OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Hiroshimassa kävin memorial museossa, aika hiljaiseksi veti. Ne mattopommitukset oli melkein pahempia mitä ydinpommit. Asevarustelun vika se ydinaseen käyttö oli, melko tarpeetonta, varsinkin Nagasaki.
Ennen olen miettinyt, että uhrit olisi jotenkin amerikkalaisten vika. Peruskoulusta jäänyt mieleen vain, että toinen maailmansota käyty, natsien teot, suomen sodat ja ydinpommit japanissa. Nyt mietin, että uhrit olisi silloisen japanin johdon vika. Redditissä törmäsin kuviin jossa näkyi kiinalaisia naisia ja lapsia japanilaisten sotilaiden kanssa. Kuvateksteistä ja kommentoinnista käy ilmi, että japani on toisessa sodassa kiinan kanssa 2. maailmansodan aikaan. Japani tappoi ja teki ihmiskokeita näillä ja sotavangeilla. Tutkin asiaa myös muualta kun asia kiinnosti. Japani ei ole koskaan myöntänyt näitä, saksa on myöntänyt mitä teki juutalaisille. Japanin kouluissa ei opeteta näitä japanin hirveyksiä. En tiedä saksan kouluista. En tiedä mitä muita alueita on japanin hallussa ollut ja missä sotinut. Tokio taidettiin pommittaa maan tasalle ennen ydinpommeja. Siitä huolimatta vaikka siviiliuhreja tuli, niin japani ei antaudu. Toisen ydinpommin jälkeen 6 päivän päästä antautuvat.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
pätki paljon kun kirjotti niin jätin tohon kun hermo meni 😅, mutta mielestäni siinä on mielipiteeni. Aion käydä tulevaisuudessa japanissa, siihen ei vaikuta
 
pätki paljon kun kirjotti niin jätin tohon kun hermo meni 😅, mutta mielestäni siinä on mielipiteeni. Aion käydä tulevaisuudessa japanissa, siihen ei vaikuta
Joo ei historian pidä antaa vaikuttaa nykytilaan liikaa.
 
En muista onko japanilaisista stereotypia ylpeys vai mikä kun mieleen ei tule se oikea persoonallisuus mulla. Mike varmaan vois tietää mitä tarkoitan? Jos tämä asia vois yhdistää näitä sukupolvia japanissa vieläkin.
 
Ennen olen miettinyt, että uhrit olisi jotenkin amerikkalaisten vika. Peruskoulusta jäänyt mieleen vain, että toinen maailmansota käyty, natsien teot, suomen sodat ja ydinpommit japanissa. Nyt mietin, että uhrit olisi silloisen japanin johdon vika. Redditissä törmäsin kuviin jossa näkyi kiinalaisia naisia ja lapsia japanilaisten sotilaiden kanssa. Kuvateksteistä ja kommentoinnista käy ilmi, että japani on toisessa sodassa kiinan kanssa 2. maailmansodan aikaan. Japani tappoi ja teki ihmiskokeita näillä ja sotavangeilla. Tutkin asiaa myös muualta kun asia kiinnosti. Japani ei ole koskaan myöntänyt näitä, saksa on myöntänyt mitä teki juutalaisille. Japanin kouluissa ei opeteta näitä japanin hirveyksiä. En tiedä saksan kouluista. En tiedä mitä muita alueita on japanin hallussa ollut ja missä sotinut. Tokio taidettiin pommittaa maan tasalle ennen ydinpommeja. Siitä huolimatta vaikka siviiliuhreja tuli, niin japani ei antaudu. Toisen ydinpommin jälkeen 6 päivän päästä antautuvat.
Kyllähän nyt vähänkään toisen maailmansodan historiaa tietävän pitää yksikkö 731 teot muistaa 😁

On ne viranomaisten puolesta ymmärtääkseni myönnetty mutta en tiedä käsitelläänkö näitä siellä koulun historian tunneilla
 
Ei edes vähän. Ihan samaa paskaa oon ku toi vamppi tossa, sillä erotuksella etten kuvittele itestäni liikoja ;D. Ihan lutunen fantasia toki. Ei myöskään kiinnosta paskanvertaa sikiääkö joku vai ei. Mitään mitaleja en jakele kumpaankaan suuntaan. Sähän Kari muuten lupasit lähteä täältä, ja ettiä tyttiksen, eikös? Etkö oo sanas mittanen mieslapsi, täh :/? Ootko joku Jeesustelija, vai mitä junttilogiikkaa tää on? Ku mä oon kuollut, ni ei mua kiinnosta mikään. Oon vittu kuollut xD. Raadot ei tunne mitään, enää ikinä.
Sotket minut nyt varmaan johonkin toiseen. Hyvää päivänjatkoa.
 

Liitteet

  • c8zpa.jpg
    c8zpa.jpg
    106,9 KB · Katsottu: 160
Sitä en ymmärrä miten sotilaat suostuivat heittää naisia ja lapsia kaasukammioon.
Kaasukammiot keksittiin, kun aseella lahtaajille tuki psyykkisiä oireita.

”Unless someone is a psychopath, killing people by shooting - even hated individuals - is extremely traumatic, and this is the reason why hood is used when executing people and why people are guillotined neck up. It depersonalizes them and makes killing easier.

Murdering all those people by shooting - even machine-gunning - was extremely traumatic for all involved. This is why the Soviet Union used hardened psychopaths, such as Vasili Blokhin, to shoot their own prisoners, and even then, they needed a lot of vodka to manage the task.

Heinrich Himmler visited one such mass shooting, and as result, he vomited. A more user-friendly method was to be found, and mass gassing was to be used”
 
Back
Ylös Bottom