OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Se oli kärjistetty "hieman", itse tulee todella paljon vedettyä aerobista, niin sitten kärjistin tilanteen. Tuo on Mike todella hyvää puuhaa sulle ja suosittelen muillekki bodarille fribaa tai muuta vastaavaa, jos ei liiku muuta kuin salille ja kämpille nykysillään. Se on hemolle, sokerelle, paineille, lipideille jne. tosiaan hyväksi.
Aerobinen harjoittelu isoissa määrissä ei ole kovinkaan edullista bodarille, mutta sitä tarvitaan sydämen kannalta kuitenkin. Mutta joku cooper nyt ei ole bodarille mikään suorite, jossa oltais sillä alueella mihin on kroppaa adaptoitu.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No vastaa sille, että se menee lihakseen ja sillä sipuli.

Millon käyt ottaan kuvan, vaikka potretin tms. eikä vaan tekstiä? Realismia?
Pidän tän tekstijutun yläkropassa, mutta alakroppaan saattaa sitten tulla vaan kuvia.
 
Vastaus on hyväksytty, tuo on vielä ihan nippanappa realistinen tulos. Mutta ikää 50v, painoa liikaa ja noh Mike on muistaakseni sanonut, että ei rooopista tee, eli se on siis tasoa sohvaperuna.
Eikös kehonrakentajilla kuitenkin ole vahva sydän? Jopa liian vahva, ylikasvanut? Kyllä ihme on, jos ei 2100m mene toisen lajin urheilijalta.
 
Jotaki sieltä soiteltiin, en oikein saanut selvää, mutta vissiinki atomipommi tikittää tai vastaavaa.
Huh, onneksi eivät tulleet hakemaan tiilenpäitä lukemaan kuitenkaan <3.

Itse aiheeseen. Juoksu paranee juoksemalla. Kyykky ja sitä kautta tehty "kunto" ei valitettavasti siirry juoksuun. Piste. Ei muuta. Hyvää äitenpäivää kaikille äitioletetuille.
 
Huh, onneksi eivät tulleet hakemaan tiilenpäitä lukemaan kuitenkaan <3.

Itse aiheeseen. Juoksu paranee juoksemalla. Kyykky ja sitä kautta tehty "kunto" ei valitettavasti siirry juoksuun. Piste. Ei muuta. Hyvää äitenpäivää kaikille äitioletetuille.
Kyykyn hinkkaaminen ei mitenkään jeesaa juoksemista, mutta että sohvaperuna. Moniko sohvaperuna pystyy ylipäätänsä juoksemaan 12 minuuttia ja samalla kyykkään 2x omalla painollansa?
 
En tiedä paljonko olet mun juttuja seurannut, mutta noi kyykkysetit mitä vedetään 2 kertaa viikossa korkeilla sarjamäärillä ja toistoilla, niin mun peruskunto on melko kova, en tajua miten voi edes ajatella mun aerobisen olevan nolla tai että olisin sohvaperunan tasolla kun liikun todella aktiivisesti joka ikinen päivä. Pelaan monasti päivässä 36 väylää fribaa ja treenit päälle. Keskiarvot askelissakin on päivittäin siellä 18 tuhannessa nyt.

Kun itse katon tätä menoa, niin en ymmärrä millä helvetin mittarilla mut ja sohvaperunan voi mainita samassa yhteydessä.

Vaikka en ole mikään hyvä bodari, enkä hyvä fribaamaankaan, niin silti olen onnistunut saamaan lihasta ihan mukavasti ja nykyään myös saan tän kropan hyvin liikuttamaan suht mukavalla lähtönopeudella ja tarkkuudella fribassa kiekkoa.


View: https://youtube.com/shorts/jcwp05poitA?si=jJ7768NoLJvEH4U7

Uskallanpa väittää, ettei peruskuntosi ole ”melko kova.” Tämän väitteen voit toki osoittaa vääräksi juoksemalla Cooperissa kohtuullisen ajan, mutta ilmeisesti vihaajien takia et sitten tuohon lähde, vaikka jossain vaiheessa olikin suunnitteilla.

Se, että pystyt kyykkäämään pitkän ja kovan sarjan, ei kerro siitä että peruskuntosi olisi kova, vaan siitä että pystyt kykkäämään pitkän ja kovan sarjan. Jos puhutaan käsitteestä peruskunto, niin sen tason nimenomaan Cooperin kaltainen suoritus armottomasti kertoo, ei pitkä kyykkysarja.
 
