Yli 20 vuoden aikana ei ole ainutkaan ihminen tullut avautumaan livenä. Kerran oli hauska kun oltiin Vatasen kanssa Redbullin mäkiautokisassa niiden tiimissä kantamassa apinaa häkissä, niin tauolla kuului kun joku huusi, "moi mike, oon sun vihaaja", nostin käden pystyyn ja iloisesti, "pisteet sulle, ensimmäinen ikinä", johon se vastasi "ei vais, oon seuraaja, hyviä videoita". Sit nää vajakit normaalisti netissä luulevat näkevänsä mut joka paikassa ja aina omassa vääristyneessä todellisuudessa ovat sitten mulle tulleet kovistelemaan. Mahtaa olla melkoisen matala itsetunto kun tommoisella koittavat sitä pönkittää.Ja suurinosa näistä vähistä häiriintyneistä ei edes liity mitenkään punttisceneen. Kun menet esim bodauskisoihin tai muuhun julkiseen tapahtumaan niin ei siellä ole poikkeuksellisen paljon ihmisiä joilla olis jotain negaatiota sua kohtaan. Mä olen ollut pakkiksen koko matkan mukana, alkuperäinen nicci vaan bannattiin sen aikaisen modeilun linjojen mukaisesti eikä siis Miken toimesta. Niin koko aikana en ole kertaakaan kuullut reaalimaailmassa mitään negatiivista Mikeen liittyen vaikka varsin usein ollut tää foorumi jotenkin puheenaiheena eri treenaajien kanssa. Uskon että moni muukin jakaa saman havainnon.
Hulluinta on että kyllä tyhminkin vajaaälyinen tajuaisi, että jos 20 vuoden ajan nettivihan jälkeen olen edelleen tässä onnellisena, niin ei sillä voi olla mitän vaikutusta mun elämään, joten todennäköisesti oman surkeen elämän takia ne kiukuttelee.