OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Ohan niitä soppareita aika paljon heikoimmillakin "meriiteillä" laitettu poikki. Kyl tässä kohtaa vähän katsoisin myös peiliin ja miettiä, että onko ihan fiksua tuollainen. Itseäni ei kiinnosta, mitä Mike paasaa mutta en olekkaan Fitnesstukun asiakas ollutkaan.

Veikkaan, että tässä oli helppo kohta sanoa heipat, ilman irtisanomisaikoja yms. ja Fitnesstukku käytti kortin.
On katottu kuule peiliin monta kertaa, enkä tosiaankaan nää siellä eläinrääkkääjää, pedofiilia, rikollista tai muutakaan mitä musta on väitetty vuosien varrella. Ootko sä katsonut joskus peiliin, että onkohan sulla aika vitun puolueelliset lasit päässä?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On katottu kuule peiliin monta kertaa, enkä tosiaankaan nää siellä eläinrääkkääjää, pedofiilia, rikollista tai muutakaan mitä musta on väitetty vuosien varrella. Ootko sä katsonut joskus peiliin, että onkohan sulla aika vitun puolueelliset lasit päässä?
Tarkotan nyt tätä somalikeissiä pelkästään, en ole väittänyt mitään noista sinun olevan. On tää kyllä mennyt hiton yli noiden stalkkereiden puolesta (n)

Sen voin sanoa, että jos itse laukoisin tuollaisia kommentteja töissä, niin saisin fudut samantien, ilman että kissaa ehtisin sanoa.
 
Tarkotan nyt tätä somalikeissiä pelksätään, en ole väittänyt mitään noista sinun olevan. On tää kyllä mennyt hiton yli noiden stalkkereiden puolesta (n)
Tää on vain yksi näiden maalituskampanja, sattui vaan oleen maailmankuva nykyään jo niin herkkä että kävi näin. Ja niillä on nyt elämällä tarkoitus ja kun en striimaa, ne huoraa nyt tuota klippiä vähintään 2 vuotta joka suuntaan. Meneehän tossa aika rajulla kädellä ihmisen elämä hukkaan jos noin vakavasti panostaa vihaamiseen. Joku oli kahlannut koko helvetin maahanmuuttoketjun ja sieltä screenshoteilla kaivanut mun kommentit maahanmuutosta, jotka nyt ei ole edes mitään normaalia kritiikiä pahempia. Syrjäytyneillä on juhlat kun turhaan elämään tuli konkreettista sisältöä. Normaalilla ihmisellä se on, työ, parisuhde, lapsia tai muuta vastaavaa.

Mut Ossin touhut meni kyllä jo aivan överiksi, en haluais olla sen kengissä todellakaan jos selviää kuka on.
 
Tää on vain yksi näiden maalituskampanja, sattui vaan oleen maailmankuva nykyään jo niin herkkä että kävi näin. Ja niillä on nyt elämällä tarkoitus ja kun en striimaa, ne huoraa nyt tuota klippiä vähintään 2 vuotta joka suuntaan. Meneehän tossa aika rajulla kädellä ihmisen elämä hukkaan jos noin vakavasti panostaa vihaamiseen. Joku oli kahlannut koko helvetin maahanmuuttoketjun ja sieltä screenshoteilla kaivanut mun kommentit maahanmuutosta, jotka nyt ei ole edes mitään normaalia kritiikiä pahempia. Syrjäytyneillä on juhlat kun turhaan elämään tuli konkreettista sisältöä. Normaalilla ihmisellä se on, työ, parisuhde, lapsia tai muuta vastaavaa.

Mut Ossin touhut meni kyllä jo aivan överiksi, en haluais olla sen kengissä todellakaan jos selviää kuka on.
Samaa mieltä ja kun nykypäivänä tuo on liian helppoa "anonyymina" tehdä kiusaa.
 
Se on sillai oudosti mennyt vähän patologiseksi jo, eli normaalit asiat ovat muuttuneet vihattavaksi. Joten psykoottisesti kaikki muut voi ottaa tatuointeja, mennä parisuhteisiin, bodata jne, mutta mun kohdalla se vihan sumentama maailma saa kaiken näyttämään kamalalta. Ja kun siihen sitten töröilee vähän jotain mitä tossa 5kk sitten striimissä, niin sehän on suorastaan lottovoitto niille.

Ei sillai ymmärrä enää miten paljon mä aiheutan pahaa oloa, jos siis en edes striimaa, niin sekin on väärin. Suomalaisethan ylipäätänsä nauttii muiden epäonnistumisesta, mutta näille se on sama mitä meille muille on esim uudet parisuhteet, lomat, harrastukset ja muu kiva elämässä.
 
Sairas on maailma jos selvistä epäkohdista ei saa puhua niitten oikeilla nimillä,somaleitten integroituminen suomeen ei ole onnistunut,se nyt on ihan kiistaton fakta.

Tässäkin keississä kaveri joka maksaa reilusti veroja laitetaan ahtaalle,kun samaan aikaan ne somalit saa sikailla ja rellestää täällä veronmaksajien rahoilla.

Onhan euroopassa muutama maa mitkä eivät tuohon paskaan ole lähteneet mukaan, tuollainen maahanmuutto politiikka mitä suomikin on harrastanut ei vaan ole millään mittarilla kannattavaa.
 
Veikkaan fitnesstukussa ajateltu että niiden pakko lopettaa yhteistyö muuten niiden firma sotketaan mamuvastaisuuteen.
Saa olla nykyään tarkkana mitä sanoo ja mitä mieltä asioista, onhan suomessa artistejakin väärien mielipiteiden takia laitettu boikottiin radiossa ja telkkarissa.
Hyvä tässä se että menee molempaan suuntaan, kuten hiljattain harley davidson kun meni wokeksi ja bud light olut aiemmin, asiakkaat ei osta tuotteita.
 
