Onnea uudesta perheenjäsenestä!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onnea uudesta perheenjäsenestä!
Totta. Harmihan se on, kun potentiaali jää ulosmittaamatta. Hanssissa olisi ollut ihan oikeasti ainesta todella korkealle. Aina vain asiat ei mene ihan niin kuin haluaisi.Itellä jäi vähän haikee fiilis kun juttelin Hanssin kanssa, miten se tähtäin oli korkeella ja sitten loukkaantumiset pilas kaiken. Jotenkin poikkeuksellisen symppis kaveri ja toivottavasti nähdään vielä uudestaan. Hurjan kokoinen oli edelleen, päälle 120kg.
Mut canceloitiin vihaajan toimesta ja Fitnesstukku katkas sopimuksen yhden vihamailin perusteella. Se kaveri jää kiinni poliisille koska postas tänne. Laita palautetta tukkuun, tosin ne ei kuulemma enää palautteeseen vastaa ja jos vastaa, saat saman copy-paste vastauksen mitä muutkin.Onko fitnesstukulle enää pakkotoisto alennuskoodia? Ei ainakaan mulla toiminu enää se pakkotoisto15
Samaa mieltä, herättää mussa aina todella positiivisia tunteita kun niitä näkee ja sitten todella ahdistavan surullista katsoa pätkiä joissa koiria kohdellaan kaltoin.Koirat voi olla kylla upeita otuksia
Kovin boosti tuli kun viime syksynä tein kuukaudessa joka ikinen päivä olkapäitä, ne kasvoi siinä hyvin ekaa kertaa ikinä. Sitten himmasin ja teen noin 3 kertaa viikossa niitä.Ja sulla muka huonot olkapäät ? Liekö saanut ne millä kasvamaan ?
Kovin boosti tuli kun viime syksynä tein kuukaudessa joka ikinen päivä olkapäitä, ne kasvoi siinä hyvin ekaa kertaa ikinä. Sitten himmasin ja teen noin 3 kertaa viikossa niitä.
Jos tieteeseen on uskomista, niin ei olit pitänyt olkapäiden kasvaa, mutta mä en usko tutkimuksia, vaan teen tutkimukset itsellä, mua ei palvele muilla ihmisillä tehdyt tutkimukset millään tasolla.
Pohkeet on turhat, ei kannata haaskata kauheasti effortia niihin. Jos niitä ei oo, niin sit niitä ei oo ja jos ne on, niin sit ne on. Tuolla menee koulun keittäjätätejä tommosilla puolen metrin säikeisillä pohkeilla ja itellä ne on hikiseen sen 40 cm vaikka kuinka reenaa. Genetiikka ja ison ylipainon kanssa kävelemällä tuotettu vuosien rasitus on tässä se avaintekijä.Hyvin voi päteä. Itekki oon tehny nyt pohkeita 4-5x viikossa sen 4 sarjaa. Ensimmäistä kertaa ikinä tuntus et sinne hiljalleen tarttuu jotain. Menee jo 4 sarjasta niin tukkoon ettei seuraavista tuu oikein mitään
Jos saat sentin ympärysmittaa lisää vuoteen niin on se kuitenkin 5 vuodessa 5 senttii.Pohkeet on turhat, ei kannata haaskata kauheasti effortia niihin. Jos niitä ei oo, niin sit niitä ei oo ja jos ne on, niin sit ne on. Tuolla menee koulun keittäjätätejä tommosilla puolen metrin säikeisillä pohkeilla ja itellä ne on hikiseen sen 40 cm vaikka kuinka reenaa. Genetiikka ja ison ylipainon kanssa kävelemällä tuotettu vuosien rasitus on tässä se avaintekijä.