OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kahden vuoden vipit maksettu täälläkin. Minuakin kyrsii suunnattomasti tuollaiset häiriköt, jotka ilkeävät puuttua toisten ihmisten työhön ja toimeentuloon ihan vain kiusallaan. Paljonkohan tuokin häirikkö mahtaa itse verotuloja maksaa ja tienata yhteiskunnalle rahaa? Veikkaan, että taitaa olla paremminkin saamapuolella.

Lisäksi ketuttaa myös yritykset, jotka reagoivat tuolla tavoin asiaa sen kummemmin tutkimatta ja aiheesta edes asianomaisen kanssa keskustelematta. Joten menee boikottiin tälläkin suunnalla.

Elämme kyllä omituisia aikoja, kun kaiken maailman nettihuutelijat saavat näinkin paljon kiusaa aikaan. Perkele.
 
Ja edelleen samaa mieltä kaikista narkeista, spugeista ja muista, en todellakaan halua asua alueella jossa huumeita diilataan. Suomessa vaan pitää olla hiljaa eikä saa vahingossakaan sanoa mitään. Istuu vaan hiljaa ja koittaa olla kuten muutkin. Kallioonhan en ikinä muuttais kun siellä on narkkeja, mut sen sanominen onkin ihan ok.
 
Kannattaa sinne fitnesstukulle myös kertoa miten Mikeä maalitettu eri tavoin vuosia ja että kyseinen valittaja ei ole heidän normaali vilpitön asiakas vaan kyseessä tarkoitushakuinen ajojahti. Hyvä varmasti myös kertoa että klippi oli livestriimistä eikä Miken julkaisemasta videosta ja että klippi irrotettu asiayhteydestä.
 
On ne ennenkin tukulle mailannut ja muille sponsseille. Ihan normaalia se on ollut. Ajat on vaan muuttuneet niin paljon, että nykyään melkein kaikki on pahasti sanottu. Mitään ei saa sanoa, mutta samaan aikaan kyllä saa vihaseurata ja sanoa ihan mitä vaan kenestä henkilökohtaisesti. Jotenkin kiero asetelma.
 
Onneksi wokettajat veti homman niin yli, että se on tosiaan ruvennut jo haittaamaan yrityksiä jotka siihen myös markkinoinnissa lähti ja yritykset on ruvennut hiljentämään näitä DEI eli monimuotoisuus osastoja ja osa ajanut alas ihan kokonaankin.

Kyllähän se näkyy, kun ei terve järki vaan tue eikä taitu siihen hömpötykseen.
 
Kampissa ajelee sähkörullatuolilla kaveri jonka istuimen perässä lukee ”Jesus saves”. Käveliskö omin jaloin jos ei uskois?

Mä oon elänyt kivan elämän, tehnyt mitä haluun joka tatskoissakin on sanomana.

Mä oon varma että uskovaisuus pilaa ihmisen elämän, se ei elä tätä elämää itsensä takia, vaan pelon ja syyllisyyden alla.

Jos joku nyt tästä kiihottuu ihmisryhmää vastaan, se ei mun ongelma ole. Meillä on Suomessa sananvapaus, tai ainakin oli.

Jos joku taas kantaa kristinuskon symboleja ja kerää mammonaa, se ei ole uskovaista nähnytkään jos raamattua uskominen on.
 
Viimeksi muokattu:
On muuten mielenkiintoinen konsepti tämä vihaseuraaminen. Siis mua saa yli 10 vuotta herjata ja pyrkiä tekemään harmia. Se sitten oikeutetaan sillä jos mä niiden vuosien varrella joskus vastaan siihen. Miten se maalittaminen on ihan hyväksyttyä, mutta maalin kohdetta sitten syytetään joka ikisestä sanomisesta.

