Täysin sama vastaus tuli myös minulle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täysin sama vastaus tuli myös minulle.
Crockpot express ja siis life hack. Mä voin sit antaa porukalle ohjeita ajoista minkä mikäkin ruoka vaatii.Minkä merkkinen se painekeitin on sulla Mike? Mietin jos hommais kans sellasen.
Sama mulle…Täysin sama vastaus tuli myös minulle.
Kuin myös tänneSama mulle…
Nääkin hävis tässä asiakkaita ja isomman näkyvyyden.Fitnesstukku ei vaan tajua, että yrityspuolellakin woke oli ja meni jo. Yritysmaailma on aktiivisesti ruvennut kääntämään niitä hommia kiinni, kun on tajuttu että siitä onkin vain haittaa eikä hyötyä.
Tää Ossi omalla sanomallaan nimellä on tubessa kuukausia tullut vaan aukomaan päätänsä tehden vaan aina uudestaan bannin jälkeen nimimerkin. Joka kerta se oli jotain ala-arvoista paskaa, johon vastasin vaan isällisesti tai heitin ulos. Se sama jatkui aina joka striimissä. Ja sitten se siirtyi tänne, alkoi samaan paskanjauhamiseen täällä, sai bannit, mutta teki toisen nimimerkin Veera nimisen naisen sähköpostilla, edellinen oli toisen naisen nimisellä sähköpostilla. Ja jatkoi sitten samaa. En osaa sanoa paljonko on sitten ylilaudalla tota maalittamista harrastanut.Tuo kyrpeekylpy nyt oli tosiaan aikamoinen persekarpanen ja nilkki. Epaselvaksi mulle jai mita Mike on sanonu mutta jos ei Miken toimintaa hyvaksy, voi olla yksinkertaisesti olla kayttamatta pakkotoistoa ja kuluttaa aikaansa muualla negaamisen sijaan.
Todellakin, kuukausia vanha privaattina oleva striimi jonka takia yksikään ei jättänyt tilaamatta mitään, muutaman tunnin striimistä pari minuuttia ränttiä. Ketään ei kiinnostanut näinä kuukausina, mutta kun yksi läskiperse clippaaa ja alkaa maalittamaan, niin siinä hassusti sitten menettivät asiakkaita isomminkin plus sitten ison näkyvyyden. Typerintä tossa on se, että ne eivät kuunnelleet mua ollenkaan, vaan kuuntelivat yhtä vihaseuraajaa joka vielä vuosi kaikki asiakaspalvelun mailit nettiin. Ylempi pomo valehtelee sitten mulle päin naamaa että on markkinointimuutoksia jne.Ja kyllä nyt tässä miken keississä tukku kusi omia bisneksiään jonkun idiootin valittamisen takia.
Tää Ossi omalla sanomallaan nimellä on tubessa kuukausia tullut vaan aukomaan päätänsä tehden vaan aina uudestaan bannin jälkeen nimimerkin. Joka kerta se oli jotain ala-arvoista paskaa, johon vastasin vaan isällisesti tai heitin ulos. Se sama jatkui aina joka striimissä. Ja sitten se siirtyi tänne, alkoi samaan paskanjauhamiseen täällä, sai bannit, mutta teki toisen nimimerkin Veera nimisen naisen sähköpostilla, edellinen oli toisen naisen nimisellä sähköpostilla. Ja jatkoi sitten samaa. En osaa sanoa paljonko on sitten ylilaudalla tota maalittamista harrastanut.
Mutta nyt on kuitenkin ilmeisesti poliisi ottanut tosissaan, koska sieltä tuli vahvistus, että on otettu tutkintaan, muutoin aina kestää 2 vuotta kunnes sitten sanovat ettei ole enää voimassa vaan vanhentunut. Olis jo aikakin koska tää alkaa meneen jo vitusti ylitte tämä jatkuva vainoaminen monen toimesta.
Ei se liity muhun joten ei ole mun homma puolustella muita. Kyllä ne kytät sen täältä sitten näkee mitä kirjoitti.Varmaan oot jo laittanutkin, mutta se tuo kaverin kirjoittama juutalaismanifesti kannattaa laittaa poliisille kaiken muunkin materiaalin lisäksi, niin siitä näkee ihan selvästi ettei kaverilla ole mitään muuta asiaa kuin pelkkää pahaa.