Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
-edit. HidasMonta vuorokautta pystyt olemaan ilman pakkotoisto-foorumia?
En vähättele, vaan passaan nuo ylistykset. Ei tässä sen kummoisempia olla jos vaikka kahville menisimme istumaan, samanlainen kuin muutkin.
Ei tässä sen kummoisempia olla jos vaikka kahville menisimme istumaan, samanlainen kuin muutkin.
Joo Mike on kyllä luonnossa sellanen persoona, että kahvia juodessa meinaa puristaa kahvikupin sirpaleiksi roidrageissaan ja MacBooki & iLuuri vaan lentelee pitkin seiniä jos joku ei miellytä! :jahas: :DJa ne jotka mun kanssa vähääkään on tekemisissä, niin varmaan aika hyvin kertoa onko Mike yhtä räjähtävä luonnossa mitä netissä.
mutta onneksi olkoon Mike sait taas uuden VIP jäsenen vaikka se ei paljoa hetkauta, niin emäntä juuri maksoi sen tilillesi, ja sanoi minulle että : "Olet tämän ansainnut" , kuulemma koska olen parantanut elämäntapani.
, en vain usko että näkyy tänään tai huomennakaan maksu koska oma tili on nordeassa ja eikös se eri pankin siirto/maksu vaadi 2 pankkipäivää näkyäkseen ?En tiennyt minne kirjoittaamutta onneksi olkoon Mike sait taas uuden VIP jäsenen vaikka se ei paljoa hetkauta, niin emäntä juuri maksoi sen tilillesi, ja sanoi minulle että : "Olet tämän ansainnut" , kuulemma koska olen parantanut elämäntapani.
Ja PARAS on "On se Pakkotoistokin sen ansainnut, sieltähän sinä sen motivaation kaivoit", en vain usko että näkyy tänään tai huomennakaan maksu koska oma tili on nordeassa ja eikös se eri pankin siirto/maksu vaadi 2 pankkipäivää näkyäkseen ?
Ettei ihan OT:ksi mene niin mites kuvaukset meni?
Miten voi päästä modeksi?
Ja miten voisin tavata sinut ku asumme niin kaukana Olet idolini <3
Näin, luin koko "Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A" threadin läpi niinkuin oltais tunnettu lapsesta asti ja parhaita kavereita
"I always feel like somebody is watching me." Kunnon stalkkausmeinki kunniaan! :lol2:
ps. ;)