Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täälläkin mietitty täysin samaa. Välttyis turhanpäiväseltä scrollaamiselta . Toki ilmankin pärjää.Tämä on tosi pieni nyanssi enkä halua valittaa, mutta onko paha duuni saada näiden ketjujen "yläosaan" myös tuo "Edellenen ja sivunumero" homma? Itse on siihen niin tottunut, että on kauhea duuni selata ketju alas sitä varten
Googlen joku kokeilu taas.Mika tuo 'premium keskustelupalsta verkossa' on jota klikkaamalla nakyy jotain 20 vuotta vanhoja thredeja?
Itse tuota olen kaipaillut, toimii kyllä nykyäänkin kun kääntää puhelimen poikittain.Se oli poistettu uudessa versiossa eikä kukaan xenforon forumilla sitä kaipaa. Enkä itsekään oikein tajua mikä sen funktio on varsinkin jos nyt sinne joskus haluaa mennä, niin alhaalta pääsee.
Ei vittu ei kun pystynyt Vip jäsenyyttä maksaan 12 promillen humalassa kun tuli baarista kotiinPaljos mika maksaa Vip jäsenyys, noin että ottaisi vähäksi tai pitemmäks aikaa, kyllähän sen löytäis täältä sivustoiltakin, mut haluais vähän tukea, aattelin vaan sitä että ottaisko pitemmän vai lyhyemmän ekaks.
Ja saatanan sponsori mikä lähti pois saa haistaa pitkän "piipin".
Ehdottomasti kyllä tälle !Mulla on kaikenlaisia kuvia vuosien varrelta, voisin postitella jos porukkaa kiinnostaa. Siis tämmöisiä luurilla otettuja harvinaisempia. Kuvassa Ilkka Mursu, Savolainen ja Jurvansuu.
katso liitettä 267578
Äidinkieli Niko äidinkieli......Erehdyin laittaan snappiin heiton, siellähän postaan jotain harmitonta kerran ehkä viikossa.
katso liitettä 267602