OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Onko hyvä? Kannattiko päivitys?
Poikkeuksellisesti ostin seuraavan kun oli 15 pro, yleensä olen aina skipannut joka toisen. Mut tarvittiin 2 iPhonea perheeseen, niin mä otin sitten ton. En nyt sanoisi että mikään massiivinen päivitys, aika pienet erot.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Kiitos.

Applen iso plussa on se ekosysteemi. Kun on useampi vehje, niin siinä on melkoisia etuja.

Esim natiivi copy/paste. Kopioit jotain vaikka iPhonella, se menee leikepöydälle pilveen ja instant liitettävissä toisella laitteella.
Airdrop vehkeiden välillä.
Laitat do not disturb tilan päälle missä tahansa laitteessa, niin se hiljentää kaikki.

Natiiveja siis nää, ei tartte latailla ohjelmia.

Ja toki Applen suljettu rauta, käyttiksen ei tartte tukea miljoonaa kokoonpanoa kuin esim Windowsissa, vaan rauta on täysin sulautettu käyttikseen joka laitteessa. Siksi noi läppärit on esim huikeen nopeita ja kun sitten joku pc tulee viereen, niin ne kuolee siihen viimeistään kun alkaa tuulettimet huutamaan ja tehot laskee kun kone lämpenee ja Apple porskuttaa meneen hiljaisena akkukeston ollessa kuormankin alla merkittävästi parempi.

Applen laitteet ei ole pelkästään ulkoo viimeisteltyjä, vaan loppuun asti tehty saumattomaksi kokonaisuudeksi.

IPhone aiheuttaa aina närää. Kaikkihan sen haluaa, mutta hinta hirvittää, vaikka todellisuudessa se on hintansa väärti ihan täysin ja sen pari vuotta vanhemman mallin saa aina jopa halvalla.
No en kyllä halua siirtyä Applen ekosysteemiin. Tosin mitään kokemusta ei siitä ole, mutta itsellä esim. teholaskentakäyttöön tehty pc, joka toimii Windowsilla salamannopeasti.

Voi helvetti tätä internettiä, en ole koskaan sanallakaan sanonut Anasta mitään pahaa ja tää ämmä on myös muille laittanut viestiä ja syytellyt mua.

Se on aivan sama teenkö mitään, niin mun niskaan kaadetaan paskaa aina joka suunnasta. Että ei kyllä helvetissä ole mun vika kaikki tää.

IMG_7219.webp

IPhone aiheuttaa aina närää. Kaikkihan sen haluaa, mutta hinta hirvittää, vaikka todellisuudessa se on hintansa väärti ihan täysin ja sen pari vuotta vanhemman mallin saa aina jopa halvalla.

Tuskin yhdelläkään töissä käyvällä aikuisella ihmisellä jää hinnasta kiinni yhden puhelimen hankinta. Näin kärjistettynä.

Itse joudun firman politiikan takia suht usein uusimaan työpuhelinta ja nyt otin viime kerralla testiin kakkospuhelimeksi tuon uusimman Iphonen. Puhelinta ylipäätään tulee suht vähän käytettyä, mutta silti ei kyllä tule menemään jatkoon.

Kaksi asiaa lähinnä vituttaa: Joko mulle tuli joku maanantaiversio, tai sitten akunkesto on vain paskaa, kun tuosta on akku tyhjänä (siis aivan 0%) viikonlopun aikana vaikka en koskisi koko puhelimeen. Toisekseen jo näin vähällä käytöllä huomaa rajoitteet käyttiksessä, kun ei saa Androidin tapaa jaoteltua työappeja erikseen, jolloin ne olisivat käytössä vain "työmoodissa"

Ihan tottumuskysymyksia nuo on. On olemassa helvetin hyvia iPhoneja ja helvetin hyvia Android luureja. Molemmilla saa tehtya hommat aivan yhta hyvin ja loppupelissa makuasiat ratkaisee, ja tunnetusti niistahan on ihan turha kinastella kun kenenkaan mieli ei muutu lopputuloksena.

Voi helvetti tätä internettiä, en ole koskaan sanallakaan sanonut Anasta mitään pahaa ja tää ämmä on myös muille laittanut viestiä ja syytellyt mua.

Se on aivan sama teenkö mitään, niin mun niskaan kaadetaan paskaa aina joka suunnasta. Että ei kyllä helvetissä ole mun vika kaikki tää.

katso liitettä 267861
Heti Anan kuoleman jälkeen tämä nainen itki facebookissa että kaikkien pitää maksaa anan velat hänelle tjsp.

Normaalisti kenelläkään ei heti kuoleman jälkeen moinen tulisi mieleen joten kertoo aika paljon kyseisestä kallusta.

Eli kannattaa jättää täysin omaan arvoonsa ja estää kaikissa paikoissa, eiköhän se kohta lopeta kun löytää jonkun toisen ketä syyttää ties mistä

Ja Mike se Anan kanssa tehty podcast oli myös erittäin hyvä ja teki kyllä kunniaa Analle👍
Joo ja katsotuimpia mitä olen tehnyt. Hanssin podcast saattaa vetää kanssa hyvät lukemat.

katso liitettä 267861
Joku ilmeisesti trollaa? Feikkitili vissiin. Kun facessa varmaan 10 tiliä tolla aidolla. Ja niissä on Koski Salminen. Missään ei esiinny Koskinen, niinku tuossa. Tai mikä näitä tietää mutta vähä luulen vedätykseks. Siks tossa toi että Tuomo velkaa. Kun niitä piuhoja vaadittiin tiukasti aikoinaan ku Anan aika tässä maailmassa loppui. Ni pitänyt toikin nyanssi siihen laittaa 🤔

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom