Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toyota Carina :DMikä oli muutes Miken eka auto? :D
Otin alukuun 6mg+18mg 70VG/30PG pohjaa ja kasan Arctic menthol tiivistettä.mitä niksapohjia tilasit ja paljon otit?
Mulla on perverssio kuunnella autossa RadioDeitä välillä. Muuten harvoin radiota kuuntelen. RadioDei on kyllä melko hupaisaa settiä, etenkin jeesuslaulut pistää aina hymyn huulille.Kuunteletko Mike radiota? Jos, niin mikä kanava on aina päällä?
Classikki on myös kova.Mulla on perverssio kuunnella autossa RadioDeitä välillä. Muuten harvoin radiota kuuntelen. RadioDei on kyllä melko hupaisaa settiä, etenkin jeesuslaulut pistää aina hymyn huulille.
Voishan tommoisen tehdä.Classikki on myös kova.
Ehdotus!
Tehkää Peeterin kanssa podcasti videon kera missä käytte läpi Bodybuildinkin 80-90 luvun kovimpia ja tunnetuimpia kehonrakentajia ja sitä kuinka kehonrakennus muuttui tuolla aikavälillä.
Done.Vip maksusta olisi kuva s-postissasi.
En ole lukenut kun en yksinkertaisesti kerkeä keskittymään kirjoihin. Ite olin 5 vuotta ovella.Onkos mike lukenut pastori portsarin kirjaa yön sankarit? Tuttu naamoja varmaan sulle,bullille,pjoottorille ja muille. Kauanko ite aikoinaan ovella olit?
5 Wlogia onnistuis toki, mutta ei sille tahdille ole tarvetta. Jengiä ei nytkään enää niin kovasti kiinnosta perus Wlog. Kerkeisin maksimaalisesti pukkaamaan ulos 2 Wlogia / vrk. Voisinpa vittuillakseni semmoisen viikon joskus vetää. Ja mä siis puhun kokonaan leikatuista ja editoiduista pätkistä, en mistään "Pian tulossa coming soon trailerin traileri". Siten pusketaan 4 videota ennenkuin edes koko roska tulee ulos.Ihan ok kirja oli valitettavasti tuo ala tapetaan noilla säädöksilla ja oville ajautuu paljon vääränlaista porukkaa. Kulta ajat oli varmaan siellä 90-luvulla. Mitäs mieltä tuosta pianan sarjasta? Äijä tuottaa noin 5 jaksoa per viikko eikö tuossa ole valtava työmäärä. Jos kuviteltais että tekisit 5 wlogia joka viikko,treenit,pakkis+muut niin et varmaan nukkuis ollenkaan?
pitää10000 katselukertaa kumminkin keskimäärin wlogeilla vieläkin... Joku muuten täällä sanoi että taffereista lähtis käsiin jotain mustaa paskaa, pitääkö paikkansa?
Lähtee versoistakin. Ainakin itellä.pitää
KannatetaanKerkeisin maksimaalisesti pukkaamaan ulos 2 Wlogia / vrk. Voisinpa vittuillakseni semmoisen viikon joskus vetää.

Koska ne on uudistunut? Omat on 01/2013 ostettu. Noista ei ainakaan enää irtoo mitään, joku hämärä muistikuva on että ihan alkuun irtosi mustaa.Uudistuneesta versiosta ei irtoa mustaa läheskään niin paljoa.