OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Korreloiko paholaisen fanittaminen ja tämän entistä selvempi näkyminen mm. omalla iholla sen kanssa, että kuinka paljon epämiellyttäviä asioita elämä heittää eteen?
No mun eka tatuointi oli yli 20 vuotta sitten pentragrammi niskassa, eli tuskin vaan :D
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Täähän on ihan törkeetä. Siis ihmisen toimeentuloon voidaan hyökätä vain some puheiden perusteella. Moniko jäisi työttömäksi jos kaikki työnantajat reagoisivat kaikkiin heittoihin ja moniko yhteistyö kumppanuus katkeaisi?
Todella käsittämätöntä Oletko ollut fitnesstukkuun henk koht. Yhteydessä ja kertonut asiasta. Voidaan vaikka kerätä lista nimiä ja aloite että tämä vaatii tarkempia toimenpiteitä Kyllä tuolle henkilölle on jotain sanktioita järjestettävä
Tunnetko tai onko täällä ketään lakimiestä ?
Tietyt vakuutukset korvaavat oikeusavun Esim. Tälläisessa tilanteessa kun elinkeinon harjoitukseen puututaan Ihan kotivakuutuksestakin löytyy oikeusturva vakuutus
Kaverista on nyt 2 rikosilmoitusta ja toki lakimiehen tunnen kun on mun kirjanpitäjä samalla. Toki voitte laittaa Fitnesstukkuun palautetta mitä mieltä olette toiminnasta, jossa pikkusormi annetaan vihaseuraamiselle. Olishan nuo voineet vaikka multa ensimmnäisenä kysyä että mikäs juttu, mutta eivät vaivautuneet. Ja olen ollut yhteydessä.
 
Korreloiko paholaisen fanittaminen ja tämän entistä selvempi näkyminen mm. omalla iholla sen kanssa, että kuinka paljon epämiellyttäviä asioita elämä heittää eteen? Toisaalta myös tämä jatkuva puhe vihaajista näyttäisi johtavan koko ajan kiihtyvään vastakkainasetteluun.

Olisiko nyt hyvä aika ottaa vähän taukoa somemaailmasta?
No nuo paholaisjutut nyt ovat ainakin ihan huuhaata, sellaista tuskin on olemassakaan.
 
Ota Mike tonne yhteyttä https://www.iskuryhmä.fi/

Tota pyörittää Henry Aflecht jota Manninen on nyt piinannut viimeiset kuukaudet. Käytännössä toi on perustettu sitä varten et tollasia häiriköitä kun kurmeekylpy saadaan kiinni ja vastuuseen. Perustaja miljonääri ja mukana pitäs olla porukkaa hakkereista, poliiseihin jne. sivut vähän kyseenalaisen näköset mutta ainakin perustaja on ihan legit.

Kerrot sen mitä tiedät niin kurmeekylpy saa vieraita kylään. Saa sit huuli väpättäen kertoa kameralle touhuistaan
 
Ota Mike tonne yhteyttä https://www.iskuryhmä.fi/

Tota pyörittää Henry Aflecht jota Manninen on nyt piinannut viimeiset kuukaudet. Käytännössä toi on perustettu sitä varten et tollasia häiriköitä kun kurmeekylpy saadaan kiinni ja vastuuseen. Perustaja miljonääri ja mukana pitäs olla porukkaa hakkereista, poliiseihin jne. sivut vähän kyseenalaisen näköset mutta ainakin perustaja on ihan legit.

Kerrot sen mitä tiedät niin kurmeekylpy saa vieraita kylään. Saa sit huuli väpättäen kertoa kameralle touhuistaan
Pedoja noi on kusettaneet ja saaneet kiinni mutta tosiaan myös nettihäiriköitä vastaan tekevät kaikkensa
 
Ota Mike tonne yhteyttä https://www.iskuryhmä.fi/

Tota pyörittää Henry Aflecht jota Manninen on nyt piinannut viimeiset kuukaudet. Käytännössä toi on perustettu sitä varten et tollasia häiriköitä kun kurmeekylpy saadaan kiinni ja vastuuseen. Perustaja miljonääri ja mukana pitäs olla porukkaa hakkereista, poliiseihin jne. sivut vähän kyseenalaisen näköset mutta ainakin perustaja on ihan legit.

