Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Eikä stadissa nyt kuule oikeaa stadin slangia enää missään, harmillista, tai en minä ole kuullut, kai jossain Kalliossa on jotain tenuja, joilla sitä aitoa slangia on.

Kyllähän tuo on irtosanoja nykyään, joita ruotsista aktiivisesti jengi kaivaa omaan kieleensä. En nyt tiedä miten erikoista se on, jos raitiovaunua sanoo sporaksi tai tekeminen on duunaamista. Aika vähän itsellä noita sanoja vilisee, mutta jos niitä tarttuu enemmän, niin sama se on mulle.

Heinähattuja muuttanut niin paljon Helsinkiin, että puhekieli on kai sekoitusta eri murteista ja osa slangisanoista ositttain ehkä väärin ymmärrettyjä/käytettyja. Ihan ok, tosin joskus ehkä huvittavan kuuloista

Esim. duunaaminen tarkoitti joskus aikoinaan nuoruudesani sukupuoliyhteyteen liittyvää aktiviteettia ja tehdä duunia enemmän työntekemistä

Phil Heath kuvaukset

Kun teet Heathistä hyvän kuvasetin niin, siinä saattaa olla mahdollisuus siirtyä Usaan kuvaamaan kenties. Luulen että paremmin pinnalle pääsee ulkomailla, kun kuvattavana on kovassa nosteessa oleva ProBody Stara, kuin .esim joku tavallinen kehonrakentaja, jota ei Usassa tunneta. Vielä kun onnistut saamaan Heathistä, jotain sellaista esiin mitä muut kuvaajat eivät ole saanet esiin.

Vielä kun onnistut saamaan Heathistä, jotain sellaista esiin mitä muut kuvaajat eivät ole saanet esiin.

Kaikki muu on varmaan saatu jo esille, vain qlli puuttuu. No en kyllä ole takapuolestakaan ihan varma :rolleyes:

Kaikki muu on varmaan saatu jo esille, vain qlli puuttuu. No en kyllä ole takapuolestakaan ihan varma :rolleyes:
Ei ole, normaalisti bodykuvaajat kuvaavat vitun tylsiä salikuvia aina ja aina vain, itse teen jotain ihan muuta.

Mutta joo, en nyt saa Heathia kuvattavaksi, joka on ihan vitun sääli, joku estää nyt mun kuvauksia, koska itse mies olisi valmis ollut jo aikoja sitten.

Hey thanks for the message, I will check to see if it is ok with my publication sponsors. As long as the photos aren't used for magazines it shouldn't be a problem.

Ei se mitään, toivottavasti joskus sitten. Anyways, kehonrakennuksen maailmanmestari ja tällä hetkellä maailman nuorin ammattilainen lentää ensi kuun alussa kuvattavakseni. Samoin Ruotsista tuli aamulla maili, että eräs IFBB pro ammattilaisnainen haluaa kuvattavakseni ja niin haluaa kymmenet muutkin. Järjestän tuon ruotsin mimmin kanssa kesällä varmaan kuvaukset.

Ja huom! Vaikka jotkut mollaavat kuvieni tyyliä, niin se on AINOA syy, miksi mun kuvattavaksi halutaan, jokainen sanoo, että tyylini kiinnostaa älyttömästi, joten se tulee jatkumaan ja kehittymään entisestään.

Perkele, rupes yhtäkkiä tekeen mieli taas treenaamaan. No johan tässä onkin keikuttu kauankos, 8kk ilman salia? Jos kävis kiskaseen testitreenin tässä viikolla tuossa uudella Citi zymillä ja jos sitä vaikka vielä kerran innostuisi. Vois sitten testaa penkkiykkösenkin taas, varmaan on pudonnut 150 kilosta.

Ens viikolla tosin on aika hiljaista treenien kanssa kun on niin vitusti kuvauksia. Saksan ihme, eli maailmanmestari lentelee sunnuntaina kahden päivän kuvauksiin ja sitten kaikkea muuta päälle, Tiina Kasvi, Jerry Ossi, Minna Pajulahti jne.

Eipä siitä treenistä mitään pakkopullaa kannatta enää tehdä. Käy sillon salilla kun siltä tuntuu ja keskittyy täysillä töihin...:)

Mutta eihän se punttailu koskaan pahasta ole!

Mää voisin ottaa Maikin rahat ja Bemarin

No jos mä sitten seuraan matkaa näin internetsin välityksellä.

Semmonen kyssä tuli mieleen että kun teit noita ovihommia niin mitä varusteita pidit mukana?

Ja huom! Vaikka jotkut mollaavat kuvieni tyyliä, niin se on AINOA syy, miksi mun kuvattavaksi halutaan, jokainen sanoo, että tyylini kiinnostaa älyttömästi, joten se tulee jatkumaan ja kehittymään entisestään.

Liekkö kukaan tästä sanonut:
jotain amerikkalaista bodilehtee taannoin selasin, ja siinä oli jonkin lisäravinnemainoksen (sori epämääräisyys, mutta en muista lehden enkä lisäravinteen nimeä) yhteydessä kaveri lihaksiaan pullistelemassa, ja se kuva oli ihan kuin sun, Mike, tekemä.

Se näytti (siis minun, kuvaamisesta ja shoppaamisesta tietämättömän) silmään samalta kuin sun yks Jerry Ossi -kuva, eli kaverista oli tehty sellasen graniittisen näköinen.
Tää: http://www.pakkotoisto.com/copper/displayimage.php?album=24&pos=55

Liekö joku muukin ruvennut kokeilemaan samaa tyyliä, vai onko sun kuvia jo jenkkilän lisäravinnemainoksissa?

Back
Ylös Bottom