OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pohkeet on turhat, ei kannata haaskata kauheasti effortia niihin. Jos niitä ei oo, niin sit niitä ei oo ja jos ne on, niin sit ne on. Tuolla menee koulun keittäjätätejä tommosilla puolen metrin säikeisillä pohkeilla ja itellä ne on hikiseen sen 40 cm vaikka kuinka reenaa. Genetiikka ja ison ylipainon kanssa kävelemällä tuotettu vuosien rasitus on tässä se avaintekijä.

Pakkohan se on yrittää. Näyttää vammaselta et löytyy reittä tai yläkroppaa ja sit on kanankoivet
 
Joo kun sille löytää oikean tavan itselleen. "Kun sitä treenaa" on aika lavea sanonta.
Ja siis toi miten sait olkapäät kasvaa, on juuri oikea pitkään treenanneelle jolla tekniikat on hiottu viimeisen päälle.

Mutta keskitason(?) treenaajan kannattaa vielä malttaa ja katsoo oikeesti tekniikat kuntoon vaikka ammattilaisen kanssa. Ei se pelkkä volyymin lisääminenkään kasvata jos suunnanvaihdot tehdään pompuilla
 
Ja siis toi miten sait olkapäät kasvaa, on juuri oikea pitkään treenanneelle jolla tekniikat on hiottu viimeisen päälle.

Mutta keskitason(?) treenaajan kannattaa vielä malttaa ja katsoo oikeesti tekniikat kuntoon vaikka ammattilaisen kanssa. Ei se pelkkä volyymin lisääminenkään kasvata jos suunnanvaihdot tehdään pompuilla
Joo, en siis missään nimessä suosittele ketään tekeen tommoista mitä minä. Se oli mulla ihan semmoinen vähän turhautunut ajatus, että vittu jos ei nyt kasva kun tekee kokoajan. Sain kyllä siitä vasempaan tenniskyynärpään orastavan oireen, joka meni onneksi ohi. En punnertanut ollenkaan niin paljoa, vaan idea oli tehdä 2 punnerrustreeniä kierrossa ja sitten vipareita joka treenin päälle kovaa sellainen 5 sarjaa.

Jaloille mulla kanssa näyttää parhaiten toimivan 10 toiston paremmalla puolella olevat sarjat, joita tehdään vähintään 2 kertaa viikossa.
 
Back
Ylös Bottom