OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Ooks Mike miettinyt dark modea foorumille? Itse olen ainakin tottunut noihin ja tuntuu että sokaistuu kun avaa täysin valkoisen sivun :D Tuolla sivun alaosassa on "Default", josta pystyy valitsemaan dark moden, mutta ainakaan mulla se ei mene päälle.
Vipit saa dark moden valittavaksi.

Striimi päällä taas.

Screenshot 2024-03-11 at 21.56.17.jpg

Screenshot 2024-03-11 at 21.56.21.jpg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Englanninkieliset forumit on varmaan aika kusessa, meinaan infernaalisesti lisääntynyt bottien rekkaukset, ne jää filtteriin Pakkotoistolla helposti kun eivät ole suomalaisia. Mutta voi elämä miten muualla kun emailit on normaaleja ja nimet tavallisia.
Luulis että tuo rekisteröinnin captcha kysymys ois helppo boteille jotka käyttää tekoälyä, mutta ChatGPT:n arvaukset on vähän pielessä
 

Liitteet

  • chht.png
    chht.png
    83,3 KB · Katsottu: 288
Toimiiko captchassa ääkköset, voisi kuvitella että ne ainakin aiheuttavat vaivaa. "Miten kirjottaisit sanan hamahakki jos olisit suomalainen" tms? En tiedä noista siis mitään, laitoin vain lusikan .....
 
Hamahakkikin on huono idea, laitat sen Googleen niin se korjaa aakkoset. Siina pitaa olla joku logiikkajuttu jonka vain ihminen tajuaa, tai sanaleikki
 
Hamahakkikin on huono idea, laitat sen Googleen niin se korjaa aakkoset. Siina pitaa olla joku logiikkajuttu jonka vain ihminen tajuaa, tai sanaleikki
mikä on spidermanin suomalainen lempinimi? ei siis suora käännös
 
mikä on spidermanin suomalainen lempinimi? ei siis suora käännös
Juu tuota tuskin tekoaly hoksaisi, vaatii vahan lisalogiikkaa. Toisaalta esim. ChatGPT on huomattavasti fiksumpi kun itse oletin, pyysin kerran sita koodaamaan mulle ja lopputulos kylla loksautti leukani auki. Hyvin ymmarsi mita halusin.
 
Back
Ylös Bottom