OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos nyt nöyrästi voi pyytää, niin ainakin adblockin voi ottaa pois päältä. Eikä mun itsetunto mene kuralle siitä, että näin avoimesti kerron nää asiat. En ole koskaan feikannut mitään enkä nytkään feikkaa. Ja voi video miten ihana tuo kihlattu on, miten se tukee aina.
 
Tää kaikki some ja nää jopa yhden miehen masinoimat lokakampanjat on niin uusi juttu että yllättävän moni päättäjä ja yrittäjä astuu miinaan. Elikkä jonkun yksittäisen valituksen tai masinoidun kampanjan ansiosta voidaan yhtäkkiä reagoida näiden kiusaajien haluamaan suuntaan. Toisaalta samaa ongelmaa on monella jotka itse elää somesta, eli valittavat tuolla mediassa että oli vihamielistä kommentointia jne. Niitä ei edes yleensä ole jahdattu konkreettisen häirinnän toimin. Hiukan vain ilkeitä kommentteja ja niin alkaa julkinen parku. En ymmärrä. Mä olen sitä mieltä että ainut oikea tapa olisi vaieta loppuun asti, myös todellisen kiusaamisen kohdalla. Ettei niistä tekisi omassa viestinnässä mitään ulostuloja. Siivoilisi vaan vähin äänin pois ja rikosasiat viranomaisteitse, ja puskisi sitä omaa juttua vaan sitkeästi eteenpäin. Mutta jos on muutoinkin avoin tyyli julkisuuden suhteen niin siihen se ei istu niin helposti. Eikä muutenkaan ole ehkä niin helppoa käytännössä. Mistä tiedän kuinka itse toimisi vastaavissa tilanteissa? Kun väsähtää ja ärsyyntyy niin helposti sitä toimii miten toimii. Ihmisiä ollaan jokainen.
 
No huhhuh mitä paskaa. Jos noin typerästä syystä fitnesstukku vetää tukensa pois, niin hommaan jauhoni jatkossa muualta.
Nimimerkillä "vipit meni maksuun"
Kiitos taas kerran. Eri pankki, niin ei heti suoraan näkynyt, mutta palkonko laitoit, niin kuittaan.
 
Joo fitnesstukku voi jatkossa myydä jauhonsa niille "kunnia kansalaisille" koska eihän niiden perseilyistä saa julkisesti puhua. Ei vaan meinaa tällänen 70 luvulla syntynyt ihminen ymmärtää tätä nykymenoa....hullummaksi muuttuu vuosi vuodelta. Voimia Mike!
 
Oikeesti, kiitos jengille kun tuette, se on mulle periaatteen tasolla iso juttu. Ei se raha, vaan että tää jatkuva kuran kaatuminen mun niskaan hakee välillä positiivista elämään ja tämä sitä tuo oli ele miten pieni tahansa.

Multa on kovasti toivottu lajin parissa pidempään kisanneiden podcasteja ja yhden sellaisen aktiivin kanssa tehdään kisapaikalta podcast kisaviikolla perjantaina. Siitä tulee kiire päivä koska haluun sen julkaista kisan takia samana päivänä ja pitää sitten vielä kuitenkin kuvata puntarikuvatkin ja nekin pitää saada samana päivänä.

Hans Fell muuten harkitsee podcastia. Olen siis ainaskin nyt kysynyt ja menisin ihan sinne asti tekemään jos mies suostuu.
 
Korreloiko paholaisen fanittaminen ja tämän entistä selvempi näkyminen mm. omalla iholla sen kanssa, että kuinka paljon epämiellyttäviä asioita elämä heittää eteen? Toisaalta myös tämä jatkuva puhe vihaajista näyttäisi johtavan koko ajan kiihtyvään vastakkainasetteluun.

Olisiko nyt hyvä aika ottaa vähän taukoa somemaailmasta?
 
Kyllä sen striimeissä näki jo, teki aina uuden ja uuden nickin ja aina vaan aukomassa päätänsä. Jotenkin pakkomielle mua kohtaan sillä. Arvatkaa julkaisenko sen tiedot kun saa tuomion jos kytät nyt kerrankin vetäis loppuun asti kun kaikki tarpeellinen on niille annettu. Enkä edelleenkään halua asua somaleiden, narkkien, spurgujen, tai muiden naapurissa. Se on mun valinta. Fitnesstukku selkeesti aika woke ja tosta vaan poikki vuosien yhteistyö kunnon tarinalla tarkistamatta multa
Täähän on ihan törkeetä. Siis ihmisen toimeentuloon voidaan hyökätä vain some puheiden perusteella. Moniko jäisi työttömäksi jos kaikki työnantajat reagoisivat kaikkiin heittoihin ja moniko yhteistyö kumppanuus katkeaisi?
Todella käsittämätöntä Oletko ollut fitnesstukkuun henk koht. Yhteydessä ja kertonut asiasta. Voidaan vaikka kerätä lista nimiä ja aloite että tämä vaatii tarkempia toimenpiteitä Kyllä tuolle henkilölle on jotain sanktioita järjestettävä
Tunnetko tai onko täällä ketään lakimiestä ?
Tietyt vakuutukset korvaavat oikeusavun Esim. Tälläisessa tilanteessa kun elinkeinon harjoitukseen puututaan Ihan kotivakuutuksestakin löytyy oikeusturva vakuutus
 
Täähän on ihan törkeetä. Siis ihmisen toimeentuloon voidaan hyökätä vain some puheiden perusteella. Moniko jäisi työttömäksi jos kaikki työnantajat reagoisivat kaikkiin heittoihin ja moniko yhteistyö kumppanuus katkeaisi?
Todella käsittämätöntä Oletko ollut fitnesstukkuun henk koht. Yhteydessä ja kertonut asiasta. Voidaan vaikka kerätä lista nimiä ja aloite että tämä vaatii tarkempia toimenpiteitä Kyllä tuolle henkilölle on jotain sanktioita järjestettävä
Tunnetko tai onko täällä ketään lakimiestä ?
Tietyt vakuutukset korvaavat oikeusavun Esim. Tälläisessa tilanteessa kun elinkeinon harjoitukseen puututaan Ihan kotivakuutuksestakin löytyy oikeusturva vakuutus
Lisäksi tuo henkilö on itse syyllistynyt kansanryhmää kohtaan kiihottamiseen kertoen Juutalaisista kaikkea äärioikeistolaista pashaa ja käsittääkseni poliisin pitäisi tarkkailla näitä äärioikeistolaisia mitä olen uutisia seurannut eli poliisille ainakin vinkki tuosta henkilöstä
 
Back
Ylös Bottom