Deleted member 20129
Kuis on Audi kulkenu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Loistava kiesi kaikinpuolin.Kuis on Audi kulkenu?
Loistava kiesi kaikinpuolin.
Automaatti.Olikos tämä manuaaliversio?
On huomattavasti edullisempiakin vaihtoehtoja, esim tilata 100mg niksaa ja 0mg pohjaa.Ja niksoja/tiivareita kannatta kattoo cloudhousevapor:sta kans. Esim 500ml 18mg niksaa maksaa 32e, bonuksena saat ite valita pg/vg suhteet.
Niinhän nuo sanoi että dsg pettää, mutta ei mulla ainakaan hajonnut. Etuvetoisuuteen meni kylläkin hermot kun auto hukkaa kymmeniä hevosvoimia sutimiseen.Joskus tulin kysyneeksi miten GTI pelas sun käytössä kun mietin hankkimista. Nyt löytyy MK6 GTI ja pakko sanoa että mainio peli ja dsg lootassa ei mitään sanomista.
On huomattavasti edullisempiakin vaihtoehtoja, esim tilata 100mg niksaa ja 0mg pohjaa.

Niinhän nuo sanoi että dsg pettää, mutta ei mulla ainakaan hajonnut. Etuvetoisuuteen meni kylläkin hermot kun auto hukkaa kymmeniä hevosvoimia sutimiseen.
Suurin etu tuolla 100mg niksalla on tulevaisuutta ajatellen siinä, että sitä voi säilyttää pakastimessa ilman, että se menettää nikotiinipitoisuuttaan. Jos nikotiininesteiden tilaaminen ulkomailta loppuu niin Sinulla saa olla yksi arkkupakastin täynnä valmiita nikotiininesteitä. Sen sijaan jos sekoitat itse niin heität muutaman 100mg 100ml pullon niksaa pakkaseen kun 0mg pohjia voi huoletta säilyttää esim vaatekomeron perukoilla.Itseasiassa aloin ihan kattomaan ja esim Happyjuicelta 100ml 100mg niksaa + 500ml VG = 35e + postit.Vapetalolta on sama kasa 23e + postit.
Ei toi Cloudhouse loppujen lopuksi ole kovin paljoa kalliimpi. Ite voin ainakin sen pari euroa enemmän maksaa niksoista että ei tarvi alkaa ite niitä sekottelemaan ja saa suoraan niillä suhteilla kun haluaa.![]()
Suurin etu tuolla 100mg niksalla on tulevaisuutta ajatellen siinä, että sitä voi säilyttää pakastimessa ilman, että se menettää nikotiinipitoisuuttaan. Jos nikotiininesteiden tilaaminen ulkomailta loppuu niin Sinulla saa olla yksi arkkupakastin täynnä valmiita nikotiininesteitä. Sen sijaan jos sekoitat itse niin heität muutaman 100mg 100ml pullon niksaa pakkaseen kun 0mg pohjia voi huoletta säilyttää esim vaatekomeron perukoilla.
Vakio oli, en koskaan säädätä autoni tehoja, pitää ostaa sellainen, joka vakiona riittää.Totta kyllä, oliko sulla ihan vakio vai laittelitko ohjeimointia?
Vakio oli, en koskaan säädätä autoni tehoja, pitää ostaa sellainen, joka vakiona riittää.
En aloita vielä dieettiä.Vedätkö Peterin mukana taas "myötätunto" diettiä? Meinaatko joskus vetää dietin ns. loppuun asti ja testata viimeistelyt, vaikka skabaaminen ei napostelisikaan?