OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Screenshot 2024-08-31 at 0.32.45.webp
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Todellakin, kuukausia vanha privaattina oleva striimi jonka takia yksikään ei jättänyt tilaamatta mitään, muutaman tunnin striimistä pari minuuttia ränttiä. Ketään ei kiinnostanut näinä kuukausina, mutta kun yksi läskiperse clippaaa ja alkaa maalittamaan, niin siinä hassusti sitten menettivät asiakkaita isomminkin plus sitten ison näkyvyyden. Typerintä tossa on se, että ne eivät kuunnelleet mua ollenkaan, vaan kuuntelivat yhtä vihaseuraajaa joka vielä vuosi kaikki asiakaspalvelun mailit nettiin. Ylempi pomo valehtelee sitten mulle päin naamaa että on markkinointimuutoksia jne.

Alkuperäinen diili tehtiin Fastin jälkeen silloisen toimarin Robert Walkerin kanssa, joka Massin perusti. Sen kanssa tehtiin kiinteehintainen diili. Toimarit ja markkinointipomot vaihtui kokoajan, siis monta kertaa vuodessa ja joka ikisellä kerralla mun piti selttää mistä on kyse. Joka kerta sitten diiliä hinattiin alaspäin, ensiksi alemmaksi base hintaaa jonka päälle komissio tilauksista. Sitten hinasivat vielä lisää base hintaa alaspäin, joten mä otin sitten P P S-shopin mukaan. Vuoden alussa sitten ne pudotti kokonaan pois base hinnan, joten vähensin merkittävästi mainostamista. Tää viimeisin diili ei maksanut niille mitään, vaan näkyvyys oli ilmaista, siksi melko helvetin tyhmä päätös.
Mike puhui asiaa tässäkin striimissä,mutta se ei ole muodissa Suomessa nykyään.
 
Koomisin paradoksi kurmeekylvyn toiminnassa oli, että se käytti lievästi sanottuna rasistista kieltä kertomalla, että pakkiksen kirjoittelijat ovat älyllisesti neekereiden tasolla, ja täten hän poistuu foorumilta. Sitten kuitenkin hän oli kovasti huolissaan, kun Mike puhui somaleista negatiiviseen sävyyn. Toki tuo oli tyylipuhdas sabotointi, ei mitään muuta.

En itsekään kovin hyvällä katsonut tuota Miken pätkää somaleista, enkä muutamaa muutakaan näkemääni. Mutta minkään canceloinnin arvoisia suorituksia ne eivät olleet todellakaan. En olisi ikinä uskonut, että cancelointi on nykyisin sentään noin helppoa. Somekohuja olen toki nähnyt, joissa canceloijat kerääntyvät muurahaisten tavoin yhteen, ja lopulta yrittäjä säikähtää joukkopaineen edessä ja katkaisee jonkin yhteistyön. Mutta tässä tapauksessa riitti yhden ylilautalaisen hörhön sähköpostiviesti. Aivan absurdi housuun paskominen Fitnesstukulta. Olin itsekin heiltä säännöllisesti tilaillut pulvereita, mutta on sanomattakin selvää, että se loppui nyt.
 
Se on kans absurdia miten helposti joku sossulan elätti (varmaan jokainen näistä tapauksista) voi oikeasti aiheuttaa isoja ongelmia veronmaksajille ja näiden yrityksille.
Netin kautta voi nämä mielisairaat aiheuttaa oikeasti isoakin ongelmaa ja mainehaittaa pahimmillaan, mutta kun ovat turhakkeita, hapentuhlaajia niin eihän noita suomi pysty edes rankaisemaan kunnolla. Sinne vaan ulosottoon jatkoksi mahdollisia korvauksia näistä ja piereskely kelan kämpässä jatkuu kuten ennenkin...

Tässä maassa on kusessa monella tapaa, jos tekee järkeviä, omistaa asioita ja on niinsanotusti menetettävää varsinkin taloudellisesti.
Sitten nämä taas jotka ryssineet kaiken on taas vapautettu kaikesta vastuusta ja käytännössä voivat tehdä mitä vain.

Asetelma on kestämätön monessakin suhteessa ja nykyaikana tuo on vain korustunut entisestään.
 
Lorvailijat ja vähäosaiset saa tutia oikeistohallituksen edessä kun tuloerot ruuvataan tappiin köyhien kustannuksella. Tuntuu varmaan vitun tyhmältä keskituloisista ja sitä vähävaraisemmista persuista kun kaikki mihin luvattiin olla koskematta heikennetään.

Miksi työtätekevän pitäisi tehdä työtä sen edestä joka ei halua sitä tehdä? Puhut tulon siirto eroista varmaankin? Mikä automaattinen tulo sulla pitää olla minkä joku muu sulle tekee? Olenko sulle velkaa? Duunari joutuu hikoilemaan kovemmin jos joku muu saa ilmaista sen saman työn hedelmästä. Pienipalkkaista työtä tekevän verotusta on kevennetty, ei kiristetty. Tietty toi alvin nosto oli nolo, sitä vastaan olen kyllä täysin.
 