Uskallanpa väittää, ettei peruskuntosi ole ”melko kova.” Tämän väitteen voit toki osoittaa vääräksi juoksemalla Cooperissa kohtuullisen ajan, mutta ilmeisesti vihaajien takia et sitten tuohon lähde, vaikka jossain vaiheessa olikin suunnitteilla.

Se, että pystyt kyykkäämään pitkän ja kovan sarjan, ei kerro siitä että peruskuntosi olisi kova, vaan siitä että pystyt kykkäämään pitkän ja kovan sarjan. Jos puhutaan käsitteestä peruskunto, niin sen tason nimenomaan Cooperin kaltainen suoritus armottomasti kertoo, ei pitkä kyykkysarja.
No sitten se kunto on surkea, olkoot niin. Se on aivan sama mitä juoksisin, se ei tulis kelpaamaan, se on varmaa. Se mikä on varmaa, niin täällä dumataan etukäteen ja suorituksen jälkeen, ennen vanhaan meininki oli kannustavaa, nykyään ei niinkään.

Mulle peruskunto bodarina määrittyy ihan muusta kuin ympyrän juoksemisesta.
 
Kyykyn hinkkaaminen ei mitenkään jeesaa juoksemista, mutta että sohvaperuna. Moniko sohvaperuna pystyy ylipäätänsä juoksemaan 12 minuuttia ja samalla kyykkään 2x omalla painollansa?
Juu, en ottanutkaan kantaa siihen, että olisit sohvapottu, koska kaikkihan sen tietää ettet ole.
 
Melko toksista on meno kyllä, eihän tässä ole kun joku spekuloinut ja jo on keretty dumaamaan koko äijän kunto vaikka ei ole edes juossut mitään. Miten tää netti on mennyt tämmöiseksi? Olisko joskus semmoinen kannustava meininki parempi vaihtoehto, että reippaasti vaan juoksemaan, että pointti varmaan on katsoa miten tällä massalla pääsee, eikä automaattisesti kuraa koko idea pelkällä vähättelyllä ja spekuloinnilla miten surkeassa kunnossa on vaikka kukaan ei sitä tiedä, en edes ite.

Ei kannusta kamalasti mitään ylipäätänsä. Turhaa kai mä peräänkuulutan jotain positiivisempaa ajattelumallia, koska ei tätä nettiä enää käännetä, ihmiset vain nyt elää tosta negatiivisisuudesta, muiden vähättelystä ja dissaamisesta.
 
Melko toksista on meno kyllä, eihän tässä ole kun joku spekuloinut ja jo on keretty dumaamaan koko äijän kunto vaikka ei ole edes juossut mitään. Miten tää netti on mennyt tämmöiseksi? Olisko joskus semmoinen kannustava meininki parempi vaihtoehto, että reippaasti vaan juoksemaan, että pointti varmaan on katsoa miten tällä massalla pääsee, eikä automaattisesti kuraa koko idea pelkällä vähättelyllä ja spekuloinnilla miten surkeassa kunnossa on vaikka kukaan ei sitä tiedä, en edes ite.

Ei kannusta kamalasti mitään ylipäätänsä. Turhaa kai mä peräänkuulutan jotain positiivisempaa ajattelumallia, koska ei tätä nettiä enää käännetä, ihmiset vain nyt elää tosta negatiivisisuudesta, muiden vähättelystä ja dissaamisesta.
No itsehän tässä kerroit peruskuntosi olevan ”melko kova”, vaikka et ole asiaa valmis mittauttamaan validilla tavalla. En mä ainakaan sun Cooperia dissaa ennen enkä jälkeen, mikäli uskaltaudut epämukavuusalueelle. Sellainen 2200m olisi sinulle jo ihan kelpo suoritus, mutta jos menee vähemmän, niin en näe siinäkään syytä dissaamiseen. Nimenomaan ”reippaasti vaan juoksemaan ja kokeilemaan omia rajoja” -asenne on tässä mun ajatus.
 
Uskallanpa väittää, ettei peruskuntosi ole ”melko kova.” Tämän väitteen voit toki osoittaa vääräksi juoksemalla Cooperissa kohtuullisen ajan, mutta ilmeisesti vihaajien takia et sitten tuohon lähde, vaikka jossain vaiheessa olikin suunnitteilla.