Kerrot sen mitä tiedät niin kurmeekylpy saa vieraita kylään. Saa sit huuli väpättäen kertoa kameralle touhuistaan
Henryn kanssa on aiheesta juteltu yleisellä tasolla vuosia, Mannisen kohdalla juteltin kun se tuonkin kimppuun kävi.
 
Henryn kanssa on aiheesta juteltu yleisellä tasolla vuosia, Mannisen kohdalla juteltin kun se tuonkin kimppuun kävi.
Joo toi iskuryhmä taitaa olla viikon tai kaksi vanha. Aika tosissaan se ton kans näyttää olevan ja Manninen vaikuttais olevan se kipinä mikä sai Henkan laittamaan ton pystyyn
 
Täähän on ihan törkeetä. Siis ihmisen toimeentuloon voidaan hyökätä vain some puheiden perusteella. Moniko jäisi työttömäksi jos kaikki työnantajat reagoisivat kaikkiin heittoihin ja moniko yhteistyö kumppanuus katkeaisi?
Todella käsittämätöntä Oletko ollut fitnesstukkuun henk koht. Yhteydessä ja kertonut asiasta. Voidaan vaikka kerätä lista nimiä ja aloite että tämä vaatii tarkempia toimenpiteitä Kyllä tuolle henkilölle on jotain sanktioita järjestettävä
Tunnetko tai onko täällä ketään lakimiestä ?
Tietyt vakuutukset korvaavat oikeusavun Esim. Tälläisessa tilanteessa kun elinkeinon harjoitukseen puututaan Ihan kotivakuutuksestakin löytyy oikeusturva vakuutus
Jos rasistinen vihapuhe ei sovi firman arvoihin niin heillä on täysi oikeus lopettaa yhteistyö. Mikeä turha tässä puolustella vaikka hän itse koittaa kovasti uhriutua. Hän itse on ajanut itsensä tilanteeseen jossa yhteistyökumppanit lopettavat yhteistyön. Jos 50v äijä solvaa vammaisia, somaleita, lihavia ym julkisesti niin saa vaan syyttää itseään.
 
Jos rasistinen vihapuhe ei sovi firman arvoihin niin heillä on täysi oikeus lopettaa yhteistyö. Mikeä turha tässä puolustella vaikka hän itse koittaa kovasti uhriutua. Hän itse on ajanut itsensä tilanteeseen jossa yhteistyökumppanit lopettavat yhteistyön. Jos 50v äijä solvaa vammaisia, somaleita, lihavia ym julkisesti niin saa vaan syyttää itseään.
onko sua haukuttu :(
 
Lisäksi tuo henkilö on itse syyllistynyt kansanryhmää kohtaan kiihottamiseen kertoen Juutalaisista kaikkea äärioikeistolaista pashaa ja käsittääkseni poliisin pitäisi tarkkailla näitä äärioikeistolaisia mitä olen uutisia seurannut eli poliisille ainakin vinkki tuosta henkilöstä
Ei pitäs.
Poliisiin pitää tarkkailla muslimien liikehdintää.
Mutta tästä enemmän maahanmuutto tai politiikka osiossa.
 
Kerta täällä hyväksytään rasismi ja taputellaan siitä selkään, niin voinko pyytää Mikea poistamaan käyttäjätunnukseni, kiitos?
Islam ei ole rotu, vaan uskonto eli ihan oma valinta, kuten jehovalaisuus tai lestadiolaisuus.
Mutta jos on paperinohut iho, näissä asioissa, niin kyllä niitä "pää hiekkaan todellisuudelta" -sivustojakin löytyy.

Itse en ole huomannut mitään rasismin hyväksyntää Pakkotoistolla.
 
Naurettavinta on ettei yksikään Forumin lukija tai striimien katselija ole Miken puheista loukkaantunut. Kuhan vaan kiusaamis mielessä tartutaan näihin juttuihin.

