OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Netti ja some voi olla pahimmillaan aivan helvetin huono asia psyykkeelle. Ennen nuorina lapsina tapeltiinkin vahan ja ego sai kolhuja. Lopussa ylpeys nieltiin ja jatkettiin kaverina oloa ja elama jatkui normaalisti. Nyt nuo mielensapahoittajat ja mielisairaat kiusaajat on saaneet sellaisen alustan jossa vai hairiokayttaytya aivan miten vaan ilman seuraamuksia. 30-40 vuotta sitten oli pelkokerroin, saattoi tulla turpaan jos kayttaytyi typerasti. Ja sen takia 99% perseilysta jai tekematta.
Eikä sitä tarvitse edes saada nenään. Riittää että kaverit kommentoi, tai on kommentoimatta, ja ymmärtää olleensa aika ääliö. Anonyymissä nettihuutelussa katoaa sosiaalinen paine käyttäytyä ja käy juuri kuvaamasi ilmiö.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt nuo mielensapahoittajat ja mielisairaat kiusaajat on saaneet sellaisen alustan jossa vai hairiokayttaytya aivan miten vaan ilman seuraamuksia. 30-40 vuotta sitten oli pelkokerroin, saattoi tulla turpaan jos kayttaytyi typerasti. Ja sen takia 99% perseilysta jai tekematta.
Ehkä näiden kiusaajien kannattais miettiä, että kaikki ei aina pelaa saman sääntökirjan mukaan. Joskus käy vaan että kiusaa väärää tyyppiä tai sit vaan voihan olla et jonkun kaveri kattoo kiusaamista sivusta ja päättää että riittää. Lisään vielä, että Mike kykenee suhtautumaan näihin hyvin, enkä viittaa häneen tällä pohdinnalla. En tiedä pystyisinkö ite samaan.

Mike todellakin puhuu asiaa kun on useasti noille puhunut, että kannattais keskittyä omaan elämään ja hankkia siihen sisältöä. Tehdä omasta elämästä sellainen kuin haluaa. Siinä vapautuu siitä itse tekemästään vankilasta. Se ei ole helppoa mut kannattaa. Krishnamurtin sanoin "you are the society, you are the whole of humanity" Eli me kaikki ollaan vastuussa siitä millainen tämä maailma on.
 
Screenshot 2024-03-08 at 18.42.25.jpg

Strimissä siis aina tämmöistä.
 
katso liitettä 262449
Strimissä siis aina tämmöistä.
Kaippa sitä jokainen vaan pyrkii kompensoimaan sekä vertaamaan itseään ja toisia sillä, että mitä pystyy itse tekemään/saavuttamaan ja on rahkeet tässä elämässä tehdä niitä. Erottaa itsensä toisista ihmisistä jollain omalaatuisella tavallaan. Tässä tapauksessa ilmeisesti Mikellä voisi olla ne tatskat ja lihakset. Tällä toisella tyypillä sit lasten teko ja suvun jatkaminen tms. Ota näistä selvää..

Toisilla sit taas raha, maine, julkisuus, status yms. Itsekin pystyn tiettyihin asioihin mihin monet taas ei, ja monet taasen pystyy niihin mihin itse ei. Mutta ero tietysti, että en näistä huutele. Mutta tätä se on nykypäivänä, että vertaillaan toisiin ja pahenee vaan tää nimettömänä huutelut..😩
 
Kun oot seuraillut Mike muuten tuommoista paskaa elämäsi aikana, niin miten ison porukan tai määrän luulet olevan näiden takana? Äkkiseltään voisi kuvitella, että puhutaan varmaan aika pienestä määrästä jotka sitten VPN:ää käyttää vaikka uusien tunnuksien luomiseen jne.? Eikä siis silti ole hyväksyttävää... lähinnä vaan, että loppujen lopuksi ehkä muutamat persoonat jotka muillekkin ihmisille tai foorumeilla kirjoittelee yleisesti tuota samaa paskaa. Puhutaan varmaan aika marginaaliryhmästä, mitä luulet?

Ihan paskaa siis tuo, en edelleenkään puolustele. Lähinnä vaan että onkohan vain miten monen viestin takana loppujen lopuksi sama henkilö vaikka onkin eri nimimerkki jne...
 
Nuo muut mielenmuutokset nyt ovat jo jokseenkin selitettävissä ja inhimillisiä, mutta aidosta mielenkiinnosta haluan kysyä - miten tämä juomapullokorkki -gate meni? Missä vaiheessa teit sen johtopäätöksen, että nämä korkit ovatkin paskoja, kun ne jo testanneena muutama päivä sitten ne olivatkin ihan ok?