Koomisin paradoksi kurmeekylvyn toiminnassa oli, että se käytti lievästi sanottuna rasistista kieltä kertomalla, että pakkiksen kirjoittelijat ovat älyllisesti neekereiden tasolla, ja täten hän poistuu foorumilta. Sitten kuitenkin hän oli kovasti huolissaan, kun Mike puhui somaleista negatiiviseen sävyyn. Toki tuo oli tyylipuhdas sabotointi, ei mitään muuta.

En itsekään kovin hyvällä katsonut tuota Miken pätkää somaleista, enkä muutamaa muutakaan näkemääni. Mutta minkään canceloinnin arvoisia suorituksia ne eivät olleet todellakaan. En olisi ikinä uskonut, että cancelointi on nykyisin sentään noin helppoa. Somekohuja olen toki nähnyt, joissa canceloijat kerääntyvät muurahaisten tavoin yhteen, ja lopulta yrittäjä säikähtää joukkopaineen edessä ja katkaisee jonkin yhteistyön. Mutta tässä tapauksessa riitti yhden ylilautalaisen hörhön sähköpostiviesti. Aivan absurdi housuun paskominen Fitnesstukulta. Olin itsekin heiltä säännöllisesti tilaillut pulvereita, mutta on sanomattakin selvää, että se loppui nyt.
Ihan hyvin oisit voinut katsoa hyvällä, Miken pätkän puikulapäistä.
Elintasosurffareita he ovat ja minunkin verorahoilla elävät.


Heitin muuten viestin Fitnestukulle, ihan asiallisesti ja kerroin että en enää ole heidän asiakas, jollei Pakkotoiston sponsorisopimus jatku.
 
Miksi työtätekevän pitäisi tehdä työtä sen edestä joka ei halua sitä tehdä? Puhut tulon siirto eroista varmaankin? Mikä automaattinen tulo sulla pitää olla minkä joku muu sulle tekee? Olenko sulle velkaa?
Geneerisimmät olkinuket tuli ainakin kuin apteekin hyllyltä.
Tarkoitinkin koulutus- ja soteleikkauksia, sekä työmarkkinauudistuksia jossa heikennettiin työntekijän neuvotteluasemaa ja työehtoja perustavalla tasolla.
Eikä jälkimmäisellä edes säästetä mitään, vaan lobattu hanke sijoittaja jättien toimesta. Annetaan työntekijälle ihan maksimissaan pienin elämiseen riittävä minimi, jotta saadaan maksimoitua liiketulos.
 
Annetaan työntekijälle ihan maksimissaan pienin elämiseen riittävä minimi, jotta saadaan maksimoitua liiketulos.

Nyt on aika vasemmistolainen paatos päällänsä. Tietenkin työnantaja palkitsee työntekijänsä kykyjen perusteella ja hyvistä työntekijöistä kokoajan kilpaillaan työmarkkinoilla. Tietenkin liiketulos pitää pyrkiä maksimoimaan. Näin kuuluu asioiden markkinataloudessa olla, se luo kehitystä ja edistystä.
Valtion jutut missä kyvykkäältä ja ei niin kyvykkäältä työntekijältä vedetään rahaa ohi sohvalla makaajalle on sitten sosialismia. Mitään kehitystä tai edistystä ei siihen liity.
 
Miksi työtätekevän pitäisi tehdä työtä sen edestä joka ei halua sitä tehdä? Puhut tulon siirto eroista varmaankin? Mikä automaattinen tulo sulla pitää olla minkä joku muu sulle tekee? Olenko sulle velkaa? Duunari joutuu hikoilemaan kovemmin jos joku muu saa ilmaista sen saman työn hedelmästä. Pienipalkkaista työtä tekevän verotusta on kevennetty, ei kiristetty. Tietty toi alvin nosto oli nolo, sitä vastaan olen kyllä täysin.
Kannattaa opiskella hyvä ammatti, niin ei joudu tekemään raskasta työtä huonolla palkalla. Voi tehdä hyvää työtä hyvällä palkalla, tai lorvailla, jos ei saakaan sitä työtä.
 
Heitin muuten viestin Fitnestukulle, ihan asiallisesti ja kerroin että en enää ole heidän asiakas, jollei Pakkotoiston sponsorisopimus jatku.
Sait varmaan saman copy/paste vastauksen mitä muutkin, ne tuskin lukee paria riviä enempää, sen verran vähän niitä asiakkaat kiinnostaa.
 
Tämän päivän lehdessä oli tämmöinen uutine.

Mies sai pitkän porttikiellon kaikkiin Espoon uimahalleihin​


Juttua kun luki niin tuli eräs tässäkin ketjussa mainittu herra mieleen!
 
Tämän päivän lehdessä oli tämmöinen uutine.

Mies sai pitkän porttikiellon kaikkiin Espoon uimahalleihin​


Juttua kun luki niin tuli eräs tässäkin ketjussa mainittu herra mieleen!
Juu, nyt se Juhana sitten ylitti uutiskynnyksen. Oikeasti toivon, ettei siitä uutisoida joskus vielä selkeästi vakavampien asioiden tiimoilta.
 
Onko sulla mitään omia monitorointeja pakkikselle? Mulla oli joskus UC:lla monta päivää palvelin solmussa ja tajusin vasta kun tuli tällainen viesti. Toki ei ollut mikään kriittinen palvelin ja siksi huomasinkin vasta sähköpostin tullessa.
Luen tätä niin paljon, että huomaan kyllä jos kippaa.
 
Back
Ylös Bottom