen.

Pitääpi yrittää tuolla Magix Video editorilla ens kerralla kun videoo olen väsäämässä jos saisi leikeltyä. Toivotaan, että videon synkkaukset ei mene vituiks kun vaihtuu kuvakulma :D Toisaalta voisi jonkun maksullisenkin ohjelman hommata mutta aika moni noista kunnon softista on semmosia, mihin oman läppärin tehot ei riitä..

Kyllä. Haluaisin ehdottomasti lisää tatskoja, mutta haluan kovan tekijän siihen. Sit mitä olin Tatuointilehdessä kuvaajana, niin opin aikakin sen, että valtaosa alan tekijöistä on ihan vitun löysää porukkaa jotka ei pidä aikatauluja, ei kiinnosta, ei jaksa. En edes tajua miten ne pystyy tekeen bisnestä sillä mentaliteetilla. Ihan vitun vätysten hommaa liian usein. Mä haluun tekijän, joka ottaa hommansa vakavasti ja osaa sit myös piirtää.
Katoppa instagramista semmonen ku inkfinite. Kova tekijä.

Miken videot tulee kyllä katottua läpi kaikki, tällä viikolla muiden pari on jäänyt kyllä kesken. Pelkästään jo paskan puhumisen vuoksi. Miken videoissa kun tätä ei esiinny.

Jos kehonrakentaja tekee "kyykkysarjoja hormoonivasteen takia" tai kehonrakentaja "kehittyy dietilläparemmin siksi kun asiat tehdään tarkemmin", niin silloin menee kuppi nurin, kun katsojaa pidetää yksinkertaisesti idioottina.

Mä voisin sanoa että tää jäbä osaa piirtää ja ottaa hommansa myös vakavasti: https://www.facebook.com/TattooToniLogo/

Niiiiih. Pistät kyselyä että onko tulossa suomeen vaikka tatskamessuille ja siellä sitten. Ei tartte lähteä sit ulukomaille asti!

Back
Ylös Bottom