Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei oikein sovi tieteellisen maailmankuvan kanssa yhteen mutta eihän sitä voi koskaan täysin varma olla.Et kuitenkaan ole ihan varma?
Vaiko varmuuden vuoksi et ihan kokonaan kieltänyt?
Better to be safe than sorryEi oikein sovi tieteellisen maailmankuvan kanssa yhteen mutta eihän sitä voi koskaan täysin varma olla.
Pitää ottaa huomioon ettei kyseessä ole Miken julkaisema video vaan klippi livestriimistä jossa ollut chatin kanssa vuorovaikutteista keskustelua joka ajautunut tollasen aiheeseen ja siitä joku tehnyt videon jota levittelee, missä tollasta tajunnanvirtaa irotettuna tilanteesta ja asiayhteydestä. Mike itse poistaa aina livestriimit heti näkyvistä. Aika iso ero siis siihen verrattuna että Mike laatisi ja levittäisi ton tyylistä sanomaa. Toi oli ikäänkuin keskustelusta poimittua spontaania juttua joka esitetty vielä tolleen vähän särmikkäästi.Nyt on nähty tuo video, ohan se nyt ehkä vähän kyseenalainen.
Tää nyt ei liity aiheeseen mitenkää, mutta näin koira ihmisenä kiinnostaa onko pentu jo tullu?On muuten mielenkiintoinen konsepti tämä vihaseuraaminen. Siis mua saa yli 10 vuotta herjata ja pyrkiä tekemään harmia. Se sitten oikeutetaan sillä jos mä niiden vuosien varrella joskus vastaan siihen. Miten se maalittaminen on ihan hyväksyttyä, mutta maalin kohdetta sitten syytetään joka ikisestä sanomisesta.
Miettikää jos mä alkaisin herjaamaan jokaista skenen kisaajaa sen sijaan että lajia tuen, olisko se hyväksyttävää? Ei mun kohdalla, mutta kyllä mua saa pistää oikeelta ja vasemmalta minkä kerkee.
14 päivä ens kuuta mennään hakemaan. Rotu onkin sitten ylläri.Tää nyt ei liity aiheeseen mitenkää, mutta näin koira ihmisenä kiinnostaa onko pentu jo tullu?
Laita ihmeessä kuvia tuonne koiraketjuun
Nyt kaikki striimit on maksumuurin takana eikä sitä voi maksaa käteisellä, niin eihän ne sinne uskalla tulla aukomaan enää. Se onkin nyt sitten aiheuttanut melko ison tyhjyyden niiden elämään ja tulee oireilemaan valtavana tarpeena nähdä kaikki mun sanomiset ja tekemiset vihan lähteenä.Mites, jos tekisi matskua jonnekin paikkaan, joka on vahvan tunnistautumisen takana? Sitten, jos jonnet alkaa oksentamaan on henkilöllisyys heti tiedossa?
Mikä pilaa kenetkin ja kenen mielestä. Ei vika ole niinkään uskomuksessa vaan ihmisessä sekä miten tulkitsee toteuttaa uskontoa ja uskomustaan.Mä oon varma että uskovaisuus pilaa ihmisen elämän, se ei elä tätä elämää itsensä takia, vaan pelon ja syyllisyyden alla.