Mulla on semmoinen haju, että se on maksimissaan 20 mt-potilasta, joilla on aikaa, mutta ei minkäänlaista empatiaa muita kohtaan tai ymmärrystä omaa toimintaansa kohtaan. Kun tuben alapeukkuja katsoo, niin niitä yleensä hakkaa ne miellisairaat heti kun video on julkaistu. Jos olis massiivinen määrä vihaajia, niin kyllä se näkyis sitten.
Myös striimeissä huomaa, miten se on pakkomielteistä niille. Hulluinta tässä on se, että kun shadow-bannaa jonkun, se ei itse näe että hänet on bannattu, vaan näkee omat ja muiden viestit, mutta kukaan ei näe sen.
Ja kun mä välillä tyhjennän kerralla bannilistan, niin viidessä minuutissa samat nimimerkit on hokemassa samoja lapsellisia juttuja. Joten ovatko ne siellä raukat huutaneet kaikki kuukaudet joka striimissä raivoissaan kun ignooraan ne kun en edes nää niitä viestejä, vai ovatko he joka striimissä koittamassa joko pääsis taas aukomaan päätänsä?
Osa noista tietä että saavat bannit kun sen sanon "kiitos näkemiin", niin kokemusten mukaan kestää alle 5min kun tulevat uudella tilillä sinne ja sama lapsellinen hokeminen jatkuu. Tilejähän voi tubeen luoda vaikka kuinka paljon ja näillä tosiaankin on aikaa siihen, surullista tossa on se, että ne priorisoi ajankäyttönsä noin, ilmeisesti elämässä ei mitään muuta ole.