OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Totta, no kontentti on arvoton itselle tässä tapauksessa.
Kertoo hyvin nykyinternetin touhun. Kontentti on arvotonta, mutta ei voi ohittaa, vaan ihan pakko sitten arvostella vaikka oli arvoton. Surullista.

Kuhan pääsee vittuilemaan edes jotain. Sylettää koko netti nykyään, päänaukojat ajaa kaiken järkevän yli. Sit positiivista pantataan viimeiseen saakka.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oli kyl tosi raakaa vittuilua huomauttaa kirjoitusvirheestä. Mitä jos sen vaan ois korjannu?
No olisko kannattanut laittaa testolle viestiä. Ei tietenkään koska sä halusit julkisesti avautua että sun dissaus saa näkyvyyttä syystä x, huono päivä tai jotain sulla. Ja näin sitä puretaan sitten muihin.

Tota vitun kitinää millon mistäkin naurettavasta asiasta alkaa olemaan aivan liikaa.

Jos kontentti on sulle arvotonta, niin mitä sä edes kommentoit? Ei ole muiden vika jos sulla on paska päivä.
 
Viimeksi muokattu:
No olisko kannattanut laittaa testolle viestiä. Ei tietenkään koska sä halusit julkisesti avautua että sun dissaus saa näkyvyyttä syystä x, huono päivä tai jotain sulla. Ja näin sitä puretaan sitten muihin.

Tota vitun kitinää millon mistäkin naurettavasta asiasta alkaa olemaan aivan liikaa.

Jos kontentti on sulle arvotonta, niin mitä sä edes kommentoit? Ei ole muiden vika jos sulla on paska päivä.
lol.
Ei mulla oo mitään kontaktikeinoa testoon(en avaa sen YouTube videoita tai seuraa someissa). Kylläpä sä nyt teet kärpäsestä härkäsen
 
lol.
Ei mulla oo mitään kontaktikeinoa testoon(en avaa sen YouTube videoita tai seuraa someissa). Kylläpä sä nyt teet kärpäsestä härkäsen
No vittuako sä sitten edes kommentoit? Älä nyt ala lässyttämään mitään kärpäsistä kun itse aloitit. Mikä siinä on teissä netin valittajissa, että te ette kestä sekuntiakaan kun teidän toimintaa kritisoidaan? Lopeta toi Pakkotoistolla, jos joku asia ei suhun liity etkä ole kiinnostunut, niin älä mene sinne kertomaan turhia mielipiteitäsi, sille on ihan oma paikka jossa voi vittuilla mielin määrin, tänne ei tota toksista paskaa tarvi tuoda.
 
No vittuako sä sitten edes kommentoit? Älä nyt ala lässyttämään mitään kärpäsistä kun itse aloitit. Mikä siinä on teissä netin valittajissa, että te ette kestä sekuntiakaan kun teidän toimintaa kritisoidaan? Lopeta toi Pakkotoistolla, jos joku asia ei suhun liity etkä ole kiinnostunut, niin älä mene sinne kertomaan turhia mielipiteitäsi, sille on ihan oma paikka jossa voi vittuilla mielin määrin, tänne ei tota toksista paskaa tarvi tuoda.
Mä kyl aika vähän täällä negaan, mutta toisaalta, täällä yli jostain 2008 heiluneena vois kyl pysyä täysin pois, eipä täällä juur kiinnostavaa kontentia enää ole.
 
Mä kyl aika vähän täällä negaan, mutta toisaalta, täällä yli jostain 2008 heiluneena vois kyl pysyä täysin pois, eipä täällä juur kiinnostavaa kontentia enää ole.
Eihän teille voi mitään sanoa kun suututaan, jeesus miten herkkänahkaisia mutta kovaäänisiä nää on. Jos siis ei saa tunkea tota toksista paskaa, niin sitten ei ole enää kontenttia, ei jumalauta tää netti on tuhonnut ihmiset kokonaan.
 
Eihän teille voi mitään sanoa kun suututaan, jeesus miten herkkänahkaisia mutta kovaäänisiä nää on. Jos siis ei saa tunkea tota toksista paskaa, niin sitten ei ole enää kontenttia, ei jumalauta tää netti on tuhonnut ihmiset kokonaan.
Anteeks vaan, mutta mä en millään tasolla suuttunut. Totesin vaan, miten asia on
 
mitä vitun väliä jollain "kirjotusvirheillä" on jos ymmärtää mitä tekstissä lukee? ite katoin koko videon enkä huomannut edes kokoasiaa
Ei sillä oikeesti olekaan, inhimillinen moka, on thumbnailissa on kuitenkin oikein.
 
Anteeks vaan, mutta mä en millään tasolla suuttunut. Totesin vaan, miten asia on
No jos se kontentti ei mitenkään kiinnosta, eikä mitään muutakaan kiinnostavaa ole, niin mikä se triggeri on että kaikesta huolimatta on pakko huomauttaa? Joku siinä on, paska päivä? Perus netin valittaja joka saa kiksit kun päsee valittamaan? Mikä?

Tajuat itekin miten helvetin turha toi huomautus on. Ketään ei pitäis kiinnostaa, tai sitten jos kiinnostaa, se vaan laitetaan viestillä, että sulla on typo otsikossa.
 
mitä vitun väliä jollain "kirjotusvirheillä" on jos ymmärtää mitä tekstissä lukee? ite katoin koko videon enkä huomannut edes kokoasiaa

On kolmen laisia ihmisiä.

Meitä jotka ei koskaan huomaa kirjoitus virheitä, eikä niistä välitä riittää että tekstistä saa selvän.

