Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Toivottavasti ei tule toistoa, mutta:

Lempi lukuaine koulussa?

EU vai Suomi itsenäísenä?

Puolue?

Missä/mitä teet 60 vuotiaana?

Käteinen vai kortti?

Milloin on palanut käämit eniten?

Faija vai mutsi?

Toivottavasti ei tule toistoa, mutta:

Lempi lukuaine koulussa?

EU vai Suomi itsenäísenä?

Puolue?

Missä/mitä teet 60 vuotiaana?

Käteinen vai kortti?

Milloin on palanut käämit eniten?

Faija vai mutsi?

Diggasin kemiasta eniten koulussa.

EU toki.

Kokoomus.

60 vuotiaana toivottavasti olen kuuluisa valokuvaaja ihan rajojen ulkopuolellakin.

Kortti nykyään aina, en kanna enää käteistä mukanani.

En muista koska olisi mennyt käämit totaalisesti.

Faija sekä mutsi, en voi erotella.

Dimmu-Borgir_Enthrone-Darkness-Triumphant_cover.jpg

Luultavasti tulee toistoa, ei jaksa ettii ku sivujakin on 73.

Paljonko olet parhaimmillas penkannu?

Ootko voittanut mitää isojakin kisoja?:D

Penkkailin vain pienissä kisoissa ilman paitaa. En muista montako voitin, mutta en muistaakseni koskaan ollut kolmatta sijaa huonompi vaikka aina oli vastassa paitamiehiä.

Seinäjoen avoimissa mestaruuskaboissa penkkasin vuonna 2000 99,8kg painoisena 205kg. Sitten viimeisessä kisassa nostin 108,1kg painoisena 217,5kg, hävisin Salinille, joka nosti 260kg.

Salilla olen nostanut helpon 200x4 ja 220x1.

Penkkaamisesta en tiedä hevonvittua, näin on sanottu forumilla monen toimesta.

Varmaan kysyttykin jo, mutta kysytään uusiksi sitten.

Minkä ikäisenä kävit ekan kerran salilla?

Innostuitko samantien täysillä koko hommasta? Vai oliko siinä tyyliin pari vuotta väliä?

Harrastitko jotain urheilua ennen salilla käyntiä?

Tuliks vanhemmiltas jotain kuittii kun aloitit ja tuleeko kenties vieläkin?

Joudutko useinkin kuuntelemaan, että "Hommaa kunnon työ, ei tolla itseään elätetä"

Oletko ottanut Cinemasta mittoja? Ei se monitori blogisi kuvassa nyt miltään järkyttävän isolta näytä tai sitten kuva huijaa.

Varmaan kysyttykin jo, mutta kysytään uusiksi sitten.

Minkä ikäisenä kävit ekan kerran salilla?

Innostuitko samantien täysillä koko hommasta? Vai oliko siinä tyyliin pari vuotta väliä?

Harrastitko jotain urheilua ennen salilla käyntiä?

Tuliks vanhemmiltas jotain kuittii kun aloitit ja tuleeko kenties vieläkin?

Joudutko useinkin kuuntelemaan, että "Hommaa kunnon työ, ei tolla itseään elätetä"
Kävin muistaakseni 19 vuotiaana salilla ekan kerran jos koulussa tehtyjä liikuntatunteja ei lasketa ja innostuin heti hommasta, varsinkin kun penkki nousi homona kokoajan, puolessa vuodessa olin yli tuplannut tuloksen 45 kilosta 100 kiloon.

Ennen salia skedetin 3 vuotta ja kävin karatessa vihreään asti, olen siis ninja, kiai!

Vanhemmat eivät kuitanneet kuin vasta kun aloin olemaan vähän isompi, silloinkin päiviteltiin vain minne se Pikku-Mika katosi jolla oli suloiset kikkarat. Mullahan on aina ollut saatana kikkarat, mummotkin dössässä aina hiplas niitä, josta olen saanut traumoja.

Ei mun duunista kukaan ole mulle kuittaillut, paitsi toki Suomi24:llä ollaan kokoajan jotain hauskaa kuittaamassa. Yrittäjän duuni on aika ressaavaa, helpompi sitä on olla oikeissa duuneissa kaupan kassalla.

Oletko ottanut Cinemasta mittoja? Ei se monitori blogisi kuvassa nyt miltään järkyttävän isolta näytä tai sitten kuva huijaa.
Kuva huijaa, tämä on naurettavan iso. Leveys 69cm ja korkeus 45cm.

Tossa kamerakännyllä, joka vähän paremmin tuo esiin koon.

Liitteet

• 27022008.webp
    27022008.webp
    82,7 KB · Katsottu: 2 248
Back
Ylös Bottom