Tolkuttomat jonot, eikä ne messujen aikaan mitään isompaa kerkee piirtään.Niiiiih. Pistät kyselyä että onko tulossa suomeen vaikka tatskamessuille ja siellä sitten. Ei tartte lähteä sit ulukomaille asti!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tolkuttomat jonot, eikä ne messujen aikaan mitään isompaa kerkee piirtään.Niiiiih. Pistät kyselyä että onko tulossa suomeen vaikka tatskamessuille ja siellä sitten. Ei tartte lähteä sit ulukomaille asti!
Töölö on kai ihan hyvä, ite en vain pidä siitä fiiliksestä, kukkasia sun muuta paskaa siellä. City gym on ihan fine. Voimalaitos kannattaa myös zekkaa.Onko Mike käyny viime aikoin/koskaan töölö gymillä, city gymillä tai keskustan esportissa jumpalla? Mitä keskustan/töölön salia suosittelisit?
Voisin vippaa nauhalle sen ens kerralla.Voisitko joku kerta kuvata SST takareisitreenin? Taitaa olla vissiin aikalailla viimeinen lihasryhmä, jota et ole kuvannut tän sst kokeilujakson aikana.
Ei onneksi ole.Onko mikellä ruoka-allergioita? Jos on, onko ne vaikuttaneet päivittäiseen ravinnon saantiisi?
Kyllä vaikuttaa ja kai sitä pitää sitten lopettaa kun noi niksapohjat loppuu. Eli onko se niin, että tästä päivästä eteenpäin ei voi enää tilaa mitään ulkomailta? Mulla on tulossa paketti, jonka tilasin jo viime viikolla.Vaikuttaako Mike tänään voimaan astunut muutos omaan vapo-käyttäytymiseen?
"kaikki tupakkatuotteita koskevat kiellot – koskevat nyt myös sähkösavukkeita"
On siinä vissiin siirtymävaihe vuoden loppuun saakka. Saakohan Ruotsin puolelta vielä tuoda maahan, nimittäin Haaparannassa nuuskakaupoissa myydään tukkupaketeissa noita nikotiininesteitä. Olettaisin, että jos nuuskaa saa edelleen ajattaa rajan yli niin sama pätee niksanesteisiin. Siinä tapauksessa mulla ei ainakaan olis mitään hätää.
http://www.kaleva.fi/uutiset/kotima...teiden-nettikauppa-loppuu-tammikuussa/721182/
Eli tammikuussa ei saa tuoda haaparannasta nesteitä.
Nuuskaa saa tuoda lähinnä siitä syystä, että sitä myydään nykyisin chew bags (purutupakkaa) nimellä ainakin Venäjällä. Venäjällähän vasta kiellettiin nuuska kokonaan muttei tuo mitään vaikuttanut tarjontaan :DOn siinä vissiin siirtymävaihe vuoden loppuun saakka. Saakohan Ruotsin puolelta vielä tuoda maahan, nimittäin Haaparannassa nuuskakaupoissa myydään tukkupaketeissa noita nikotiininesteitä. Olettaisin, että jos nuuskaa saa edelleen ajattaa rajan yli niin sama pätee niksanesteisiin. Siinä tapauksessa mulla ei ainakaan olis mitään hätää.
Blokkaan screenien ottajat kun ne on 99% jonneja jotka sitten käyttää niitä vähän vitun törkeesti. Ne tekee snäppiin tilin, eivät uskalla itse postaa mitään, koska mä voin seurata ja nappaa niiden lärvin sieltä. Niin tissiposkia ne on, kunnon raukkamaisia pelkureita. Ottavat sitten screenejä Mintun ja mun posteista. Ei niiltä voi olla rauhassa missään, ne kyttää joka paikassa, niin patoutuneita ne on.Poistiko Mike snapchatin vai blokkailitko vain käyttäjiä?