OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Mun striimit on ollut aina sellaista rentoa juttelua aiheesta kun aiheesta, musiikista, leffoista, treenistä, ravinnosta jne. Maahanmuuttoon en ole ottanut kantaa tai politiikkaan, sen olen aina sanonut kun ovat turhia aiheita. Mutta striimit oli sitten aina väärällään näitä huutelijoita, joiden roustaaminen oli hauskaa kontenttia eikä siellä pahoittanut mieltänsä kuin nää huutelijat kun niille vastattiin isällisesti.

Se vain meni enemmän ja enemmän siihen huuteluun ja nyt kun ei striimejä enää pääse katsomaan, tavalla tai toisella sitten koitetaan aiheuttaa harmia.

Mut niitä ei siis enää julkisesti tule, vaan nyt ne on ihanan asiallisia kun sisään pääsee vaan maksavat tyypit. Maksumuuri aiheuttaa sen, että anonymiteetti katoaa, joten ne ei sinne sitten tule ollenkaan.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Rasismi on mun mielestä helvetin oksettavaa mutta en kyllä koe tarpeelliseksi kyseisen videon vuoksi boikotoida pakkista tai Mikeä.

Onhan somessa/julkisuudessa vaikuttaneiden lausumia aina käyty uutisissa läpi ja harvojen teot on niin pahoja olleet että niitä täysin blokattaisiin.

Ei liity tähän mitenkään mutta esim. muuan Roope Salminen on tuomittu seksuaalirikollinen ja edelleen porskuttaa menemään töllössä.

Ps. Fitnesstukulle laitoin itse ainakin mailia kuinka typerää heidän reaktio tähän toimintaan oli ja jää pulverit sieltä tilaamatta
 
Juhanakin oli saanut porttikiellon Espoon kaikkiin liikuntatiloihin
Taisi kuvaaminen olla syynä vaikka ei sanonut itse kuvanneensa mitään kielletyillä alueilla Oli kuitenkin kuvannut ulkomaalaistaustaisia valvojia joita oli sitten arvostellut.
 
Laittakaa vaan sinne mailia. Tajuavat edes vähän miten hölmö veto toi niiden puolelta on ottaen huomioon sadat miljoonat mainosnäytöt vuosien aikana.
 

Liitteet

  • Screenshot_2024-08-24-15-48-22-05_e307a3f9df9f380ebaf106e1dc980bb6.webp
    Screenshot_2024-08-24-15-48-22-05_e307a3f9df9f380ebaf106e1dc980bb6.webp
    95,6 KB · Katsottu: 684
Juhanakin oli saanut porttikiellon Espoon kaikkiin liikuntatiloihin
Taisi kuvaaminen olla syynä vaikka ei sanonut itse kuvanneensa mitään kielletyillä alueilla Oli kuitenkin kuvannut ulkomaalaistaustaisia valvojia joita oli sitten arvostellut.
Jos Tegelbergirstä puhut niin taitaa olla muutakin syytä porttikieltoihin kuin kuvaaminen.
 
Onko parempaa tietoa?
Se minkä hänen videostaan päättelin niin tuon arvelin olevan syy?
En tiedä eikä itse kyllä sano meuhkanneensa tai mesonneensa siellä?
No Juhana ite on sitä mieltä, että hän on eliittiyksilö ja treenaa kovempaa kuin kukaan muu ja sen takia hänelle ollaan kateellisia ja siksi saa porttikiellon kaikille saleille. Kyllä se siellä meuhkaa, häiritsee muita, itkee joka asiasta jne. Ei pelkästä kuvaamisesta saa porttikieltoa kaikkille kuntosaleille, uimahalleihin jne.
 
Olis nyt hyva laittaa se video tanne etta kaikki voi paattaa oliko jutut harmittomia vai ei. Moni on taalla jo muodostanut mielipiteensa nakematta sita.
No eiköhän Pakkotoistolla 90 tuhannen viestin joukosta jo tuli selväksi, etten ole mikään mitä tossa sanotaan. Ei kai kukaan nyt herranjumala vedä mielipidettä musta jonkun 5kk vanhan striimiklipin perusteella kun on vastineena 175 podcastia ja ties kuin monta muuta videota. Kyseessä olevassa stiimissä kyllä kaikki nauroi, koska se oli semmoista ronskia huumoria. Yksi nyt vaan on sitten klipannut siitä sopivan osan ja maalittaa sillä.
 
No Juhana ite on sitä mieltä, että hän on eliittiyksilö ja treenaa kovempaa kuin kukaan muu ja sen takia hänelle ollaan kateellisia ja siksi saa porttikiellon kaikille saleille. Kyllä se siellä meuhkaa, häiritsee muita, itkee joka asiasta jne. Ei pelkästä kuvaamisesta saa porttikieltoa kaikkille kuntosaleille, uimahalleihin jne.
Kuitenkaan sitä ei nyt syytetty kuntosali meuhkaamisesta tai hikoilusta.
Sekä oli lisäksi kuvaillut laillisissa paikoissa mutta kuvannut valvojia jotka ulkomaalaistaustaisia ja arvostellut heitä omassa tik-tosissaan mm.kielitaidottomuudesta ja jakanut tätä julkisesti.
Toinen mahdollisuus on sitten että pomo Stubb päätti näyttää kuka niitä porttikieltoja antamaan pystyy kun Juhana oli uhannut ettei Stubin tarvitse naamaansa samalla uimahallilla näyttää.
Ehkä vaikka vaan joku presidentin kansliasta tällaisen on keksinyt tehdä.

Juhana on ihan väriläiskä En tiedä onko henkilö joka pystyy pokkana esittämään näitä juttuja mutta tuovat kyllä ihan kivaa ja huvittavaa sisältöä synkkiin somekeskuteluihin.

Ymmärrän myös että monet teistä suhtautuvat vihamielisesti Juhanaan
Kyllähän hän laukoo noita ilkeyksiä kenties saadakseen sitä huomiota ja on bodari skenen ulkopuolinen henkilö ja suututtanut käytöksellään tai muuten salin omistajia ja muitakin Kun aina jos häneltä kysytään mielipidettä jostain henkilöstä hän sanoo sen mahdollisimman ilkeästi ja tietysti juuri bodymaailman henkilöistä hänen mielipidettään kysellään.

Outoja juttuja hänestä kyllä itsestään paljastuu kun seurailee mutta onpahan väriläiskä
 
Ps Laitoin myös minä pitkähkön tekstin Fitnesstukkuun asiakaspalveluun mutta käymmäten hävitin luonnoksen kun piti kopioida tänne
Mietin pitäisikö tuosta henkilöstä tehdä myös rikosilmoitus kiihotuksesta kansanryhmää kohtaan Siinä mitä hän puhui Juutalaisista
Kun poliisi on kuitenkin kohtuu herkkänä ääriryhmien suhteen
Tietysti jos senkin useampi tekisi....
 
Ps Laitoin myös minä pitkähkön tekstin Fitnesstukkuun asiakaspalveluun mutta käymmäten hävitin luonnoksen kun piti kopioida tänne
Mietin pitäisikö tuosta henkilöstä tehdä myös rikosilmoitus kiihotuksesta kansanryhmää kohtaan Siinä mitä hän puhui Juutalaisista
Kun poliisi on kuitenkin kohtuu herkkänä ääriryhmien suhteen
Tietysti jos senkin useampi tekisi....
Ei mun mielestä pidä, itse ainakin ajattelen, etten voi muiden puolesta alkaa oikeutta jakelemaan, mutta jos mua vastaan hyökätään, niin sillon reagoin.
 
Back
Ylös Bottom