Miettikää jos mä alkaisin herjaamaan jokaista skenen kisaajaa sen sijaan että lajia tuen, olisko se hyväksyttävää? Ei mun kohdalla, mutta kyllä mua saa pistää oikeelta ja vasemmalta minkä kerkee.
 
Nyt on nähty tuo video, ohan se nyt ehkä vähän kyseenalainen.
Pitää ottaa huomioon ettei kyseessä ole Miken julkaisema video vaan klippi livestriimistä jossa ollut chatin kanssa vuorovaikutteista keskustelua joka ajautunut tollasen aiheeseen ja siitä joku tehnyt videon jota levittelee, missä tollasta tajunnanvirtaa irotettuna tilanteesta ja asiayhteydestä. Mike itse poistaa aina livestriimit heti näkyvistä. Aika iso ero siis siihen verrattuna että Mike laatisi ja levittäisi ton tyylistä sanomaa. Toi oli ikäänkuin keskustelusta poimittua spontaania juttua joka esitetty vielä tolleen vähän särmikkäästi.
 
On muuten mielenkiintoinen konsepti tämä vihaseuraaminen. Siis mua saa yli 10 vuotta herjata ja pyrkiä tekemään harmia. Se sitten oikeutetaan sillä jos mä niiden vuosien varrella joskus vastaan siihen. Miten se maalittaminen on ihan hyväksyttyä, mutta maalin kohdetta sitten syytetään joka ikisestä sanomisesta.

Miettikää jos mä alkaisin herjaamaan jokaista skenen kisaajaa sen sijaan että lajia tuen, olisko se hyväksyttävää? Ei mun kohdalla, mutta kyllä mua saa pistää oikeelta ja vasemmalta minkä kerkee.
Tää nyt ei liity aiheeseen mitenkää, mutta näin koira ihmisenä kiinnostaa onko pentu jo tullu?

Laita ihmeessä kuvia tuonne koiraketjuun 😊
 
Mites, jos tekisi matskua jonnekin paikkaan, joka on vahvan tunnistautumisen takana? Sitten, jos jonnet alkaa oksentamaan on henkilöllisyys heti tiedossa?
 
Tää nyt ei liity aiheeseen mitenkää, mutta näin koira ihmisenä kiinnostaa onko pentu jo tullu?

Laita ihmeessä kuvia tuonne koiraketjuun 😊
14 päivä ens kuuta mennään hakemaan. Rotu onkin sitten ylläri.
Mites, jos tekisi matskua jonnekin paikkaan, joka on vahvan tunnistautumisen takana? Sitten, jos jonnet alkaa oksentamaan on henkilöllisyys heti tiedossa?
Nyt kaikki striimit on maksumuurin takana eikä sitä voi maksaa käteisellä, niin eihän ne sinne uskalla tulla aukomaan enää. Se onkin nyt sitten aiheuttanut melko ison tyhjyyden niiden elämään ja tulee oireilemaan valtavana tarpeena nähdä kaikki mun sanomiset ja tekemiset vihan lähteenä.
 
Mä oon varma että uskovaisuus pilaa ihmisen elämän, se ei elä tätä elämää itsensä takia, vaan pelon ja syyllisyyden alla.
Mikä pilaa kenetkin ja kenen mielestä. Ei vika ole niinkään uskomuksessa vaan ihmisessä sekä miten tulkitsee toteuttaa uskontoa ja uskomustaan.

Kristinuskossakin on niin monenlaista hiihtäjää siinä missä yksi maksaa vain kirkollisveroa ja on muuten katukuvassa "näkymätön" ja toinen ääripää voisi olla taas ns. kiihkouskovainen joka elää ja julistaa raammattua sanatarkasti.

Jokaisessa uskomuksessa ja uskonnossa on ristiriitansa. Ihminen on vaan olento joka haluaa itselleen selityksiä ja tukeutuu uskomuksiin ja uskontoihin. Oli sitten satanisti, ateisti, kristitty tai helikopteri.
 
Back
Ylös Bottom