Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Tarkoittaa varmaan noita subscribed threads kohtaa tuolla profiilissa + muita.
Jos oon vaikka päivän pois niin en ehdi lukea kaikkia subattuja thredejäkään.

Miten voi päästä modeksi?
Ja miten voisin tavata sinut ku asumme niin kaukana :) Olet idolini <3 :D

Ja heti toista settiä perää,
Miksi vähättelet itseäsi aina? :D :)
Ja onko sinulla ollut mopoa Ja/tai moottoripyörää?

En vähättele, vaan passaan nuo ylistykset. Ei tässä sen kummoisempia olla jos vaikka kahville menisimme istumaan, samanlainen kuin muutkin.

Varmasti mentäisiinkin jos asuisin 800km lähempänä :D mutta kirjottelen jos joskus "eksyn" helsinkiin :hyvä:

Ei tässä sen kummoisempia olla jos vaikka kahville menisimme istumaan, samanlainen kuin muutkin.

Tämä on kyllä totta. Aikoinani kun pakkiskaupalla käväistiin niin molemmat (minä ja Mike) istuttiin sohvillamme yhtä hiljaa. Rauhallinen kaveri tämä valokuvaajamestari.

Mulla on sitten aika heikko naamamuisti, ettei kannata suuttua, jos en millään tunnista tai morjesta heti takaisin. Olen tavannut niin pirusti porukkaa, ettei osaa muistaa enää kuka missäkin yhteydessä on tullut tutuksi.

Ja ne jotka mun kanssa vähääkään on tekemisissä, niin varmaan aika hyvin kertoa onko Mike yhtä räjähtävä luonnossa mitä netissä.

Mutta nyt hei kaikki, manatkaa niin, ettei vettä sada. Olemme 2100 aikaan menossa kuvaamaan Wrong sport 7, sikasiisti idea, statisteja 4 mukana. Toivotaan ettei vettä sada.

Näin, luin koko "Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A" threadin läpi niinkuin oltais tunnettu lapsesta asti :D ja parhaita kavereita :)

Ja ne jotka mun kanssa vähääkään on tekemisissä, niin varmaan aika hyvin kertoa onko Mike yhtä räjähtävä luonnossa mitä netissä.
Joo Mike on kyllä luonnossa sellanen persoona, että kahvia juodessa meinaa puristaa kahvikupin sirpaleiksi roidrageissaan ja MacBooki & iLuuri vaan lentelee pitkin seiniä jos joku ei miellytä! :jahas: :D

En tiennyt minne kirjoittaa :) mutta onneksi olkoon Mike sait taas uuden VIP jäsenen vaikka se ei paljoa hetkauta, niin emäntä juuri maksoi sen tilillesi, ja sanoi minulle että : "Olet tämän ansainnut" , kuulemma koska olen parantanut elämäntapani.
Ja PARAS on "On se Pakkotoistokin sen ansainnut, sieltähän sinä sen motivaation kaivoit" :), en vain usko että näkyy tänään tai huomennakaan maksu koska oma tili on nordeassa ja eikös se eri pankin siirto/maksu vaadi 2 pankkipäivää näkyäkseen ?

Ettei ihan OT:ksi mene niin mites kuvaukset meni?

En tiennyt minne kirjoittaa :) mutta onneksi olkoon Mike sait taas uuden VIP jäsenen vaikka se ei paljoa hetkauta, niin emäntä juuri maksoi sen tilillesi, ja sanoi minulle että : "Olet tämän ansainnut" , kuulemma koska olen parantanut elämäntapani.
Ja PARAS on "On se Pakkotoistokin sen ansainnut, sieltähän sinä sen motivaation kaivoit" :), en vain usko että näkyy tänään tai huomennakaan maksu koska oma tili on nordeassa ja eikös se eri pankin siirto/maksu vaadi 2 pankkipäivää näkyäkseen ?

Ettei ihan OT:ksi mene niin mites kuvaukset meni?

Miten voi päästä modeksi?
Ja miten voisin tavata sinut ku asumme niin kaukana Olet idolini <3

Näin, luin koko "Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A" threadin läpi niinkuin oltais tunnettu lapsesta asti ja parhaita kavereita

"I always feel like somebody is watching me." Kunnon stalkkausmeinki kunniaan! :lol2:

ps. ;)

"I always feel like somebody is watching me." Kunnon stalkkausmeinki kunniaan! :lol2:

ps. ;)

Totta taisin ihastua tänää? ;) eiku olin kinunnu tota vip kau'a aikaa jo ja tänää sain ketjun justii sopivasti luettua ja emäntä lämpes tolle vip idealle :D

Back
Ylös Bottom