OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Screenshot 2024-09-08 at 9.49.14.webp

On ne vekkuleita noi puppelit.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
@Mike Sillon dieetilläsi kun vetelit pangasiusta ja tämä keräsi nestettä kroppaasi, niin kerroit että sait hiilaritankkauksella siirrettyä nuo kalasta tulleet nesteet lihaksiin. Et ole tätä mielestäni selittänyt mutta minun näkökulmastani tässä rikotaan fysiikan lakeja aika lailla.
 
Ei jumalauta näitä röllejä. :LOL: Nämä luuserit pitäisi vatkata takas spermaks ja heittää lakanoille, olisi maailma järkevämpi paikka. Tämänkin"sankarin" vanhemmilta olisi pitänyt kieltää lapsien teko, uskon vahvasti että eivät hekään ole kehittyneitä olentoja kun tommosen sai kasvatettua. :LOL:
 
Ei jumalauta näitä röllejä. :LOL: Nämä luuserit pitäisi vatkata takas spermaks ja heittää lakanoille, olisi maailma järkevämpi paikka. Tämänkin"sankarin" vanhemmilta olisi pitänyt kieltää lapsien teko, uskon vahvasti että eivät hekään ole kehittyneitä olentoja kun tommosen sai kasvatettua. :LOL:
Sulla näyttää olevan tosi paha olo.
 
Toi viive voisi olla viikon niin hyöty jäsenille olisi suurempi.
Joillain tubettajilla on ainakin videot niin että viikon ennakkoon näkee jäsenet 😊
No voinhan mä losauttaa nyt vaikka 4 päivän gapin siihen.
 
Se vanha intro missä tykität animaatiossa kameralla sarjatulta seinään tms on hemmetin kova. Tuli tässä joku päivä vastaan. Harmi ettei oo enään käytössä!
 
Pakko sen verran vielä palata tähän Mikeä maalittaneeseen sekopäähän. Ylistä tulee satunnaisesti seurattua ja sinnehän tämä hyypiö tuli ”saavutuksestaan” raportoimaan. Kyllä yleinen mielipide oli, että täysin pelletouhua sabotoida toisten elinkeinoa, piti henkilöstö tai ei. Tyyppi vittuiltiin ulos langasta, vaikka varmaan odotti jotain muuta. Eli kyse on yksittäisistä hulluista. Kaikenlaisia meemejähän siellä toki tehtaillaan, eikä Mike ole lainkaan ainut niiden kohde, mutta ei 99% siitä porukasta hyväksy mitään tosielämään ulottuvaa häirintää
 
Pakko sen verran vielä palata tähän Mikeä maalittaneeseen sekopäähän. Ylistä tulee satunnaisesti seurattua ja sinnehän tämä hyypiö tuli ”saavutuksestaan” raportoimaan. Kyllä yleinen mielipide oli, että täysin pelletouhua sabotoida toisten elinkeinoa, piti henkilöstö tai ei. Tyyppi vittuiltiin ulos langasta, vaikka varmaan odotti jotain muuta. Eli kyse on yksittäisistä hulluista. Kaikenlaisia meemejähän siellä toki tehtaillaan, eikä Mike ole lainkaan ainut niiden kohde, mutta ei 99% siitä porukasta hyväksy mitään tosielämään ulottuvaa häirintää
Eikö Mike ole tehnyt ihan samaa soittaessaan snäpissä asiattomia kuvia lähettelevien tyyppien työnantajille tarkoituksena aiheuttaa niille potkut?

Itse olen elämässä noudattanut sellaista sääntöä että teko on väärä, riippumatta siitä kuka sen tekee.
 
Eikö Mike ole tehnyt ihan samaa soittaessaan snäpissä asiattomia kuvia lähettelevien tyyppien työnantajille tarkoituksena aiheuttaa niille potkut?

Itse olen elämässä noudattanut sellaista sääntöä että teko on väärä, riippumatta siitä kuka sen tekee.
Mutta en olis tehnyt mitään, jos olisivat lähetelleet kivesten kuvia, keskisormia, herjauksia ja muuta paskaa viikkoja jollekin mulle. Mutta tuskin sä tätä eroa osaat ottaa huomioon. Mä en muiden puolesta mieltäni pahoita, ei kuulu mulle. Mutta jos mua vastaan hyökkää, en käännä toista poskea. Joten katoppas sinäkin tarkkaan mitä kirjoitat jatkossa, vaihda ketjua heti nyt, älä jatka täällä enää kiitos.
 
Back
Ylös Bottom