Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kai Mike puhuit Lindalle ruåtsia (samaan tyliin kuin Nyyssölän kanssa) :D
Eikä stadissa nyt kuule oikeaa stadin slangia enää missään, harmillista, tai en minä ole kuullut, kai jossain Kalliossa on jotain tenuja, joilla sitä aitoa slangia on.
Kyllähän tuo on irtosanoja nykyään, joita ruotsista aktiivisesti jengi kaivaa omaan kieleensä. En nyt tiedä miten erikoista se on, jos raitiovaunua sanoo sporaksi tai tekeminen on duunaamista. Aika vähän itsellä noita sanoja vilisee, mutta jos niitä tarttuu enemmän, niin sama se on mulle.
Ihan vähän heittelin jotain.Kai Mike puhuit Lindalle ruåtsia (samaan tyliin kuin Nyyssölän kanssa) :D

Vielä kun onnistut saamaan Heathistä, jotain sellaista esiin mitä muut kuvaajat eivät ole saanet esiin.

Ei ole, normaalisti bodykuvaajat kuvaavat vitun tylsiä salikuvia aina ja aina vain, itse teen jotain ihan muuta.Kaikki muu on varmaan saatu jo esille, vain qlli puuttuu. No en kyllä ole takapuolestakaan ihan varma![]()
Hey thanks for the message, I will check to see if it is ok with my publication sponsors. As long as the photos aren't used for magazines it shouldn't be a problem.
Mää sitten taas ikuistan tuon treenin ja tuskaiset ilmeet hianolla uurella kamerallain... ;)
Ja huom! Vaikka jotkut mollaavat kuvieni tyyliä, niin se on AINOA syy, miksi mun kuvattavaksi halutaan, jokainen sanoo, että tyylini kiinnostaa älyttömästi, joten se tulee jatkumaan ja kehittymään entisestään.