OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Veikkaan että tärkeämpää ois muuttaa tuota captchaa silloin tällöin kuin keksiä yksi hyvä. En yllättyisi jos tuon kerran joku selvittää ja sen jälkeen se on jossain bottiarmeijan tietokannassa ylhäällä.
 
No ei se nyt hirveen fiksu ole.

  • Tee 3 sarjaa kyykkyjä 12 toistolla 90-100% 1RM:stäsi.
3x12 maksimiykkösellä, jepa.
Niinpä, ihan paska sitten. Mikäs se oli se ohjelma mitä kehuit joskus että olit tehnyt sen avulla osan jotain Bettinan kuvauksia tjs muokkauksia?
 
Niinpä, ihan paska sitten. Mikäs se oli se ohjelma mitä kehuit joskus että olit tehnyt sen avulla osan jotain Bettinan kuvauksia tjs muokkauksia?
Videoleap on hyvä luurllla lyhyisiin shortteihin, mut ei kokonaisiin videoihin.
 
Videoleap on hyvä luurllla lyhyisiin shortteihin, mut ei kokonaisiin videoihin.
Okei.. no sit sotkin aiheen. Mutta googlen Geminiä kuitenkin kehuit myös.. niin onko se Gemini niin uskomaton sitten jos ei osaa kerta kyykkyhommiakaan selostaa oikein?
 
Okei.. no sit sotkin aiheen. Mutta googlen Geminiä kuitenkin kehuit myös.. niin onko se Gemini niin uskomaton sitten jos ei osaa kerta kyykkyhommiakaan selostaa oikein?
Geminissä oli joku robottijuttu, joka jutteli ihmisen kanssa. Se oli hämmästyttävää että osas ikäänkuin keskustella, vaikka oliskin umpityhmä treenijutuissa. Miten mä luen noi sun viestit, että koitat jotenkin provota tai aiheuttaa jotain draamaa? Vai mitä tää on?
 
En ole Geminiä koskaan kokeillut, mutta chatgpt:n kanssa keskustelu on kans hämmästyttävän oikeanlaista. Vaikka se kyllä aiheesta riippuen saattaa jäädä jankkaamaan samaa asiaa ja illuusio murenee.
En tiedä onko olemassa botteja, jotka vaikka keskusteluforumeille suoltaa tekstiä itse. Luulen, että ei niitä pian erota ihmisestä.

Ihan mielenkiinnosta, mitä Mike kysyit treenistä kun sait Geminiltä tuon pöljän vastauksen?
 
En ole Geminiä koskaan kokeillut, mutta chatgpt:n kanssa keskustelu on kans hämmästyttävän oikeanlaista. Vaikka se kyllä aiheesta riippuen saattaa jäädä jankkaamaan samaa asiaa ja illuusio murenee.
En tiedä onko olemassa botteja, jotka vaikka keskusteluforumeille suoltaa tekstiä itse. Luulen, että ei niitä pian erota ihmisestä.

Ihan mielenkiinnosta, mitä Mike kysyit treenistä kun sait Geminiltä tuon pöljän vastauksen?
Pyysin tekemään 8 viikon progression kyykyssä 12 toiston sarjoilla. Gemini ei ymmärtänyt, että sarjaprogressio on myös mahdollista, eikä kukaan voi tehdä 90-100% maksimista mitään 12 toiston sarjoja.
 
Geminissä oli joku robottijuttu, joka jutteli ihmisen kanssa. Se oli hämmästyttävää että osas ikäänkuin keskustella, vaikka oliskin umpityhmä treenijutuissa. Miten mä luen noi sun viestit, että koitat jotenkin provota tai aiheuttaa jotain draamaa? Vai mitä tää on?
Ei mitään draamaa tai provoa, käsitin vain väärin 😁
 
En ole Geminiä koskaan kokeillut, mutta chatgpt:n kanssa keskustelu on kans hämmästyttävän oikeanlaista. Vaikka se kyllä aiheesta riippuen saattaa jäädä jankkaamaan samaa asiaa ja illuusio murenee.
En tiedä onko olemassa botteja, jotka vaikka keskusteluforumeille suoltaa tekstiä itse. Luulen, että ei niitä pian erota ihmisestä.
Kyllä ainakin mitä itse kokeillut molempia niin huomattavasti nopeampikin on Gemini. Samaa mieltä, että todellakin hämmästyttävän oikeanlaista keskustelua.
Totta hitossahan sieltä löytyy etsivälle epäkohtia jos alkaa kyselemään ja etsimään onhan se nyt selvä, kait kukaan olekaan väittänyt että se olisi täydellinen, ei edes se itse😀 Mutta kun miettii miten uskomatonta tuo koko tekoäly jo on niin kyllä ehdottomasti itsellä Gemini lähes päivittäisessä käytössä.
 
Sulla oli Mike painekeitin. Olen harkitsemassa Instant pot pron ostoa. Onko sulla toi sama, vai minkä merkkinen? Osaatko sanoa tuosta Pot Prosta, että onko pätevä laite? Itselläni suurin tarve on puuron keitolle, eli että aamuyöksi ajastaa, jolloin on hautunut puuro aamulla valmista.

 
Sulla oli Mike painekeitin. Olen harkitsemassa Instant pot pron ostoa. Onko sulla toi sama, vai minkä merkkinen? Osaatko sanoa tuosta Pot Prosta, että onko pätevä laite? Itselläni suurin tarve on puuron keitolle, eli että aamuyöksi ajastaa, jolloin on hautunut puuro aamulla valmista.

Toi on se alkuperäinen jenkkien versio, eli ihan soiva peli.
 
IMG_9703.jpeg
 
Miten sä oot eläny melkei 50v elämää ilman välilevyn pullistumaa.
En mä tiiä, en ole vetänyt tai kyykännyt juurikaan yli 200kg painoilla pääsääntöisesti. Vihaajat sanoi että oon paskonut kroppani, no rinta meni ihan puhtaasti kuorman alla, muuten ihan hyvässä kunnossa, kireydessä, massassa ja kestävyydessä ikäisekseni, pärjään salilla täysin vaivatta nuorempien kanssa.

Sit kun jengi täyttää lähemmäs 40v, niin sitten olis mulla paikka alkaa valmentamaan fiksuun mutta kovaan treeniin, jolla vedetään pitkään.

Paino on muuten alle 95kg jo, putoaa turhan nopeeta vaikka hiilaria on viikolla ihan riittämiin, näin se vaan toimii mulla, syödään dieetin päälle ainakin kuukausi reippaasti yli, silti ei kerää merkittävästi rasvaa, sitten vaan kaikki ylimäärinen pois ja vain puhdasta ruokaa ja rasva alkaa palaan.

Mulla on tässä vielä monta triggeriä käyttämättä tällä kertaa. Tuplatreenit, hiilarien pudotus, ravanpolttajat.
 
Back
Ylös Bottom