OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Satanisti tai ateisti ei usko mihinkään, vaan nimenomaan kieltää kaiken ja maallinen vain merkkaa.
No onhan noita saatanaan uskovia ja sitä palvovia satanisteja ja vastaavasti ateisteja, jotka eivät kiellä mitään vaikka eivät uskokaan. Eli savolaisia (agnostisia) ateisteja ’saattaa olla tai sitten ei’, mutta eivät usko ilman todisteita.
 
Mä oon varma että uskovaisuus pilaa ihmisen elämän, se ei elä tätä elämää itsensä takia, vaan pelon ja syyllisyyden alla.
Mä en ole tuosta kyllä varma. Itse siis olen ateisti. Tai en kyllä jaksa itseäni sellaiseksikaan määritellä. Mutta sellainen akateeminen tiedelähtöinen suhtautuminen maailmaan. Mutta tunnen monia uskovaisia jotka elävät ihan tavallista elämää ja ovat henkisesti aina hyvin tasapainoisia ja onnellisia. Monelta heiltä puuttuu sellainen ahdistus ja elämäntuska mitä osalla taas on. Montaa ihmistä voi ahdistaa sellainen kyyninen, tieteellisen kylmä näkemys maailmasta ja kaipaavat sellaista optimistista hengellisyyttä siihen mukaan vaikkeivat mitä kiihkouskovaisia tai mitenkään tarkkaan uskonnon sääntöjä noudattavia olisikaan. Yksi tuttu, joka on paljon tutkimusta tekevä lääkäri, uskoo myös jumalaan. Pitää kyllä tutkijoiden näkemystä maailman kehityksestä oikeana sekä evoluution ideaa. Se on vain se alussa ollut big bang jonka jumala käynnisti. Sitä kanssa pohtinut kuinka paljon viime vuosikymmenten uskonnollisuuden väheneminen on lisännyt erilaiste lahkojen ja muiden ehdottomien ideologioiden suosiota. Moni ihminen kun kaipaa helppoja ja selkeitä vastauksia vaikeisiin kysymyksiin.
 
14 päivä ens kuuta mennään hakemaan. Rotu onkin sitten ylläri.

Nyt kaikki striimit on maksumuurin takana eikä sitä voi maksaa käteisellä, niin eihän ne sinne uskalla tulla aukomaan enää. Se onkin nyt sitten aiheuttanut melko ison tyhjyyden niiden elämään ja tulee oireilemaan valtavana tarpeena nähdä kaikki mun sanomiset ja tekemiset vihan lähteenä.
Siis se ei ookkaa Cane corso, rotu vaihtunu?
 
Ihan aidosti kiinnostaa, että mikä sai sinut tekemään tuon? Kateus, katkeruus, kosto jostain, vai onko somalit erityisen lähellä sydäntä?
Ei ole 😆. Haukku neekereiksi ihmisiä äsken täällä. Huvittavaa kyl, et noi firmat nuolee persettä. Enpä osta Tukulta enää ikinä mitään. Hyi vittu mitä selkärangattomia botteja 🤢.
 
IMG_6330.webp
 
Täytyy itsekin kirjoittaa Fitnesstukulle ja lopettaa lopullisesti sieltä tilaaminen. Jos miettii tämän sekopään kirjoittelua tänne juutalaisista, niin olen täysin vakuuttunut, etteivät hänen motiivinsa raportoida Fitnesstukulle liittyneet rasismiin, vaan kaikki yksilöityi nimenomaan Mikeen. Joku voisi ajatella, ettei ilmiantajan motiivien tarvitse ole Fitnesstukulle oleellisia. Ehkä ei, mutta siinä samalle he myöntyvät tällaiseen terroriin ja maalittamiseen sekä hyväksyvät sen.

Onhan Pakkotoiston tietyissä ketjuissa suht vahva rasistinen klangi, ja Mikeltäkin löytyy välillä aika vahvaa mielipidettä tiettyyn suuntaan. Ja tuossa kyseisessä videossa kyllä aika kategorisesti somaleista puhutaan. Mutta mitä sitten? Ei rasistiseen ajatteluun taipuvainen henkilö ole automaattisesti mikään paha ihminen tai huono tyyppi.

"Suvaitsevaisuus" määrittelee ihmisen moraalia nykyään. Maailmassa on niin monta oleellista ihmisen "pahuutta" tai "hyvyyttä" määrittelevää tekijää, mutta nykyään on jumiuduttu vain siihen, miten "suvaitsevainen" hän on (ts. miten suhtautuu tiettyihin vähemmistöihin).

