OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tämä on tosi pieni nyanssi enkä halua valittaa, mutta onko paha duuni saada näiden ketjujen "yläosaan" myös tuo "Edellenen ja sivunumero" homma? Itse on siihen niin tottunut, että on kauhea duuni selata ketju alas sitä varten 😂
Täälläkin mietitty täysin samaa. Välttyis turhanpäiväseltä scrollaamiselta :). Toki ilmankin pärjää.
 
Paljos mika maksaa Vip jäsenyys, noin että ottaisi vähäksi tai pitemmäks aikaa, kyllähän sen löytäis täältä sivustoiltakin, mut haluais vähän tukea, aattelin vaan sitä että ottaisko pitemmän vai lyhyemmän ekaks.


Ja saatanan sponsori mikä lähti pois saa haistaa pitkän "piipin".
 
VIP ohjeet

 
Joo suosittelen lämpimästi VIP jäsenyyttä. On tämä hyvä foorumi, itse olen ollut mukana 2003 tai 2004 vuodesta, kaikkiaan 20 vuotta!! Nyt vasta tovi sitten tälle nykyiselle nicille otin ekaa kertaa VIPit ja hyvälle tuntuu 🙂. Jatketaan eteenpäin!
 
Mulla on kaikenlaisia kuvia vuosien varrelta, voisin postitella jos porukkaa kiinnostaa. Siis tämmöisiä luurilla otettuja harvinaisempia. Kuvassa Ilkka Mursu, Savolainen ja Jurvansuu.

Screenshot 2024-09-06 at 0.24.50.webp
 
Paljos mika maksaa Vip jäsenyys, noin että ottaisi vähäksi tai pitemmäks aikaa, kyllähän sen löytäis täältä sivustoiltakin, mut haluais vähän tukea, aattelin vaan sitä että ottaisko pitemmän vai lyhyemmän ekaks.


Ja saatanan sponsori mikä lähti pois saa haistaa pitkän "piipin".
Ei vittu ei kun pystynyt Vip jäsenyyttä maksaan 12 promillen humalassa kun tuli baarista kotiin
Yksin tietenkin, nyyh😄

Huomenna kun vesi maistuu antaaka mulle koordinatit, koska huomenna en välttämättä ole parhaimmassa kunnossa.
Mut
Olikohan toi 12 promillea vähän liioiteltua, heh!
Nyt tämä sälli menee nukkumaan, hyvät yöt..
 
Back
Ylös Bottom