Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

No sitten joku portaikko? :D
No ei varmaan auta kauheesti pelkkä "joku portaikko". Mike vissiin ettii tässä nyt jotain tiettyä spottia. Eli voitko kertoa missä toi "joku portaikko" sijaitsee ja saako sinne valot viritettyä? Et oo tainnu kovin hyvin lukea noita viestejä ennen ku postaat...

No ei varmaan auta kauheesti pelkkä "joku portaikko". Mike vissiin ettii tässä nyt jotain tiettyä spottia. Eli voitko kertoa missä toi "joku portaikko" sijaitsee ja saako sinne valot viritettyä? Et oo tainnu kovin hyvin lukea noita viestejä ennen ku postaat...

Emmä sit tiedä ja ota iha iisisti, mun huolimattomuutta

PEACE

Ne on niinq hyviä spotteja, esim. täällä Lahes semmonen on noi KELA:n rappuset. Tolla siis meinataan mestaa jossa on hyvä skedee, mutta jota ei ole tehty nimenomaisesti skeittausta varten.

ensinnäkin ei tod ole hyvät raput:D mitä nyt itse skeittasin 6vuotta ja helsingissä rullasin viikoittain niin pasilassa juna asemalla tosi hyvä kuvaus paikka on se tuplarappusten kinkki. siihen on hyvää tilaa laittaa myös valot +häätöjä siitä ei saa. pro leffoissakin samasta paikasta videoita ja lehti kuvia... todella usein käytetty kuvauspaikka

ensinnäkin ei tod ole hyvät raput:D

Älä sä tule mulle kertomaan onko se hyvä spotti vai ei!;) Sillon ku meikäläinen skedes (-80 luvun loppu), niin toi oli spotti numero uno. Siksi sen on oltava sitä edelleen. Toki olihan meillä hollolassa suomen eka skedehallikin sitten. Tosin ite en enää siinä vaiheessa skeitannut. :D

En koko palstaa kokonaan lukenut, mutta mitä ammattikoulua kävit tampereella, millä salilla reenasit ja paljon painoit kun aloitit salilla käynnin. Ite asun tampereella kaukajärvellä. :)

Pyynikin ammattikoulussa hukkasin 3 vuotta elämästäni käymällä täysin turhaan sähköasentajan linjan, edes kavereita ei jäänyt matkalta. Olisin voinut yhtähyvin potkia kiviä rannalla 3 vuotta.

Painoin 53kg kun aloitin treenit. Ekaksi treenasin Hervannassa ilmaisella salilla. Sitten intin aikana samalla salilla sekä Herwood gymillä. Muutin intin jälkeen omaan kämppään, jonka jälkeen treenasin 4 vuotta Atleticolla, kun olin sitten uusimassa korttiani, niin CMS homoiluun siirryttyään Atletico vaati multa 100 markan jäsenmaksua, että olisin saanut uusia korttini. Lähdin vittuun, enkä koskaan enää treenannut sillä salilla. Siirryin Wolffille.

Ite oon 17v 178/68 ja lopetin hervannan ammattikoulussa metallin. Nyt oon vaan kotona niin alan käymään salilla että saa jotakin tekemistä. Kävitkö 17vnä monta kertaa viikossa salilla ja nousiko paino paljon ekana vuotena. Aloitko käyttään jauheita heti 17v ja söitkö miten sattuu vaan aina jonkun kaavan mukaan. Teitkö salilla miten sattuu aina vaiko jonkun kaavan mukaan? Aiemmissa kirjotuksissa en ainakaan mielestäni huomannut.

Taisit valmistua keskelle lamaa? Tämä lienee syy tutkintosi "turhuuteen" silloin?

sirén Lkm Miehet Naiset Suomessa Ulkomailla
Nykyisenä nimenä 2223 1098 1125 2124 99
Entisenä nimenä 570 36 534 529 41
Kuolleilla 799 300 499 740 59
Yhteensä 3592 1434 2158 3393 199

siren Lkm Miehet Naiset Suomessa Ulkomailla
Nykyisenä nimenä 1124 546 578 1013 111
Entisenä nimenä 724 49 675 669 55
Kuolleilla 1598 594 1004 1503 95
Yhteensä 3446 1189 2257 3185 261

edit. tais kyllä olla sarkasmia toi Miken heitto...

Back
Ylös Bottom