Veikkaan fitnesstukussa ajateltu että niiden pakko lopettaa yhteistyö muuten niiden firma sotketaan mamuvastaisuuteen.
Saa olla nykyään tarkkana mitä sanoo ja mitä mieltä asioista, onhan suomessa artistejakin väärien mielipiteiden takia laitettu boikottiin radiossa ja telkkarissa.
Hyvä tässä se että menee molempaan suuntaan, kuten hiljattain harley davidson kun meni wokeksi ja bud light olut aiemmin, asiakkaat ei osta tuotteita.
Se nyt olis pitänyt sitten lopettaa aikoja sitten koska diili oli Pakkotoiston ja Fitnesstukun välinen kirjallisesti. Maahanmuuttoketju kun ei ole mitenkään mairittelevaa luettavaa jos haluaa wokettaa. Mut voi Ossi raukkaa, mulle on ihan sama saako se euron sakot, mulle riittää että saadaan selville tarkkaan kuka se on. Tää sen kuukausia jatkunut vainoaminen meni nyt yli.
 
Veikkaan fitnesstukussa ajateltu että niiden pakko lopettaa yhteistyö muuten niiden firma sotketaan mamuvastaisuuteen.
Saa olla nykyään tarkkana mitä sanoo ja mitä mieltä asioista, onhan suomessa artistejakin väärien mielipiteiden takia laitettu boikottiin radiossa ja telkkarissa.
Hyvä tässä se että menee molempaan suuntaan, kuten hiljattain harley davidson kun meni wokeksi ja bud light olut aiemmin, asiakkaat ei osta tuotteita.
Toisaalta esim. Kärkkäisen toimarin melko kärkkäät lausunnot ei ole tainnut heidän liikevaihtoon juurikaan vaikuttaa 😃
 
Anohan canceloitiin oikein huolella, mutta se meni kyllä yli kun kuolleen kustannuksella pelaa. Mä nyt en ihmisen kimppuun hyökkää henkilökohtaisesti ellei ne aloita, mutta yleisellä tasolla voin sanoa etten todellakaan haluaisi naapuriksi esim romaneja. Jos se jonkun mielestä on rasistista, niin mulle ihan sama.
 
Anohan canceloitiin oikein huolella, mutta se meni kyllä yli kun kuolleen kustannuksella pelaa. Mä nyt en ihmisen kimppuun hyökkää henkilökohtaisesti ellei ne aloita, mutta yleisellä tasolla voin sanoa etten todellakaan haluaisi naapuriksi esim romaneja. Jos se jonkun mielestä on rasistista, niin mulle ihan sama.
Anon touhussa ainoa järjetön osuus ei ollut vain tuo keissi 😅
 
Nyt vaan sellaisia sponsoreita jotka profiloituu isänmaallisuuteen ja ei välitä hölynpölypakotuksista. Kärkkäinen, Varusteleka, erilaisia pienempiäkin firmoja jne. Sellanen tahallinen heittäytyminen marginaaliin ja ns radikalisoituminen päälle tietoisena valintana..
 
Nyt vaan sellaisia sponsoreita jotka profiloituu isänmaallisuuteen ja ei välitä hölynpölypakotuksista. Kärkkäinen, Varusteleka, erilaisia pienempiäkin firmoja jne. Sellanen tahallinen heittäytyminen marginaaliin ja ns radikalisoituminen päälle tietoisena valintana..
Olis ihan hyvä, mutta pahoin pelkään, että jokainen sponssi pelkää yhtä vihaajaa koska ne antaa kuvan että toi olis jotenkin yleistä mun osalta. Kukaan ei koko klipistä tiennyt eikä se vaikuttanut yhtään mihinkään ennenkuin tää vajakki sen otti maalitukseen ja maalas sen ihan vitullisella paskakuorrutuksella.
 
Thor Steinar olis kova mainostaja täällä ihan vaan periaatteen vuoksi. Sylettää tää woketus nyt entistä enemmän. Vihaajistakin tulee suvakkeja, niin sairasta tää on. Mähän en missään nimessä rasismia kannata mutta yhtä vähän tätä naurettavaa hyysäämistä ja woketusta.
 
Ja kumma kun kukaan ei ole suuttunut siitä kun Kiinan reissun jälkeen sanoin että kiinalaiset on ihan vitun töykeitä ja röyhkeitä ihmisiä. En tykkää ollenkaan kiinalaisista, mut kyllä mä silti kiinalaista safkaa syön.

Kaikki tietää että ne on turisteinakin melko sikamaista porukkaa, mutta sen saakin sanoa ääneen, jos taas puhuu ettei tykkää ruotsalaisista, sekin on ihan ok. Mutta ootas jos sanot ettet tykkää somaleista naapureina, niin hirvee vitun poru.
 
Tästä jo aiemmin sanoin mutta kun tällä hetkellä podcast -kulttuuri on suositumpaa kuin koskaan niin entä jos panostaisi siihen enemmän?

Laajentaisi vieraskuntaa hieman myös bodariskenestä ulos ja pyytäisi vieraaksi sen hetken pinnalla olevia henkilöitä.

Ja tiedän että tämä tyrmätään varsinkin täällä heti mutta pelkillä bodarivierailla ei hommaa pysty kaupallistamaan täydellä potentiaalilla.

Sulla kuitenkin on luotu hyvä pohja haastattelijan rooliin ja kattava kuulijakunta jo entuudestaan.
Mainostilaa voi myydä jaksoittain ja sen lisäksi pidempiaikaiset brändin tunnettavuutta lisäävät kamppikset siihen päälle.
 
Back
Ylös Bottom