Ettei mene liian vakavaksi, niin kevennyksenä tollanen paljon radiosoitossakin ollut biisi, joka ei ole rasistinen vaan enemmänkin huumorin keinoin ennakkoluuloihin sekä varsinkin pohjalaisiin asenteisiin pureutuva.


View: https://youtu.be/L-enh9xy2Hw?si=rLMgFQXWlAG57VH7
 
Jos rasistinen vihapuhe ei sovi firman arvoihin niin heillä on täysi oikeus lopettaa yhteistyö. Mikeä turha tässä puolustella vaikka hän itse koittaa kovasti uhriutua. Hän itse on ajanut itsensä tilanteeseen jossa yhteistyökumppanit lopettavat yhteistyön. Jos 50v äijä solvaa vammaisia, somaleita, lihavia ym julkisesti niin saa vaan syyttää itseään.
Onko näistä Miken väitetyistä rasismipuheista ja muusta olemassa todistusaineistoa?
Kun minä en ole tällaisiin törmännyt.
Jos ne niinku ovat vain puheiden perusteella niin tulis kyllä ihan jonkun työmaan kahvitauko keskusteluista vaikka minkälaista häväistysjuttua itsekunkin kohdalla.
Sen sijaan Jos järjestelmällisesti solvaa jotain henkilöä ja tämän yksityis elämää ja läheisiä asia on vähän erilainen kuten myös kansanryhmää ollessa kyseessä etenkin niin että tuo sitä julkisesti ihmisten näkyville.
Tällaista toimintaa en ole Mikellä nähnyt.
Kun taas tällä tai ehkä enemälläkin määrällä vainoajia on näitä avauksia sun muuta henkilökohtaisuuksiin menevää törkyviestintää esiintynyt jatkuvasti mitä minä olen näitä palstoja ja foorumeita selaillut.
Eli todisteita Miken toiminnasta kaipaisin
 
Onko näistä Miken väitetyistä rasismipuheista ja muusta olemassa todistusaineistoa?
Kun minä en ole tällaisiin törmännyt.
Jos ne niinku ovat vain puheiden perusteella niin tulis kyllä ihan jonkun työmaan kahvitauko keskusteluista vaikka minkälaista häväistysjuttua itsekunkin kohdalla.
Sen sijaan Jos järjestelmällisesti solvaa jotain henkilöä ja tämän yksityis elämää ja läheisiä asia on vähän erilainen kuten myös kansanryhmää ollessa kyseessä etenkin niin että tuo sitä julkisesti ihmisten näkyville.
Tällaista toimintaa en ole Mikellä nähnyt.
Kun taas tällä tai ehkä enemälläkin määrällä vainoajia on näitä avauksia sun muuta henkilökohtaisuuksiin menevää törkyviestintää esiintynyt jatkuvasti mitä minä olen näitä palstoja ja foorumeita selaillut.
Eli todisteita Miken toiminnasta kaipaisin
Mä voin illemmalla sulle niitä linkitellä. Löytyy useampiakin klippejä esimerkiksi ylilaudalta kun Mike striimeissään niitä solvauksia latelee.
 
Mä voin illemmalla sulle niitä linkitellä. Löytyy useampiakin klippejä esimerkiksi ylilaudalta kun Mike striimeissään niitä solvauksia latelee.
Odotan mielenkiinnolla
Sinällään kuten sanoin niin pitää olla kohtuullisen suunnattua ja järjestelmällistä.
Kun on aikoinaan noita äijäporukan kahvitauko juttuja joitain kymmeniä vuosia kuunnellut.
Netissä tietysti jää jälki joka ei katoa sitä ei varmaan monikaan vaikka striimatessakaan tule ajatelleeksi jos keskustelu muuten on kovinkin "rentoa".
Sinällään tämä henkilö tai henkilöt tuskin on pelkästään jostain tuollaisesta ottanut itseensä vaan tuntuu että tässä on joku henkilökohtainen syy kyseessä.
 
Back
Ylös Bottom