Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lähinnä olin utelias, että eikö mikään muu tyyli kiinnosta kun väkisinkin joudut tekemään sitten niitäkin valintoja, että et pääse kuvaamaan joitain haluamiasi juttuja kun haluat tehdä vain yhdenlaista (ja kehittyä siinä).
Kuvaan näitä kisaajia ihan objekteina vallan mitään sen kummoisempaa tarinaa takana. No onhan toki noita tarinoitakin toki kehitetty kuvauksiin esim Nyyssölän kanssa, mutta koko homman pointti on mulla visuaalisuus. Eli olen ihminen, joka katsoo mieluummin uusimman Star Warsin kuin Mulholland driven. Mun kuviin on valokuvausforumeilla kehitetty ties mitä tarinoita ja se vähän huvittaa kun kuvaaja itse ei yritä viestittää kuvallaan mitään sen syvällisempää.Sitten mietin tuota, että kun kuvailet ihmisiä noilla teemoilla; ajateletko, että valkkaat teemoja sen mukaan mistä saa muokattua sulle mielenkiintoisella tavalla jotain enemmän kuin sanoa teemalla jotain. Vaikka joissain jotain "sanomaa" voi ehkä ollakin, tahallista tai tahatonta, niin se on se visuaalinen ilme enemmän kuin varsinainen sisältö mikä kiehtoo? Siis muodot ja pinnat, värit, jne tuntuvat painottuvan enemmän kuin sommittelu, liike, jokin? vai että voiko sen kuvan myydä johonkin mainokseen/mukana on jo idea jostain mielikuvasta, jota halutaan aiheuttaa?
Mun kuviin on valokuvausforumeilla kehitetty ties mitä tarinoita ja se vähän huvittaa kun kuvaaja itse ei yritä viestittää kuvallaan mitään sen syvällisempää.

Tämä (tietoisesti) pintaa syvemmälle -menemättömyys ei tietenkään sulje pois sitä mahdollisuutta, että antautuukin täysin alitajunnan vietäväksi ilman mitään kontrollia; asia, joka ei tunnu kovin uskottavalta kuvien teknisestä laadustakaan päätellen. Suurta itsepetosta (jopa itsetuntemuksen puutetta) edustaa ajatus valita bodattujen lihasten taustaksi limousiini ja väittää sen olevan pelkästään tekninen ja visuaalinen valinta.
Tämmöistä keekoilua tulee välillä muilla forumeilla. Ja kun näiden omia kuvia katsoo, niin silkkaa paskaa tekevät jollaista voisin tehdä silmät kii tuhat kuvaa päivässä.
Triviaa, tuo kuvaketju jonka perustin, on koko vitun valokuvausforumin katsotuin ketju :D
Yksi erikoinen juttu on, että yhdellä bodarin kuvalla olin Aukeassa(tosi taiteellinen mesta) kaikkien aikohen parhaimpien valokuvien listalla sijalla 8. Se kuva tosin herätti sitten niitä saatanan runkkareita, jotka tulivat huutelemaan hormooneista. Siellä pystyi deletoimaan oman kuvan kommentteja, joten otin nuo asiattomat "ei taida kaurapuurolla tulla tommoista" kommentit pois, niin tämä samainen ämmä meni ja perusti oikein ketjun "miksi siren deletoi viestejä, eikö kestä kritiikkiä". Lähdin vittuun koko paikasta ja otin kuvat vege. Aukokoot päätä mulle, mutta jos malleja aletaan vetämään vyön alle, niin se on huono juttu.
Nope.Pystytkö heittään malliksi jonkun raw-kuvan niin näkisi vähän miltä näyttää ennen muokkausta?
Majoituksen.Maksoitko nuoren saksalaisen lennot ja majoituksen?