OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Joo ja varmaan myös tasamittainen rakenne. Itsellä on aina ollut ongelmia ja suvussa kokolailla kaikilla selän kanssa ongelmia. Treenas tai ei
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Paino on muuten alle 95kg jo, putoaa turhan nopeeta vaikka hiilaria on viikolla ihan riittämiin, näin se vaan toimii mulla, syödään dieetin päälle ainakin kuukausi reippaasti yli, silti ei kerää merkittävästi rasvaa, sitten vaan kaikki ylimäärinen pois ja vain puhdasta ruokaa ja rasva alkaa palaan.
Iteki muutaman kuukauden lepposan dieetin jälkeen olin muutaman viikon ylläpitotasolla, nyt vajaa 2 viikkoo aika matalilla kaloreilla ja hieman kyllä yllätti miten paljon on lähteny.
 
Iteki muutaman kuukauden lepposan dieetin jälkeen olin muutaman viikon ylläpitotasolla, nyt vajaa 2 viikkoo aika matalilla kaloreilla ja hieman kyllä yllätti miten paljon on lähteny.
Kroppa tottuu hätäseen isompaan kalorimäärään ja jos treenaa tarpeeksi kovaa, niin se polttaa rasvaa valkuaisen sijaan kun energian saantia yhtäkkiä rajoitetaan.
 
IMG_9757.jpg
 

Nää putteriheitot rystyllä näyttää kyl aina triplasti helpommalta pitää suorana yms. verrattuna foreen. Tai niinhän se vähä meneeki, koska irrotus on defaulttina paljo puhtaampi. Forella vaan, jos hyvä tatsi. Eipä taida melkee kukaan pro forettaa normi, ei ylivakaita puttereita(ehkä Koling?) juuri tosta syystä. Ite kuitenki draivaanki suht usein noilla, ja se on vähän sellasta arpapeliä välillä. Tulee helposti liian puhdas heitto, jollon fade tulee liian aikasin, tai 5% liikaa vääntöä, wobblea kiekkoon, jollon haluttu suora linja turnaa liikaa. Varsinki jos on vähänkään heittokättä, ni hyvin tatsi heitto. Hyvin kovaaki pystyy heittää noita, mut hysseä pitää olla rankasti, ja tarpeeks kliini heitto. Jos fore on tasoa tärinähelvetti, ni putterit lentää 10m ja heittää 4 volttia :D. Tarviitko sä ite noihin edes tota hysseä, vai lentäiskö noi ihan järkevästi ilmanki? Envy varmaan ainoo ns. normiputteri, minkä ite voin heittää täysin flattinaki, eikä voi hirveesti kusta.
 
Mikä tässä on suurin etu vaikka osmoon, dekstroosiin, vitargoon yms.?

Itse en oo niin paljoa näihin perehtynyt, ostanut yleensä sitä mitä edullisesti saa.
Dekstroosi ainakin itsellä toiminut tosi hyvin ja suurina määrinäkin imeytyy nopeasti.
Nopein ja helpoin imeytymään tosta porukasta, että jos on jotain ongelmaa tai tosi raskaita jalkatreenejä, niin suosittelen semmoista tavaraa, mikä on mahdollisimman nopeaan kierrossa, eli EAA prodena ja klusteri hiilarina. Itse otan vain jalkatreeneihin klusteria ja muissa treeneissä tota intraa, jossa myös maltoa.

Screenshot 2024-03-18 at 20.17.31.jpg
 
Tarviitko sä ite noihin edes tota hysseä, vai lentäiskö noi ihan järkevästi ilmanki?
Mulla on joku 40 putteria ja ei siellä liikaa ole sellaisia täysin viivottimella vedettäviä suoria. Kyllä se snadin hysseflipin vaatii ja siitä sitten jatka suoraa feidaamatta isommin. Meinaan kun joku heittää putterilla liitusuoran heiton, kaikki kysyy heti, että mikä putteri. PA-3 noin yleisesti on kaikista suorin, mutta mulla on myös PA-2 400 ja PA-1 300 jotka on suoria, ne ei käännä juurikaan yli, vaan lentää vaan suoraan, mutta ne ei sitten välittis ole mitään liidokkeja.
 
Mulla on joku 40 putteria ja ei siellä liikaa ole sellaisia täysin viivottimella vedettäviä suoria. Kyllä se snadin hysseflipin vaatii ja siitä sitten jatka suoraa feidaamatta isommin. Meinaan kun joku heittää putterilla liitusuoran heiton, kaikki kysyy heti, että mikä putteri. PA-3 noin yleisesti on kaikista suorin, mutta mulla on myös PA-2 400 ja PA-1 300 jotka on suoria, ne ei käännä juurikaan yli, vaan lentää vaan suoraan, mutta ne ei sitten välittis ole mitään liidokkeja.
Poweri myös iso tekijä tietenki. Kääntyhän nuo sullaki tos välil yli. Jos heittää +-70m, eikä driveritkaan mee yhtään pidemmälle, ni varmaan helpompi heittää joku hidas kiekko suoraan. Jos tekniikka jees. Jos kiekon nopeus on 2, ni eipä sitä voi 12 nopeudella heittää, ilman et tekee jtn muutoksia kulmaan. Powerin säästely on imo heittämisen vaikempia juttuja. Ite otan vakaamman kiekon, jos haluun ettei mee pitkäks, tai tee jtn bipolaarista. Joku himmailu tyyliin ''noni käytän nyt vaan 30% ruutia'' on motorisesti pirun hankalaa itelle. En tiiä mikä yleisin lähestymistapa.
 
Back
Ylös Bottom