OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Mutta en olis tehnyt mitään, jos olisivat lähetelleet kivesten kuvia, keskisormia, herjauksia ja muuta paskaa viikkoja jollekin mulle. Mutta tuskin sä tätä eroa osaat ottaa huomioon. Mä en muiden puolesta mieltäni pahoita, ei kuulu mulle. Mutta jos mua vastaan hyökkää, en käännä toista poskea. Joten katoppas sinäkin tarkkaan mitä kirjoitat jatkossa, vaihda ketjua heti nyt, älä jatka täällä enää kiitos.
Taas alkoi hupiukkoilu.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eikö Mike ole tehnyt ihan samaa soittaessaan snäpissä asiattomia kuvia lähettelevien tyyppien työnantajille tarkoituksena aiheuttaa niille potkut?

Itse olen elämässä noudattanut sellaista sääntöä että teko on väärä, riippumatta siitä kuka sen tekee.
Itse taas olen elämässä uskonut sellaiseen sääntöön, että teko on väärä, kunhan Mike tekee sen.
 
Vihaseuraajat vuodesta 2005. 19 vuotta sitten jo tämä.

3.webp
 
Mike mikäs sen kotimaisen penkkipunnertajan nimi oli joka tais penkata liki 300 raakana. Olisko ollut Mikko etunimeltään. Sä oot kuvannutkin häntä. Teki kuvissa 50 kässäreillä hauista. Ehkä joku 15 vuotta sitten
 
Mike mikäs sen kotimaisen penkkipunnertajan nimi oli joka tais penkata liki 300 raakana. Olisko ollut Mikko etunimeltään. Sä oot kuvannutkin häntä. Teki kuvissa 50 kässäreillä hauista. Ehkä joku 15 vuotta sitten
Taitaa olla Mikko Hämäläinen kyseessä 🤔 …oli kyllä aika vakuuttava ilmestys aikoinaan!! Kävin huvikseen kattomassa openpowerlifting’istä tuloksia niin käynyt viime vuosina ottamassa Svnl:n alla jokusen kisan mastersseissa.
 
Kyllä, mukava ja leppoisa kaveri on. Se 50kg kässäri oli Mikon ja Ihalaisen Janin välinen hassuttelu. Kun olin kummankin kanssa tekemisissä, niin ne pyysi en muista kumpi ekana, ottamaan kuvan kun pitävät hymyssä suin hammerkäännössä 50kg kässäriä. Sitten toinen otti perässä.
 
Back
Ylös Bottom