Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Tuli tuossa nyt kokeiltua videonmuokkausta tuolla Sony Vegas Pro 13.0 ohjelmalla.. Oli melko simppelisti siinä tehty toi kuvakulmien vaihto että kun on synkattu videot äänen kanssa niin saa esikatselun aikana klikkailtua näitä videoita vuoronperään vaihtumaan numeronäppäimillä. Ainut vaan, että oma tietokone sen verta tehoton että fps oli 0.1 varmaan ja täyty mennä lähinnä äänitiedoston mukaan mutta onnistu se niinkin tietty :D Millaisia tietokoneita noi raskaat videonmuokkausohjelmat oikein vaativat?

Mike mainitsi että haluaa ihmisen joka pitää aikatauluista kiinni jne. Siinä tapauksessa ei voi kyllä Kallio Artworksii suositella, kalenterin kanssa tuhannensekasin.

Onko Mike käyny viime aikoin/koskaan töölö gymillä, city gymillä tai keskustan esportissa jumpalla? Mitä keskustan/töölön salia suosittelisit?

Voisitko joku kerta kuvata SST takareisitreenin? Taitaa olla vissiin aikalailla viimeinen lihasryhmä, jota et ole kuvannut tän sst kokeilujakson aikana.

Onko Mike käyny viime aikoin/koskaan töölö gymillä, city gymillä tai keskustan esportissa jumpalla? Mitä keskustan/töölön salia suosittelisit?
Töölö on kai ihan hyvä, ite en vain pidä siitä fiiliksestä, kukkasia sun muuta paskaa siellä. City gym on ihan fine. Voimalaitos kannattaa myös zekkaa.

Voisitko joku kerta kuvata SST takareisitreenin? Taitaa olla vissiin aikalailla viimeinen lihasryhmä, jota et ole kuvannut tän sst kokeilujakson aikana.
Voisin vippaa nauhalle sen ens kerralla.

Täytyy näin 'hiljaisen katselijan' roolista taas jalkautua kiittelemään matskusta. Tai no jalkautua ja jalkautua, perseelläni istun :D Mutta hienoa ja inspiroituneen oloista matskua Mikeltä, näitä on ilo katsoa. Täytyy jossain vaiheessa koittaa tuota SST-treeniä, on sen verran mielenkiintoisen näköistä.

Vaikuttaako Mike tänään voimaan astunut muutos omaan vapo-käyttäytymiseen?
"kaikki tupakkatuotteita koskevat kiellot – koskevat nyt myös sähkösavukkeita"

Vaikuttaako Mike tänään voimaan astunut muutos omaan vapo-käyttäytymiseen?
"kaikki tupakkatuotteita koskevat kiellot – koskevat nyt myös sähkösavukkeita"
Kyllä vaikuttaa ja kai sitä pitää sitten lopettaa kun noi niksapohjat loppuu. Eli onko se niin, että tästä päivästä eteenpäin ei voi enää tilaa mitään ulkomailta? Mulla on tulossa paketti, jonka tilasin jo viime viikolla.

On siinä vissiin siirtymävaihe vuoden loppuun saakka. Saakohan Ruotsin puolelta vielä tuoda maahan, nimittäin Haaparannassa nuuskakaupoissa myydään tukkupaketeissa noita nikotiininesteitä. Olettaisin, että jos nuuskaa saa edelleen ajattaa rajan yli niin sama pätee niksanesteisiin. Siinä tapauksessa mulla ei ainakaan olis mitään hätää.

On siinä vissiin siirtymävaihe vuoden loppuun saakka. Saakohan Ruotsin puolelta vielä tuoda maahan, nimittäin Haaparannassa nuuskakaupoissa myydään tukkupaketeissa noita nikotiininesteitä. Olettaisin, että jos nuuskaa saa edelleen ajattaa rajan yli niin sama pätee niksanesteisiin. Siinä tapauksessa mulla ei ainakaan olis mitään hätää.

http://www.kaleva.fi/uutiset/kotima...teiden-nettikauppa-loppuu-tammikuussa/721182/

Eli tammikuussa ei saa tuoda haaparannasta nesteitä.

Nuuskaa saa tuoda lähinnä siitä syystä, että sitä myydään nykyisin chew bags (purutupakkaa) nimellä ainakin Venäjällä. Venäjällähän vasta kiellettiin nuuska kokonaan muttei tuo mitään vaikuttanut tarjontaan :D

Poistiko Mike snapchatin vai blokkailitko vain käyttäjiä?
Blokkaan screenien ottajat kun ne on 99% jonneja jotka sitten käyttää niitä vähän vitun törkeesti. Ne tekee snäppiin tilin, eivät uskalla itse postaa mitään, koska mä voin seurata ja nappaa niiden lärvin sieltä. Niin tissiposkia ne on, kunnon raukkamaisia pelkureita. Ottavat sitten screenejä Mintun ja mun posteista. Ei niiltä voi olla rauhassa missään, ne kyttää joka paikassa, niin patoutuneita ne on.

Back
Ylös Bottom