Lisäksi näiden viestien perusteella tunteisiin on mennyt sulla, ei mulla. Mä en missään vaiheessa ole haukkunut, tai sortunut argumentointivirheisiin jossa kommentoidaan vastapuolen ulkoisia ominaisuuksia, (ja nekin todellisuudesta poikkeavia.)
Itehän soittaisin itelleni piipaa-auton, jos huomaisin olevani kiinnostunut, mitä Mike Siren tai kuka tahansa on mieltä juomapullon korkista 😆 . #Pieristä
 
Netti ja some voi olla pahimmillaan aivan helvetin huono asia psyykkeelle. Ennen nuorina lapsina tapeltiinkin vahan ja ego sai kolhuja. Lopussa ylpeys nieltiin ja jatkettiin kaverina oloa ja elama jatkui normaalisti. Nyt nuo mielensapahoittajat ja mielisairaat kiusaajat on saaneet sellaisen alustan jossa vai hairiokayttaytya aivan miten vaan ilman seuraamuksia. 30-40 vuotta sitten oli pelkokerroin, saattoi tulla turpaan jos kayttaytyi typerasti. Ja sen takia 99% perseilysta jai tekematta.
Eikä tarvii ees olla turpaansaamisen pelkoa(PS. väkivalta päänaukomisesta on sekin heikon itsetunnon merkki). Oon sanonu tänki monta kertaa aiemmin, mut mikään ei oo muuttunut. 99.7589% porukasta kynnys osallistua minkään sortin verbaaliseen konfrontaatioon on aivan vitun korkea. Julkinen häpäisy yms. pelottaa liikaa. Samat nössykät aivan varmasti nauttii tästä netin tuomasta safespace perseilystä. Ite taas sain kiksejä siitä, ku Mike vastasi vittuiluun, ja jakoi vuorostaan jonkun läskilortin nörtin kuvia tänne 😅. Vähän tasotti tota taistelutannerta, ku ei ollu enää silleen et yks on jonkun täysin anonyymin nössykän armoilla.
 
Kun oot seuraillut Mike muuten tuommoista paskaa elämäsi aikana, niin miten ison porukan tai määrän luulet olevan näiden takana? Äkkiseltään voisi kuvitella, että puhutaan varmaan aika pienestä määrästä jotka sitten VPN:ää käyttää vaikka uusien tunnuksien luomiseen jne.? Eikä siis silti ole hyväksyttävää... lähinnä vaan, että loppujen lopuksi ehkä muutamat persoonat jotka muillekkin ihmisille tai foorumeilla kirjoittelee yleisesti tuota samaa paskaa. Puhutaan varmaan aika marginaaliryhmästä, mitä luulet?

Ihan paskaa siis tuo, en edelleenkään puolustele. Lähinnä vaan että onkohan vain miten monen viestin takana loppujen lopuksi sama henkilö vaikka onkin eri nimimerkki jne...
Mulla on semmoinen haju, että se on maksimissaan 20 mt-potilasta, joilla on aikaa, mutta ei minkäänlaista empatiaa muita kohtaan tai ymmärrystä omaa toimintaansa kohtaan. Kun tuben alapeukkuja katsoo, niin niitä yleensä hakkaa ne miellisairaat heti kun video on julkaistu. Jos olis massiivinen määrä vihaajia, niin kyllä se näkyis sitten.

Myös striimeissä huomaa, miten se on pakkomielteistä niille. Hulluinta tässä on se, että kun shadow-bannaa jonkun, se ei itse näe että hänet on bannattu, vaan näkee omat ja muiden viestit, mutta kukaan ei näe sen.

Ja kun mä välillä tyhjennän kerralla bannilistan, niin viidessä minuutissa samat nimimerkit on hokemassa samoja lapsellisia juttuja. Joten ovatko ne siellä raukat huutaneet kaikki kuukaudet joka striimissä raivoissaan kun ignooraan ne kun en edes nää niitä viestejä, vai ovatko he joka striimissä koittamassa joko pääsis taas aukomaan päätänsä?

Osa noista tietä että saavat bannit kun sen sanon "kiitos näkemiin", niin kokemusten mukaan kestää alle 5min kun tulevat uudella tilillä sinne ja sama lapsellinen hokeminen jatkuu. Tilejähän voi tubeen luoda vaikka kuinka paljon ja näillä tosiaankin on aikaa siihen, surullista tossa on se, että ne priorisoi ajankäyttönsä noin, ilmeisesti elämässä ei mitään muuta ole.
 
Itehän soittaisin itelleni piipaa-auton, jos huomaisin olevani kiinnostunut, mitä Mike Siren tai kuka tahansa on mieltä juomapullon korkista 😆 . #Pieristä
Ehkä evoluutio teki sun kohdalla päätöksen, että tuon kaverin ei olekaan tarkoitus ajatella mitään kummempaa. Sen työ on laittaa aivot narikkaan ja lapioida työkseen paskaa.
 
