Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Tuli sitten Helsingin reissulla Mikekin nähtyä. Joskus kahen jälkeen ruoholahden kauppakeskuksessa. Niin nopeesti menit ohi, ettei kerenny kiitoksia huikkaamaan wlogeista yms. Muista matskuista. Kiitellään sitten tätä kautta :)

Mitäs mieltä tuosta pianan sarjasta? Äijä tuottaa noin 5 jaksoa per viikko eikö tuossa ole valtava työmäärä. Jos kuviteltais että tekisit 5 wlogia joka viikko,treenit,pakkis+muut niin et varmaan nukkuis ollenkaan?

Onhan tuo Pianakin tuossa videoilla muutaman kerran valitellut, että editoi ja lataa videoita pitkin yötä ja menee muutaman tunnin unilla. Viikonloppuisin sitten ottaa vapaata tuosta videoiden duunaamisesta.

Tuli sitten Helsingin reissulla Mikekin nähtyä. Joskus kahen jälkeen ruoholahden kauppakeskuksessa. Niin nopeesti menit ohi, ettei kerenny kiitoksia huikkaamaan wlogeista yms. Muista matskuista. Kiitellään sitten tätä kautta :)
Joo kävin hakemassa Hessulle fleksin koirakaupasta ennen ekaa treeniä. Nykyään tullaan tosi paljon joka paikasssa kiittelemään kaikesta matskusta, joka on aina kiva juttu.

Oon tuollaista Sonyn RX100 IV-pokkaria hommaamassa: https://www.verkkokauppa.com/fi/product/60721/fxqgb/Sony-RX100-IV-digikamera
lähinnä perhekuviin ja videoihin.

Pokkarissa on suhteellisen valovoimainen linssi mutta ei varmaan riitä potretteihin sisävalaistuksessa. Onnistuuko suhteellisen hyvät kuvat jonkunlaisen slave-fläshin avulla esim katon kautta vai miten tehdä optimaalinen valaistus helposti/edullisesti kotioloihin? Vaikka budjettia riittäisi huomattavasti kalliimpaankin kameraan en haluaisi taskukokoista isompaa jotta kulkisi oikeasti melkein aina mukana.

Muuten hommaisin jonkun flägship-luurin, mutta tarvitsen jonkun verran optista zoomia pojan harrastuksien takia sekä videoita varten tarvitsen jotain flat-moodia (s-log2/cinelike) joka ei luureilla onnistu.. Myös tuo 250/500/1000-fps moodi näyttää tekevän vaikuttavaa jälkeä. Tämä kuvattu tuolla kameralla:

Vaikka budjettia riittäisi huomattavasti kalliimpaankin kameraan en haluaisi taskukokoista isompaa jotta kulkisi oikeasti melkein aina mukana.

Jos haluaa mahd. valovoimaista taskupokkaria, kannattaa myos harkita Panasonix DMC LX100 kameraa. Huomattavasti valovoimaisempi kuin RX100 IV - toki hieman isompikin. Onko se "liian iso" on tietty yksilollista.
http://www.dpreview.com/reviews/panasonic-lumix-dmc-lx100

Lisaksi Canon G5 X on linssispekseiltaan parempi mutta ei yhta hyva videossa. Paatos riippuu siita mika kamerassa on tarkeinta.
http://www.dpreview.com/products/canon/compacts/canon_g5x

Viimeksi muokattu:
Mulla oli toi LX100 ja en tykännyt yhtään sen autofocuksesta enkä koosta. Samoin videokuvaan en ollut tyytyväinen. Ei ollut riittävän pieni taskuun ja samantien voisi kamera olla isompikin. Vähän tuollainen väliinputoaja koon puolesta itselle. Ainakin dxomarkin mittausten mukaan RX 100 IV:n sensori on valovoimaisempi (effective iso hieman korkeampi) kuin LX100:ssa vaikka omaakin pienemmän sensorikoon. Myös 4k/videokuvaus ylipäätänsä on valovuosia LX100:sta edellä. Linssithän noissa ovat aikalailla identtiset.

Tuli laitettua Destiny pitkästä aikaa kaikilla lisäosilla. Käytin sen jolla saa heti 25lvl charru. Oisko Mikellä vinkkejä millä sais hyviä aseita ja armoreita nopeasti?

Mitkä on Mike sulla omat tavotteet tällä hetkellä kehonrakennuksen/voimailuin/salihommien saralla? Eli mihin tähtäät loppupeleissä? ps. ISO Kiitos kaikesta sisällöntuotosta ja yleensäkin pakkiksesta, aina jaksaa motivoida kun seurailee teidän tekemisiä Peterin ja aikanaan (ja toivottavasti tulevaisuudessa) Nyyssiksen kanssa!

pps. Diggailetko grungea? esim. Alice in Chains ja Pearl Jam +monia muita?

Millaisen jalka treenin Mike vetäisi jos joutuisi yksin reenaamaan ja tarkoitus olisi saada reisiin lihasta ?
Ojennus 10 - Prässi 10 30sec tauolla superin välissä. 10 superia. Loppuun sitten venyttävää viimeistelyä.

Mitkä on Mike sulla omat tavotteet tällä hetkellä kehonrakennuksen/voimailuin/salihommien saralla? Eli mihin tähtäät loppupeleissä? ps. ISO Kiitos kaikesta sisällöntuotosta ja yleensäkin pakkiksesta, aina jaksaa motivoida kun seurailee teidän tekemisiä Peterin ja aikanaan (ja toivottavasti tulevaisuudessa) Nyyssiksen kanssa!

pps. Diggailetko grungea? esim. Alice in Chains ja Pearl Jam +monia muita?
Ei mulla ole muuta tavoitetta kuin pitää rasvat tätä nykyistä alempana ja saada aikaan olkapäät. Siinä riittää työsarkaa. Sitten olen kesäisin vähän isompi ja kireempi, talvet tappelen pitääkseni mahdollisimman paljon massaa. Samoin olisi tarkoitus pysyä terveenä ja ramppaankin ahkeraan verikokeissa. Seuraavaksi otan kilpparit kun mulla on ilmennyt esim uniapneaa viimeaikoina todella väkivaltaisesti. Inhottava herätä tukehtumisen tunteeseen ja luulen nielleeni jonkun ison esineen. Joka kerta luulen, että kuolen ja tossa oli jokin aikaa tosi pelottavaa mennä nukkumaan. Se ilmenee kun nukahdan ja sitten kun herään siihen helvettiin, niin saan sen jälkeen nukuttua normaalisti. Onneksi saan aamuisin nukkua pitkään, niin mulla ei tule sitten oireita vähistä unista. Muuten voin kyllä tosi hyvin, fyysisesti parhaimmassa kunnossa kokonaisvaltaisesti ja kaikki muutkin asiat on kuosissa ja tulevaisuus näyttää aivan uskomattoman mielenkiintoiselta. Siitä lisää myöhemmin. Jos kaikki menee putkeen, niin heitterit saa ruokaa oikein olan takaa.

Grunge iskee todella pienessä mittakaavassa, genren parhaimmisto osuu jonkinverran, mutta ei voi kieltää, etteikö Eddie Vedderin ääni olisi aivan loistava.

Näetkö että Allan Jokisella on potentiaalias kehonrakennuksessa? Mitkä Allulla vahvimmat/heikoimmat lihasryhmät.

edit. ja kun en mistään mitää tiedä, niin tuleeko Allu ja Peter kilpailemaa keskenään?

Back
Ylös Bottom