Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitos.Vuoden VIPit maksettu
Kiitokset tästä voi laittaa "kurmeekylvylle"
Kiitos sullekin!No niin, mä kans ostin just vuoden VIP tilauksen ihan vaan reaktiona näihin sabotaaseihin.
Kiitos taas kerran. Eri pankki, niin ei heti suoraan näkynyt, mutta palkonko laitoit, niin kuittaan.No huhhuh mitä paskaa. Jos noin typerästä syystä fitnesstukku vetää tukensa pois, niin hommaan jauhoni jatkossa muualta.
Nimimerkillä "vipit meni maksuun"
24 kk maksoin.Kiitos taas kerran. Eri pankki, niin ei heti suoraan näkynyt, mutta palkonko laitoit, niin kuittaan.
Täähän on ihan törkeetä. Siis ihmisen toimeentuloon voidaan hyökätä vain some puheiden perusteella. Moniko jäisi työttömäksi jos kaikki työnantajat reagoisivat kaikkiin heittoihin ja moniko yhteistyö kumppanuus katkeaisi?Kyllä sen striimeissä näki jo, teki aina uuden ja uuden nickin ja aina vaan aukomassa päätänsä. Jotenkin pakkomielle mua kohtaan sillä. Arvatkaa julkaisenko sen tiedot kun saa tuomion jos kytät nyt kerrankin vetäis loppuun asti kun kaikki tarpeellinen on niille annettu. Enkä edelleenkään halua asua somaleiden, narkkien, spurgujen, tai muiden naapurissa. Se on mun valinta. Fitnesstukku selkeesti aika woke ja tosta vaan poikki vuosien yhteistyö kunnon tarinalla tarkistamatta multa
Lisäksi tuo henkilö on itse syyllistynyt kansanryhmää kohtaan kiihottamiseen kertoen Juutalaisista kaikkea äärioikeistolaista pashaa ja käsittääkseni poliisin pitäisi tarkkailla näitä äärioikeistolaisia mitä olen uutisia seurannut eli poliisille ainakin vinkki tuosta henkilöstäTäähän on ihan törkeetä. Siis ihmisen toimeentuloon voidaan hyökätä vain some puheiden perusteella. Moniko jäisi työttömäksi jos kaikki työnantajat reagoisivat kaikkiin heittoihin ja moniko yhteistyö kumppanuus katkeaisi?
Todella käsittämätöntä Oletko ollut fitnesstukkuun henk koht. Yhteydessä ja kertonut asiasta. Voidaan vaikka kerätä lista nimiä ja aloite että tämä vaatii tarkempia toimenpiteitä Kyllä tuolle henkilölle on jotain sanktioita järjestettävä
Tunnetko tai onko täällä ketään lakimiestä ?
Tietyt vakuutukset korvaavat oikeusavun Esim. Tälläisessa tilanteessa kun elinkeinon harjoitukseen puututaan Ihan kotivakuutuksestakin löytyy oikeusturva vakuutus