Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitäs mieltä tuosta pianan sarjasta? Äijä tuottaa noin 5 jaksoa per viikko eikö tuossa ole valtava työmäärä. Jos kuviteltais että tekisit 5 wlogia joka viikko,treenit,pakkis+muut niin et varmaan nukkuis ollenkaan?
Joo kävin hakemassa Hessulle fleksin koirakaupasta ennen ekaa treeniä. Nykyään tullaan tosi paljon joka paikasssa kiittelemään kaikesta matskusta, joka on aina kiva juttu.Tuli sitten Helsingin reissulla Mikekin nähtyä. Joskus kahen jälkeen ruoholahden kauppakeskuksessa. Niin nopeesti menit ohi, ettei kerenny kiitoksia huikkaamaan wlogeista yms. Muista matskuista. Kiitellään sitten tätä kautta![]()
Metz.Onko suositella jotain hyvää slave-flashia?
Vaikka budjettia riittäisi huomattavasti kalliimpaankin kameraan en haluaisi taskukokoista isompaa jotta kulkisi oikeasti melkein aina mukana.
Raidit kun saa lightin eka kuosiin.Tuli laitettua Destiny pitkästä aikaa kaikilla lisäosilla. Käytin sen jolla saa heti 25lvl charru. Oisko Mikellä vinkkejä millä sais hyviä aseita ja armoreita nopeasti?
Dylania on kovasti kehuttu.Mike vissiin käyt jonkun verran ulkona syömässä, niin osaatko suositella jotain brunssimestaa stadista?
Ojennus 10 - Prässi 10 30sec tauolla superin välissä. 10 superia. Loppuun sitten venyttävää viimeistelyä.Millaisen jalka treenin Mike vetäisi jos joutuisi yksin reenaamaan ja tarkoitus olisi saada reisiin lihasta ?
Ei mulla ole muuta tavoitetta kuin pitää rasvat tätä nykyistä alempana ja saada aikaan olkapäät. Siinä riittää työsarkaa. Sitten olen kesäisin vähän isompi ja kireempi, talvet tappelen pitääkseni mahdollisimman paljon massaa. Samoin olisi tarkoitus pysyä terveenä ja ramppaankin ahkeraan verikokeissa. Seuraavaksi otan kilpparit kun mulla on ilmennyt esim uniapneaa viimeaikoina todella väkivaltaisesti. Inhottava herätä tukehtumisen tunteeseen ja luulen nielleeni jonkun ison esineen. Joka kerta luulen, että kuolen ja tossa oli jokin aikaa tosi pelottavaa mennä nukkumaan. Se ilmenee kun nukahdan ja sitten kun herään siihen helvettiin, niin saan sen jälkeen nukuttua normaalisti. Onneksi saan aamuisin nukkua pitkään, niin mulla ei tule sitten oireita vähistä unista. Muuten voin kyllä tosi hyvin, fyysisesti parhaimmassa kunnossa kokonaisvaltaisesti ja kaikki muutkin asiat on kuosissa ja tulevaisuus näyttää aivan uskomattoman mielenkiintoiselta. Siitä lisää myöhemmin. Jos kaikki menee putkeen, niin heitterit saa ruokaa oikein olan takaa.Mitkä on Mike sulla omat tavotteet tällä hetkellä kehonrakennuksen/voimailuin/salihommien saralla? Eli mihin tähtäät loppupeleissä? ps. ISO Kiitos kaikesta sisällöntuotosta ja yleensäkin pakkiksesta, aina jaksaa motivoida kun seurailee teidän tekemisiä Peterin ja aikanaan (ja toivottavasti tulevaisuudessa) Nyyssiksen kanssa!
pps. Diggailetko grungea? esim. Alice in Chains ja Pearl Jam +monia muita?