Myös striimeissä huomaa, miten se on pakkomielteistä niille. Hulluinta tässä on se, että kun shadow-bannaa jonkun, se ei itse näe että hänet on bannattu, vaan näkee omat ja muiden viestit, mutta kukaan ei näe sen.

Tämähän on aivan loistava keksintö alustalta. Tuohan kannattaa lähtökohtaisesti laittaa aina. Ne vaan sylkee sitä settiään tyhjään siellä tietämättään.
 
Tämähän on aivan loistava keksintö alustalta. Tuohan kannattaa lähtökohtaisesti laittaa aina. Ne vaan sylkee sitä settiään tyhjään siellä tietämättään.
Kyllä ne yleensä tietävät että jos en vastaa, niin ovat banaanissa koska kovin usein joku kysyy "näkyykö mun viestit".
 
Se on striimeissä jo aivan naurettavan lapsellista se huutelu ja ne on sitten kontenttia jo siellä, koska kiellän modeja bannimasta niitä. Aina kun sinne tulee joku "haluutko turpaan", niin siitä saa joka kerta hauskan episodin kun porukka suolaa sitten niitä. Että ne on suurin osa aivan lapsia tai sitten hieman jälkeenjääneitä.

Lapsien kohtalla ei sillai naurata, koska nehän ovat tän maan tulevaisuus ja jos kasvatus on tolla tasolla, niin en tiiä mitä tästä tulee.
 
Mulla on semmoinen haju, että se on maksimissaan 20 mt-potilasta, joilla on aikaa, mutta ei minkäänlaista empatiaa muita kohtaan tai ymmärrystä omaa toimintaansa kohtaan. Kun tuben alapeukkuja katsoo, niin niitä yleensä hakkaa ne miellisairaat heti kun video on julkaistu. Jos olis massiivinen määrä vihaajia, niin kyllä se näkyis sitten.

Myös striimeissä huomaa, miten se on pakkomielteistä niille. Hulluinta tässä on se, että kun shadow-bannaa jonkun, se ei itse näe että hänet on bannattu, vaan näkee omat ja muiden viestit, mutta kukaan ei näe sen.

Ja kun mä välillä tyhjennän kerralla bannilistan, niin viidessä minuutissa samat nimimerkit on hokemassa samoja lapsellisia juttuja. Joten ovatko ne siellä raukat huutaneet kaikki kuukaudet joka striimissä raivoissaan kun ignooraan ne kun en edes nää niitä viestejä, vai ovatko he joka striimissä koittamassa joko pääsis taas aukomaan päätänsä?

Osa noista tietä että saavat bannit kun sen sanon "kiitos näkemiin", niin kokemusten mukaan kestää alle 5min kun tulevat uudella tilillä sinne ja sama lapsellinen hokeminen jatkuu. Tilejähän voi tubeen luoda vaikka kuinka paljon ja näillä tosiaankin on aikaa siihen, surullista tossa on se, että ne priorisoi ajankäyttönsä noin, ilmeisesti elämässä ei mitään muuta ole.
Ja suurinosa näistä vähistä häiriintyneistä ei edes liity mitenkään punttisceneen. Kun menet esim bodauskisoihin tai muuhun julkiseen tapahtumaan niin ei siellä ole poikkeuksellisen paljon ihmisiä joilla olis jotain negaatiota sua kohtaan. Mä olen ollut pakkiksen koko matkan mukana, alkuperäinen nicci vaan bannattiin sen aikaisen modeilun linjojen mukaisesti eikä siis Miken toimesta. Niin koko aikana en ole kertaakaan kuullut reaalimaailmassa mitään negatiivista Mikeen liittyen vaikka varsin usein ollut tää foorumi jotenkin puheenaiheena eri treenaajien kanssa. Uskon että moni muukin jakaa saman havainnon.
 
Ehkä evoluutio teki sun kohdalla päätöksen, että tuon kaverin ei olekaan tarkoitus ajatella mitään kummempaa. Sen työ on laittaa aivot narikkaan ja lapioida työkseen paskaa.

Evoluutiosta ja sopeutumisesta puheen ollen. Oletko miettinyt, että mikäli kela ei maksaisi sun vuokraa ja ruokia, niin sun ponnistuksilla sähän asuisit kadulla paskassa kierien?

Ei ole kovin validia syrjäyteenä ja epäonnistuneena sopeutumaan yhteiskuntaan yrittää heittää mitään jerryä asemaan liittyen, koska me kaikki tiedetään, että se olet sinä joka niitä ruuveja pussitta 9e/päivä työkkärin kuntouttavaan pakotettuna.
 
Back
Ylös Bottom