OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Screenshot 2024-03-20 at 20.47.13.jpg
 
Sitähän se on ja tuntuu vaan pahenevan koko ajan. Pennuilla ei oo kohta mitään kunnioitusta ketään kohtaan, kaikki sallitaan ja päätä vaan silitellään. Perus käytöstavatkin tuntuu jo osalla olevan katoava ominaisuus.
Niin totta. Ja ne surullisesti eivät halua edes nähdä todellisuutta, sitä surkeaa harmaata paskaa missä ovat, jotenkin ne saa fixin tosta päänaukomisesta ja hetkellisesti ovat elossa, sitten palataan siihen harmaaseen paskaan ja looppi uusiksi.
 
Sitähän se on ja tuntuu vaan pahenevan koko ajan. Pennuilla ei oo kohta mitään kunnioitusta ketään kohtaan, kaikki sallitaan ja päätä vaan silitellään. Perus käytöstavatkin tuntuu jo osalla olevan katoava ominaisuus.
Meh. Oikeessa maailmassa samalla energialla onneks saattaa yhä hammaslääkäri kutsua. Oikeessa seurassa se krematorioki 😍 . Ohan näitä vasemman jalan pikkuvarpaan kynnellä tapettavia narttuja raskas ihan sivullisenkin kuunnella, mut ei ne mitään aikaseks saa.
 
Näätkö foorumin käyttäjien asettamat ignooraukset? Erottuuko ignooratuimpien nimimerkkien kärki isosta massasta?
 
Tiedätkö sen scene-biisin joka laudalla pyörii? Se joka tehty Yö yhtyeen "rakkaus on lumivalkoinen" säveleen? Sinä tietenkin siinä henkilöhahmona mutta et nimeltä, samoin Mentula ja Matias ja sivuosassa ainakin Tomi ja joku sustaboulis ja pappa. Ootko pystynyt sille naureskella? Mun mielestä siinä ei varsinaisesti solvata ja dissata ketään vaan pyöritellään vaan aika hauskasti sellasta metaforaa ja retoriikkaa jotka on kaikille vähänkin somea seuranneille tuttuja ja tunnistettavia. Ymmärrän toki jos toi ei jaksa sua silti naurattaa..näin sivusta sille kuitenkin repesin ja ilman että yhtään ketään vihaisin tai halveksisin. 😂
 
Tiedätkö sen scene-biisin joka laudalla pyörii? Se joka tehty Yö yhtyeen "rakkaus on lumivalkoinen" säveleen? Sinä tietenkin siinä henkilöhahmona mutta et nimeltä, samoin Mentula ja Matias ja sivuosassa ainakin Tomi ja joku sustaboulis ja pappa. Ootko pystynyt sille naureskella? Mun mielestä siinä ei varsinaisesti solvata ja dissata ketään vaan pyöritellään vaan aika hauskasti sellasta metaforaa ja retoriikkaa jotka on kaikille vähänkin somea seuranneille tuttuja ja tunnistettavia. Ymmärrän toki jos toi ei jaksa sua silti naurattaa..näin sivusta sille kuitenkin repesin ja ilman että yhtään ketään vihaisin tai halveksisin. 😂
En oo kuullut, eikä kyllä kiinnostakaan. Ohan musta tehty jo deepfake pätkiäkin, syvälle tunteisiin oon mennyt joillain. Mut ei mua haittaa, toi on loputonta, joten antaa niiden tehdä aivan mitä vaan. Tubestakin vapautin kaikki bannit ja annan niiden huudella ihan vapaasti, kuhan nyt eivät chattia tuhoa. Enkä poista videoistakaan enää mitään kommentteja, näkee kaikki sitten minkälaista se on kun oot skenen vihatuin.
 
En oo kuullut, eikä kyllä kiinnostakaan. Ohan musta tehty jo deepfake pätkiäkin, syvälle tunteisiin oon mennyt joillain. Mut ei mua haittaa, toi on loputonta, joten antaa niiden tehdä aivan mitä vaan. Tubestakin vapautin kaikki bannit ja annan niiden huudella ihan vapaasti, kuhan nyt eivät chattia tuhoa. Enkä poista videoistakaan enää mitään kommentteja, näkee kaikki sitten minkälaista se on kun oot skenen vihatuin.
Ok, no mutta ei toi oo paha tai ilkee 🙂👍mutta muuten uskon että toi on ihan hyvä linja ettei välitä..ja toisaalta hyvää huomioarvoa sulla on ennenkaikkea 👍
 
Tiedätkö sen scene-biisin joka laudalla pyörii? Se joka tehty Yö yhtyeen "rakkaus on lumivalkoinen" säveleen? Sinä tietenkin siinä henkilöhahmona mutta et nimeltä, samoin Mentula ja Matias ja sivuosassa ainakin Tomi ja joku sustaboulis ja pappa. Ootko pystynyt sille naureskella? Mun mielestä siinä ei varsinaisesti solvata ja dissata ketään vaan pyöritellään vaan aika hauskasti sellasta metaforaa ja retoriikkaa jotka on kaikille vähänkin somea seuranneille tuttuja ja tunnistettavia. Ymmärrän toki jos toi ei jaksa sua silti naurattaa..näin sivusta sille kuitenkin repesin ja ilman että yhtään ketään vihaisin tai halveksisin. 😂
Hei! Mistä tuo löytyy? Kiitos vastauksesta. En ole vihaaja vaan kysyn muista syistä.
 
Hei! Mistä tuo löytyy? Kiitos vastauksesta. En ole vihaaja vaan kysyn muista syistä.
Ei varmaan passaa linkitellä suoraan, mutta tuon roskalaudan kehonrakennus alalaudalla se on tullut toisinaan vastaan. Esim lihastohtori otsikoidussa näkyy olevan. Tuo biisi on mielestäni ton yliksen mikemikemike psykoosin tyylikkäin ja hyväntahtoisin ilmentymä, ja käsittelee tasapuolisesti muitakin tunnettuja persoonia. Kyllähän tuolla vastaan tulee erittäin häiriintynyttäkin settiä, tsempit ja jaksamisii Mikelle niiden suhteen 👍
 
Back
Ylös Bottom