Sitten on niitä jotka huomaa virheen, mutta ymmärtävät että sillä ei ole mitään väliä.

Ja sitten lopuksi on se ryhmä jonka täytyy aina päästä sanomaan kun jossain kirjoitus virheen huomaavat.
 
Kattelin ton Roganin Riley podcastin, joka on muuten helvetin mielenkiintoinen. Riley sanoi hyvin, josta itekin tajusin. Mä saan netissä aivan helvetisti paskaa niskaan ja reilusti vähemmän positiivista, mutta oikeassa elämässä mä saan enemmän positiivista kommenttia kuin netissä, enkä laisinkaan negatiivista.

Tänään on taas striimi, tulkaa katsomaan, että vaikka puhun aivan tavallisista aiheista, niin näillä joilla on tarve joka asiasta valittaa, tulee sinne valittamaan ja usein aivan lapsellisella tasolla.
 
Screenshot 2024-03-19 at 19.18.37.jpg
 
Hysteeristä pierunaurua. Vittu ihmiset on yksinkertasia retardeja. Tota äijjää ei tuu muistaan yhtään kukaan tietyn pisteen jälkeen. Se kuolee, sen potentiaaliset lapset kuolee, sen lapsien lapset kuolee, vietettyään sen(hyvin suurella todennäkösyydellä) pienen, & varsin planeetan kokonaiskuvalle mitättömän elämänsä. Kuopassa mätänevät, matojen paskantaessa heidän luurankojensa päällä! Mut hei! Kyllä Ossi Sutelasta saattaa sellanen pieni paskatahra jäädä jälkeen johki Sutelan sukupuuhun tjs ;D. Jos Ossi lukee tämän, ni muistappa pesantti paikkas. Oot vaan joku 1 pieni ihminen muiden joukossa, etkä mikään historiankirjojen urho. Good fucking grief...
 
Hysteeristä pierunaurua. Vittu ihmiset on yksinkertasia retardeja. Tota äijjää ei tuu muistaan yhtään kukaan tietyn pisteen jälkeen. Se kuolee, sen potentiaaliset lapset kuolee, sen lapsien lapset kuolee, vietettyään sen(hyvin suurella todennäkösyydellä) pienen, & varsin planeetan kokonaiskuvalle mitättömän elämänsä. Kuopassa mätänevät, matojen paskantaessa heidän luurankojensa päällä! Mut hei! Kyllä Ossi Sutelasta saattaa sellanen pieni paskatahra jäädä jälkeen johki Sutelan sukupuuhun tjs ;D. Jos Ossi lukee tämän, ni muistappa pesantti paikkas. Oot vaan joku 1 pieni ihminen muiden joukossa, etkä mikään historiankirjojen urho. Good fucking grief...
Sä et ilmeisesti kuole ikinä, olet kuolematon. Taitaa sinkkua ja lapsetonta kiukuttaa moinen fakta että tulevaisuuden päättää ne populaatiot jotka lisääntyvät. Populaatiot jotka eivät lisäänny - lakkaa olemasta.
 
Sä et ilmeisesti kuole ikinä, olet kuolematon. Taitaa sinkkua ja lapsetonta kiukuttaa moinen fakta että tulevaisuuden päättää ne populaatiot jotka lisääntyvät. Populaatiot jotka eivät lisäänny - lakkaa olemasta.
Ei edes vähän. Ihan samaa paskaa oon ku toi vamppi tossa, sillä erotuksella etten kuvittele itestäni liikoja ;D. Ihan lutunen fantasia toki. Ei myöskään kiinnosta paskanvertaa sikiääkö joku vai ei. Mitään mitaleja en jakele kumpaankaan suuntaan. Sähän Kari muuten lupasit lähteä täältä, ja ettiä tyttiksen, eikös? Etkö oo sanas mittanen mieslapsi, täh :/? Ootko joku Jeesustelija, vai mitä junttilogiikkaa tää on? Ku mä oon kuollut, ni ei mua kiinnosta mikään. Oon vittu kuollut xD. Raadot ei tunne mitään, enää ikinä.
 
Viimeksi muokattu:
Sä et ilmeisesti kuole ikinä, olet kuolematon. Taitaa sinkkua ja lapsetonta kiukuttaa moinen fakta että tulevaisuuden päättää ne populaatiot jotka lisääntyvät. Populaatiot jotka eivät lisäänny - lakkaa olemasta.
Tais Ossia enemmän kiukuttaa joku, en tiedä mikä. Mutta tollaista se on mitä ne heittää siellä.
 
Tiedän, että tykkäät japanista ja olet käynyt monta kertaa siellä. Olet käynyt jossain museossa missä käsiteltiin ydinpommi iskuja muistaakseni. Tätä en muista, että oletko antanut mielipiteesi siihen, että kenen syytä on ydinpommien uhrit? Tahtoisin kuulla mielipiteesi. Jaan omani vastauksesi jälkeen.
 
Tiedän, että tykkäät japanista ja olet käynyt monta kertaa siellä. Olet käynyt jossain museossa missä käsiteltiin ydinpommi iskuja muistaakseni. Tätä en muista, että oletko antanut mielipiteesi siihen, että kenen syytä on ydinpommien uhrit? Tahtoisin kuulla mielipiteesi. Jaan omani vastauksesi jälkeen.
Hiroshimassa kävin memorial museossa, aika hiljaiseksi veti. Ne mattopommitukset oli melkein pahempia mitä ydinpommit. Asevarustelun vika se ydinaseen käyttö oli, melko tarpeetonta, varsinkin Nagasaki.
 
Back
Ylös Bottom