Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Äitiä meinasin :D en kait mä mitää tyttöystävältä lupaa kysele? huhhui toi olis kaiken huippu :D

Aika monet sanoo ainakin täälläpäin isää "isännäksi" tai "ukoksi", mutta en ole kuullut kyllä itsekään muuta kuin tyttöystävää sanottavan "emännäksi"Sanotko isääsi "Isännäksi"?
Ja onko sun porukoilla maatila?
e:![]()

Aika monet sanoo ainakin täälläpäin isää "isännäksi" tai "ukoksi", mutta en ole kuullut kyllä itsekään muuta kuin tyttöystävää sanottavan "emännäksi"![]()

Voi vattu kun on karmea toi tapa sanoa tyttöystäväänsä julkisesti emännäksi :(. Se on taas niin turnoffia kuin olla ja voi. Kukaan nainen ei halua itseään kutsuttavan emännäksi.ainakaan kukaan mun tuntemista naisista .Aika monet sanoo ainakin täälläpäin isää "isännäksi" tai "ukoksi", mutta en ole kuullut kyllä itsekään muuta kuin tyttöystävää sanottavan "emännäksi"![]()

Entäs jos on vaimo, ei tyttöystävä :D Ei tuo toinen puolisko ole moisesta kauneusvirheestä koskaan pahastunut vaikka ei maalta olla kumpikaan. Ja jos kyseistä sanaa käytän, en tarkoita sillä mitään halveksivaa tms.Voi vattu kun on karmea toi tapa sanoa tyttöystäväänsä julkisesti emännäksi :(.
Voi vattu kun on karmea toi tapa sanoa tyttöystäväänsä julkisesti emännäksi :(. Se on taas niin turnoffia kuin olla ja voi. Kukaan nainen ei halua itseään kutsuttavan emännäksi.ainakaan kukaan mun tuntemista naisista .
Sivuaa ehkä hieman threadia, mutta onkos ketään skedettäjiä ilmottautunu vielä kuvattavaksi?
Inkeri.Jos teidän perheessä jompikumpi tekee kotona ruokaa, niin onko se emäntä:D vai sinä?
Juu on, nyt vain pitäisi löydää kuvauspaikka. Ehdotuksia? Joku siisti raili jossain, missä voi viritellä valot.
Ei skedeparkkeja, vaan ihan oikeita mestoja.
No varmaan ihan vaan jotain katua tai muuta sellasta missä menee joku raili esim. portaiden kaide tai joku aita.Joku parkkihalli tai iha katu? Mitä meinaa oikeat mestat? :D