Miken panos skenelle on valtava ja Pakkotoiston kautta löytynyt innostus bodaukseen ja/tai voimailuun on antanut välillisesti niin monta tilausta esim. tuonne Fitnesstukkuun, että on kyllä häpeällistä katkaista yhteistyö tämän takia. Aika järkyttävää suorastaan. Isosti tsemppiä Mikelle noiden ihmissaastojen kanssa! 💪
 
Fitnesstukulle myös erittäin paljon risuja siitä, että ne näytti nyt tien näille vihaseuraajille. Ne antoi selkeän signaalin, että heitä voi manipuloida näinkin isolla tasolla kuin vuosia jatkuneet sopimukset. Ovat meinaan nämä sankarit nyt aivan kiimassa mailaamassa SKL:lle, Gaozille, Iltalehtiin jne. Samaan aikaan täysin sokeita sille, että ovat kohta yli 10 vuotta tota henkilökohtaista jahtia jatkaneet.

Ja toi on niin vitun sairasta toimintaa, tämäkin kaveri jäi melkein kiinni. Ja mikä sen agenda oli. Se avas langan, jossa oli joku iso dopingrikos Turussa asuvan tyypin osalta. Ei siinä mitään, mutta viestinä oli, "Kukahan mahtaa olla" ja sattumoisin mun kuva siinä sitten.

Nää on mielenvikaisesti pakkomielteessä mua kohtaan.

Screenshot 2024-08-26 at 0.07.31.webp


Mutta tämän Ossin kohdalla on IP.t tallessa komeesti. Sillä on 5 ip-osoitetta eikä yhtään päällekäistä käyttäjää kuten suurimmalla osalla mobiilikäyttäjistä. Mulla on kymmeniä keskeytettyjä tutkintoja aina sellaisella syyllä, että menee usko koko systeemiin. Väsynein syy on se, että odottelevat 2 vuotta ja sitten sanovat että juttu vanhentunut.
 
Kovat olkapäät! Mutta onko hävinny kulmakarvat jonnekkin, jotenkin ei näyttäs olevan niitä tuon kuvan perusteella 🤣 tai sitten silmät harottaa 🤪 mulla siis 🤭
En onneksi ole, otin iPhonen telelinssillä joka maksimissa softaa kuvaa ja oon melko varma, että toi peili vähän leventää. En mä ihan noin levee ole.
 
että on kyllä häpeällistä katkaista yhteistyö tämän takia. Aika järkyttävää suorastaan.
Jäi sellainen kuva, että aika heppoisin perustein pistivät yhteistyön poikki. Jäi vähän sellainen kuva, että fitnnestukkua ei pahemmin edes kiinnosta kun eivät ilmeisesti edes Miken kanssa keskustelleet asiasta.

Pistääkö ne soppareita poikki yleensäkin vaan sen takia että ihan kuka tahansa yksittäinen henkilö menee laittamaan heille viestiä, että sisällöntuottaja x sanoin näin ja noin.
 
Ei pystynyt enää editoimaan...
Itsellekin 24kk VIP otettu, vaikka ilmankin tähän asti pärjätty hyvin. Henkilökohtaisesti en Miken kengissä ottaisi Fitnesstukkua takaisin, vaikka päättäisivät pyörtää päätöksen, mutta itse en ole koskaan erityisemmin pitänyt kyseisestä lafkasta muutenkaan, joten saatan olla puolueellinen :sneaky:
 
Jäi sellainen kuva, että aika heppoisin perustein pistivät yhteistyön poikki. Jäi vähän sellainen kuva, että fitnnestukkua ei pahemmin edes kiinnosta kun eivät ilmeisesti edes Miken kanssa keskustelleet asiasta.

Pistääkö ne soppareita poikki yleensäkin vaan sen takia että ihan kuka tahansa yksittäinen henkilö menee laittamaan heille viestiä, että sisällöntuottaja x sanoin näin ja noin.
Ohan niitä soppareita aika paljon heikoimmillakin "meriiteillä" laitettu poikki. Kyl tässä kohtaa vähän katsoisin myös peiliin ja miettiä, että onko ihan fiksua tuollainen. Itseäni ei kiinnosta, mitä Mike paasaa mutta en olekkaan Fitnesstukun asiakas ollutkaan.

Veikkaan, että tässä oli helppo kohta sanoa heipat, ilman irtisanomisaikoja yms. ja Fitnesstukku käytti kortin.
 
Back
Ylös Bottom