Se, että pystyt kyykkäämään pitkän ja kovan sarjan, ei kerro siitä että peruskuntosi olisi kova, vaan siitä että pystyt kykkäämään pitkän ja kovan sarjan. Jos puhutaan käsitteestä peruskunto, niin sen tason nimenomaan Cooperin kaltainen suoritus armottomasti kertoo, ei pitkä kyykkysarja.
Mikä on kohtuullinen aika juosta cooper?
 
Itellä tuli viime kesänä reilu satakiloisena vajaat 1000km maastopyöräilyä ja lenkit oli tunnin ja kahden väliin keskimäärin. Ei mikään hyvä aerobinen kunto, mutta jotain tehny sentään. Koitin sitten syksyllä lenkkeilyä. Paino sanalla koitin. Ostin ihan kunnon kengät ja menin pururadalle hölkkäämään. Voi jeesus, miten raskasta se yhtäkkiä on, kun elopainoa on paljon. Sattuu joka paikkaan ja joka gramma tuntuu, mitä mukana kuljettaa.
En ota kantaa kenenkään juoksuihin, mutta jos painoa on ja ei ole kokeillut, niin voi tulla yllätyksiä ihan siinä, että montako minuuttia sitä edes pystyy hölkkäämään.
Täytyy nyt talven kestäneen dieetin jälkeen 15kg kevyempänä koittaa uudestaan.
 
No itsehän tässä kerroit peruskuntosi olevan ”melko kova”, vaikka et ole asiaa valmis mittauttamaan validilla tavalla. En mä ainakaan sun Cooperia dissaa ennen enkä jälkeen, mikäli uskaltaudut epämukavuusalueelle. Sellainen 2200m olisi sinulle jo ihan kelpo suoritus, mutta jos menee vähemmän, niin en näe siinäkään syytä dissaamiseen. Nimenomaan ”reippaasti vaan juoksemaan ja kokeilemaan omia rajoja” -asenne on tässä mun ajatus.
Luulen kyllä että tuohon painoon suhteutettuna Miken kunto on varmaan oikein hyvä. Johtuen juuri tuosta aktiivisuustasosta.

Kuitenkin valtaosa ~100-kiloisista salitreenaajista ei liiku juuri yhtään.
 
Uskallanpa väittää, ettei peruskuntosi ole ”melko kova.” Tämän väitteen voit toki osoittaa vääräksi juoksemalla Cooperissa kohtuullisen ajan, mutta ilmeisesti vihaajien takia et sitten tuohon lähde, vaikka jossain vaiheessa olikin suunnitteilla.

Se, että pystyt kyykkäämään pitkän ja kovan sarjan, ei kerro siitä että peruskuntosi olisi kova, vaan siitä että pystyt kykkäämään pitkän ja kovan sarjan. Jos puhutaan käsitteestä peruskunto, niin sen tason nimenomaan Cooperin kaltainen suoritus armottomasti kertoo, ei pitkä kyykkysarja.
Kyl mä sanoisin, et Mikellä voi hyvinkin olla melko kova peruskunto. Kyllä se kyykkääminen suurella volyymilla ja kohtuu lyhyillä palautuksilla kasvattaa sitä kuntoa ja hapenottokykyä varsinkin ihan hyvin. Itse olen sen myös todennut. Mun mielestä jos Miken kokoinen jässikkä juoksee cooperissa edes lähelle 2500m tolla taustalla, niin voi hyvällä omallatunnolla sanoa, että on melko kovassa kunnossa. Se vaatii ton kokoiselta aika vitusti enemmän ku joltain 60 kiloselta.
 

Uskon kyllä et @Mike suoriutuu tuosta!
Hahmotit toki itsekin kyseessä olleen kirjoitusvirheen, eli piti kirjoittaa matka eikä aika. Mutta kun nyt tällä linjalla ollaan, niin enpä pitäisi itsestäänselvänä, että Mike jaksaisi edes juosta 12 minuuttia putkeen, vaan voisi mennä kävelyksi jossain kohtaa. Tämä ei siis ole dissaamista, vaan kuten yllä joku kirjoitti, juokseminen ei isommilla massoilla ole mitään herkkua. On aivan eri asia vetää pitkiä kyykkysarjoja, kuin juosta useampi minuutti, saatika 12 minuuttia. Homman kovuus yllättää monet, kun on aiemmin juoksenneltu korkeintaan 200m bussipysäkille. Kokeilemallahan se selviää.
 
Back
Ylös Bottom