Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No ei se nyt hirveen fiksu ole.Se googlen Gemini on kyllä uskomaton. ChatGPT ehkä sit huonompi perusasioissa..
Rest pausella viikon sisään?No ei se nyt hirveen fiksu ole.
3x12 maksimiykkösellä, jepa.
- Tee 3 sarjaa kyykkyjä 12 toistolla 90-100% 1RM:stäsi.
Niinpä, ihan paska sitten. Mikäs se oli se ohjelma mitä kehuit joskus että olit tehnyt sen avulla osan jotain Bettinan kuvauksia tjs muokkauksia?No ei se nyt hirveen fiksu ole.
3x12 maksimiykkösellä, jepa.
- Tee 3 sarjaa kyykkyjä 12 toistolla 90-100% 1RM:stäsi.
Videoleap on hyvä luurllla lyhyisiin shortteihin, mut ei kokonaisiin videoihin.Niinpä, ihan paska sitten. Mikäs se oli se ohjelma mitä kehuit joskus että olit tehnyt sen avulla osan jotain Bettinan kuvauksia tjs muokkauksia?
Okei.. no sit sotkin aiheen. Mutta googlen Geminiä kuitenkin kehuit myös.. niin onko se Gemini niin uskomaton sitten jos ei osaa kerta kyykkyhommiakaan selostaa oikein?Videoleap on hyvä luurllla lyhyisiin shortteihin, mut ei kokonaisiin videoihin.
Geminissä oli joku robottijuttu, joka jutteli ihmisen kanssa. Se oli hämmästyttävää että osas ikäänkuin keskustella, vaikka oliskin umpityhmä treenijutuissa. Miten mä luen noi sun viestit, että koitat jotenkin provota tai aiheuttaa jotain draamaa? Vai mitä tää on?Okei.. no sit sotkin aiheen. Mutta googlen Geminiä kuitenkin kehuit myös.. niin onko se Gemini niin uskomaton sitten jos ei osaa kerta kyykkyhommiakaan selostaa oikein?
Pyysin tekemään 8 viikon progression kyykyssä 12 toiston sarjoilla. Gemini ei ymmärtänyt, että sarjaprogressio on myös mahdollista, eikä kukaan voi tehdä 90-100% maksimista mitään 12 toiston sarjoja.En ole Geminiä koskaan kokeillut, mutta chatgpt:n kanssa keskustelu on kans hämmästyttävän oikeanlaista. Vaikka se kyllä aiheesta riippuen saattaa jäädä jankkaamaan samaa asiaa ja illuusio murenee.
En tiedä onko olemassa botteja, jotka vaikka keskusteluforumeille suoltaa tekstiä itse. Luulen, että ei niitä pian erota ihmisestä.
Ihan mielenkiinnosta, mitä Mike kysyit treenistä kun sait Geminiltä tuon pöljän vastauksen?
Ei mitään draamaa tai provoa, käsitin vain väärinGeminissä oli joku robottijuttu, joka jutteli ihmisen kanssa. Se oli hämmästyttävää että osas ikäänkuin keskustella, vaikka oliskin umpityhmä treenijutuissa. Miten mä luen noi sun viestit, että koitat jotenkin provota tai aiheuttaa jotain draamaa? Vai mitä tää on?
Kyllä ainakin mitä itse kokeillut molempia niin huomattavasti nopeampikin on Gemini. Samaa mieltä, että todellakin hämmästyttävän oikeanlaista keskustelua.En ole Geminiä koskaan kokeillut, mutta chatgpt:n kanssa keskustelu on kans hämmästyttävän oikeanlaista. Vaikka se kyllä aiheesta riippuen saattaa jäädä jankkaamaan samaa asiaa ja illuusio murenee.
En tiedä onko olemassa botteja, jotka vaikka keskusteluforumeille suoltaa tekstiä itse. Luulen, että ei niitä pian erota ihmisestä.
Toi on se alkuperäinen jenkkien versio, eli ihan soiva peli.Sulla oli Mike painekeitin. Olen harkitsemassa Instant pot pron ostoa. Onko sulla toi sama, vai minkä merkkinen? Osaatko sanoa tuosta Pot Prosta, että onko pätevä laite? Itselläni suurin tarve on puuron keitolle, eli että aamuyöksi ajastaa, jolloin on hautunut puuro aamulla valmista.
Instant Pot® Pro™ 8-quart Multi-Use Pressure Cooker
The next generation of Instant Pot with even faster pre-heating, gentle steam release, and new favorite programs. Also available in 6 Quartinstantpot.com
En mä tiiä, en ole vetänyt tai kyykännyt juurikaan yli 200kg painoilla pääsääntöisesti. Vihaajat sanoi että oon paskonut kroppani, no rinta meni ihan puhtaasti kuorman alla, muuten ihan hyvässä kunnossa, kireydessä, massassa ja kestävyydessä ikäisekseni, pärjään salilla täysin vaivatta nuorempien kanssa.Miten sä oot eläny melkei 50v elämää ilman välilevyn pullistumaa.