OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Ja suurinosa näistä vähistä häiriintyneistä ei edes liity mitenkään punttisceneen. Kun menet esim bodauskisoihin tai muuhun julkiseen tapahtumaan niin ei siellä ole poikkeuksellisen paljon ihmisiä joilla olis jotain negaatiota sua kohtaan. Mä olen ollut pakkiksen koko matkan mukana, alkuperäinen nicci vaan bannattiin sen aikaisen modeilun linjojen mukaisesti eikä siis Miken toimesta. Niin koko aikana en ole kertaakaan kuullut reaalimaailmassa mitään negatiivista Mikeen liittyen vaikka varsin usein ollut tää foorumi jotenkin puheenaiheena eri treenaajien kanssa. Uskon että moni muukin jakaa saman havainnon.
Yli 20 vuoden aikana ei ole ainutkaan ihminen tullut avautumaan livenä. Kerran oli hauska kun oltiin Vatasen kanssa Redbullin mäkiautokisassa niiden tiimissä kantamassa apinaa häkissä, niin tauolla kuului kun joku huusi, "moi mike, oon sun vihaaja", nostin käden pystyyn ja iloisesti, "pisteet sulle, ensimmäinen ikinä", johon se vastasi "ei vais, oon seuraaja, hyviä videoita". Sit nää vajakit normaalisti netissä luulevat näkevänsä mut joka paikassa ja aina omassa vääristyneessä todellisuudessa ovat sitten mulle tulleet kovistelemaan. Mahtaa olla melkoisen matala itsetunto kun tommoisella koittavat sitä pönkittää.

Hulluinta on että kyllä tyhminkin vajaaälyinen tajuaisi, että jos 20 vuoden ajan nettivihan jälkeen olen edelleen tässä onnellisena, niin ei sillä voi olla mitän vaikutusta mun elämään, joten todennäköisesti oman surkeen elämän takia ne kiukuttelee.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Huomannut viimeaikoina, että kirjottaessa pitempää viestiä, ja varsinkin kumittaessa tekstiä, jotenkin tökkii ja jumittaa.

Mistähän johtunee..? Muilla samaa?
 
Huomannut viimeaikoina, että kirjottaessa pitempää viestiä, ja varsinkin kumittaessa tekstiä, jotenkin tökkii ja jumittaa.

Mistähän johtunee..? Muilla samaa?
Mä luulin että mulla vaan selain jumittaa välimuistin takia kun muuallakin samaa.
 
No, helpotus huomata ettei vain oma onkelma.

Ajattelin jo että joku viruksen perkele koneessa ja selailin mitä prosesseja käynnissä taustalla 🧐
 
Niin siis korjaus tosiaan, että kännykällä jumittaa edelleen, mutta ei koskaan oo pöytäkoneella jumittanut vielä ainakaan.
 
Tabletilla , iPadi, jumittaa kans välillä. Loppuviikosta oli muutamana päivänä. Sittemmin korjaantui.
Vitsi kun saatais jotenkin paikannettua noi tarkalleen ihan tuntikohtaisesti. Kun jotain tommoista tapahtuu, niin katsokaa välittömästi scrollaten, onko siellä joku epämääräinen videomainosta tai muuta vastaavaa poikkeavaa.
 
Testing, 1,2,3...

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaassssssssssss
fffffffffffffffffgggggggggggggggggggg
ggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
kkkkkkkkkkkkkkkkkk
ffffffffffffffffffffffffffffffff

hhhhhhhhhhhhhhhhh
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
tttttttttttttt
tttttttttttttttttttttttttttt
ggggggggggg
oooooooooooooooooooooooooooo
 
Ei näy mitään viteomainoksia.

Liittyiskö tuohon luonnoksen tallennukseen jotenkin, mitä tekee välillä automaattisesti?

Huomasin myös, että kiintolevy lähti pyörimään :unsure:
 
Hymiöt jumittaa näköjään eniten. Tai niiden lisäyksen jälkeen alkaa tökkimään paljon enemmän.

Kone tuntuu jotenkin käyvän kierroksilla, vaikkei muuta kuin mozilla auki.
 
Vitsi kun saatais jotenkin paikannettua noi tarkalleen ihan tuntikohtaisesti. Kun jotain tommoista tapahtuu, niin katsokaa välittömästi scrollaten, onko siellä joku epämääräinen videomainosta tai muuta vastaavaa poikkeavaa.
Mä ajattelin samaa kuin muut että omissa laitteissa vika.
Joskus aiemminkin on ollut mutta en osaa yhtään sanoa oliko viime vai toissa kesänä tjms.
Aina menny nopeasti ohi, niinkuin tälläkin kertaa.
 
Ei näy mitään viteomainoksia.

Liittyiskö tuohon luonnoksen tallennukseen jotenkin, mitä tekee välillä automaattisesti?

Huomasin myös, että kiintolevy lähti pyörimään :unsure:
Luonnos tallentuu palvelimelle, ei paikallisesti sulle, joten ei pitäis kyllä kovot rullaan ellei liitettä ole lisäämässä.
 
850A9614.JPG
 
Ooks Mike miettinyt dark modea foorumille? Itse olen ainakin tottunut noihin ja tuntuu että sokaistuu kun avaa täysin valkoisen sivun :D Tuolla sivun alaosassa on "Default", josta pystyy valitsemaan dark moden, mutta ainakaan mulla se ei mene päälle.
 
Back
Ylös Bottom