Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No onhan noita saatanaan uskovia ja sitä palvovia satanisteja ja vastaavasti ateisteja, jotka eivät kiellä mitään vaikka eivät uskokaan. Eli savolaisia (agnostisia) ateisteja ’saattaa olla tai sitten ei’, mutta eivät usko ilman todisteita.Satanisti tai ateisti ei usko mihinkään, vaan nimenomaan kieltää kaiken ja maallinen vain merkkaa.
Mä en ole tuosta kyllä varma. Itse siis olen ateisti. Tai en kyllä jaksa itseäni sellaiseksikaan määritellä. Mutta sellainen akateeminen tiedelähtöinen suhtautuminen maailmaan. Mutta tunnen monia uskovaisia jotka elävät ihan tavallista elämää ja ovat henkisesti aina hyvin tasapainoisia ja onnellisia. Monelta heiltä puuttuu sellainen ahdistus ja elämäntuska mitä osalla taas on. Montaa ihmistä voi ahdistaa sellainen kyyninen, tieteellisen kylmä näkemys maailmasta ja kaipaavat sellaista optimistista hengellisyyttä siihen mukaan vaikkeivat mitä kiihkouskovaisia tai mitenkään tarkkaan uskonnon sääntöjä noudattavia olisikaan. Yksi tuttu, joka on paljon tutkimusta tekevä lääkäri, uskoo myös jumalaan. Pitää kyllä tutkijoiden näkemystä maailman kehityksestä oikeana sekä evoluution ideaa. Se on vain se alussa ollut big bang jonka jumala käynnisti. Sitä kanssa pohtinut kuinka paljon viime vuosikymmenten uskonnollisuuden väheneminen on lisännyt erilaiste lahkojen ja muiden ehdottomien ideologioiden suosiota. Moni ihminen kun kaipaa helppoja ja selkeitä vastauksia vaikeisiin kysymyksiin.Mä oon varma että uskovaisuus pilaa ihmisen elämän, se ei elä tätä elämää itsensä takia, vaan pelon ja syyllisyyden alla.
Siis se ei ookkaa Cane corso, rotu vaihtunu?14 päivä ens kuuta mennään hakemaan. Rotu onkin sitten ylläri.
Nyt kaikki striimit on maksumuurin takana eikä sitä voi maksaa käteisellä, niin eihän ne sinne uskalla tulla aukomaan enää. Se onkin nyt sitten aiheuttanut melko ison tyhjyyden niiden elämään ja tulee oireilemaan valtavana tarpeena nähdä kaikki mun sanomiset ja tekemiset vihan lähteenä.
Ei ole . Haukku neekereiksi ihmisiä äsken täällä. Huvittavaa kyl, et noi firmat nuolee persettä. Enpä osta Tukulta enää ikinä mitään. Hyi vittu mitä selkärangattomia botteja .Ihan aidosti kiinnostaa, että mikä sai sinut tekemään tuon? Kateus, katkeruus, kosto jostain, vai onko somalit erityisen lähellä sydäntä?
Sanatarkasti julistaminenkin taitaa olla vähän vaikeaa, kun sieltä löytyy muistaakseni samasta aiheesta ihan vastakkaisia näkemyksiä. Niistä sitten vaan valitset parhaiten itsellesi sopivan.ja toinen ääripää voisi olla taas ns. kiihkouskovainen joka elää ja julistaa raammattua sanatarkasti.
Vatanen?Jos joku taas kantaa kristinuskon symboleja ja kerää mammonaa, se ei ole uskovaista nähnytkään jos raamattua uskominen on.
Ristejä nyt on joka toisella.Vatanen?
Kovat olkapäät! Mutta onko hävinny kulmakarvat jonnekkin, jotenkin ei näyttäs olevan niitä tuon kuvan perusteella tai sitten silmät harottaa mulla siis
En onneksi ole, otin iPhonen telelinssillä joka maksimissa softaa kuvaa ja oon melko varma, että toi peili vähän leventää. En mä ihan noin levee ole.Kovat olkapäät! Mutta onko hävinny kulmakarvat jonnekkin, jotenkin ei näyttäs olevan niitä tuon kuvan perusteella tai sitten silmät harottaa mulla siis
Näinhän sen pitäisi ollakin, nykyajan wokekulttuuri ja mielensä pahoittaminen muiden puolesta vaan ohjaa päinvastaiseen.Ei mun mielestä pidä, itse ainakin ajattelen, etten voi muiden puolesta alkaa oikeutta jakelemaan, mutta jos mua vastaan hyökätään, niin sillon reagoin.
Jäi sellainen kuva, että aika heppoisin perustein pistivät yhteistyön poikki. Jäi vähän sellainen kuva, että fitnnestukkua ei pahemmin edes kiinnosta kun eivät ilmeisesti edes Miken kanssa keskustelleet asiasta.että on kyllä häpeällistä katkaista yhteistyö tämän takia. Aika järkyttävää suorastaan.
Ohan niitä soppareita aika paljon heikoimmillakin "meriiteillä" laitettu poikki. Kyl tässä kohtaa vähän katsoisin myös peiliin ja miettiä, että onko ihan fiksua tuollainen. Itseäni ei kiinnosta, mitä Mike paasaa mutta en olekkaan Fitnesstukun asiakas ollutkaan.Jäi sellainen kuva, että aika heppoisin perustein pistivät yhteistyön poikki. Jäi vähän sellainen kuva, että fitnnestukkua ei pahemmin edes kiinnosta kun eivät ilmeisesti edes Miken kanssa keskustelleet asiasta.
Pistääkö ne soppareita poikki yleensäkin vaan sen takia että ihan kuka tahansa yksittäinen henkilö menee laittamaan heille viestiä, että sisällöntuottaja x sanoin näin ja noin.